שלוליות ופירורים - התקווה 6
עברה כבר שנה, שנה וכמה חודשים...
מפה לשם אני מצאתי את עצמי מסודרת יותר ממה שחשבתי, עוד לא הספיק לעבור הרבה מאז שמצאתי את עצמי מובטלת והומלסית וכבר הסתדרתי.אני מצאתי עבודה באיזה בר שאני אוהבת בתור ברמנית, האמת שאין לי מושג איך קיבלו אותי עוד לפני שהייתי בת שמונה עשרה, כאילו אלוקים זרק לי את העבודה הזו מלמעלה.
העבודה הזו מתישה אבל היא מספיקה בשביל שאממן דירה עם שלושה חדרים עם שותף.
האמת שהוא מקסים, הוא טחון לגמרי אבל הוא רצה להתנסות ולהיות עצמאי אז הוא עזב את הכסף של אבא שלו ובא לתל אביב.
הוא עוזר לגמרי בקטע הכלכלי, בזמן שאני מסוגלת לשלם רק חצי מהשכר דירה,קצת קניות וחשמל הוא משלם את כל השאר, לפעמים גם את החשמל. הוא מסודר והוא עובד בעבודה שמספיקה בשביל לממן לו דירה משל עצמו, אבל גם אותו אלוקים שלח לי, את אביב.
הוא נחמד בסך הכל, ולא מזיק אם אפשר לקרוא לזה ככה. הוא לא נדחף לעניינים שלי עמוק מידי. ואותו דבר איתי, יש בנינו איזושהי הבנה מסויימת.
אני מניחה שתצוץ איזו שאלה של מה עם דניאל.
אז התגברתי.
סתם אני לא, אבל זה שקר די טוב למכור לעצמי, אני אמשיך להגיד אז זה לעצמי עד שלא תהיה לי ברירה אלא להאמין למה שיוצא לי מהפה.
אני רואה אותו כל יום, כל הזמן, אבל רק במחשבות שלי, הוא מתרוצץ ומסתובב בתוך המוח שלי, חופר עמוק יותר אל תוך הלב שלי ומסרב לצאת.
זה כלכך מעצבן אותי, כי אני לא מכירה את עצמי ככה, אני לא נותנת לעצמי להתגעגע אף פעם, ופתאום זה משתלט עליי ואני לא מצליחה לעצור את זה.
עבר כלכך הרבה זמן, לא הייתי אמורה לדמיין אותו בכל מי שאני נפגשת, או בכלל לזכור במדויק כל נקודת חן שלו, הייתי אמורה לזכור את המראה שלו במעורפל ועדיין כשאני רמה בבוקר אני מצפה לראות אותו לצידי.
אני משתדלת לחשוב עליו כמה שפחות בהאנחה שהוא לא חושב עליי , אני בטוחה שהוא לא חושב עליי. מסיבה פשוטה מאוד, הוא כזה, הוא שוכח מהר. אין לו מספיק רגשות או לב מספיק גדול כדי שאשאר שם אחרי שנה של נתק מוחלט.
סיימנו את השנה לפני פחות מחודש, זו כבר לא השנה של י״א, זו השנה של י״ב, למזלי סיימתי אותה עם בגרות, אין לי מושג איך זה קרה... יש לי כבר תאריך גיוס, עוד כמה חודשים ואני עולה על מדים, וואו... לא האמנתי שזה יגיע מהר כלכך.
YOU ARE READING
Hard Hearts
Teen Fictionדניאל הוא פושע רציני, מהסוג הפושעים שלא כדאי להתעסק איתם. כשהוא מגלה את הפוטנציאל הענק שמתחבא בתוך נערה בת שבע עשרה שמסובכת לא פחות, הוא מחליט לקחת אותה בתור הפרוייקט שלו שמגיע לכיוונים שלא ציפה להם.