היי אהובים שלי, התגעגעתי אליכם.
אני לא יכולה להתעלם מכל הבקשות שלכם לספר המשך
ל-Hard Hearts ואני לגמרי מבינה למה,
הוא לא הסתיים עם הסוף הטוב שאליו רובכם ציפיתם.
למעשה אפילו חלקכם שולחים לי הודעות וכותבים לי תגובות על כמה שהספר איכזב.
(אין לי עם זה בעיה, אני מתה על ביקורת בונה.)
בקיצור, אני מרגישה שאני חייבת לכם קצת הסברים.
אני רק רוצה להגיד שאני שלמה עם הסוף שבחרתי, אני חושבת שהוא מכניס אמינות לספר ומדגיש את העובדה שבעולם שחור כמו זה אין הרבה סופים ורודים.
יש המון ספרי פשע בוואטפד, מה שאומר שהרעיון שלי לא כל כך מקורי ואני לגמרי מודעת לזה, אבל בעיניי הסוף שאותו בחרתי מבדיל את הספר שלי מרוב האחרים וגורם להסתכל עליו בנקודת מבט קצת שונה.
(יש כאלה שחושבים כמוני, יש כאלה שלא. זה בסדר.)
בנוסף, דעתי האישית היא שהסוף הטוב, המוכר והידוע שמחכה כמעט בכל ספר פשע בוואטפד בעיניי די מיצה את עצמו.
(כמובן שאני לא מכלילה, זה מאוד תלוי לאיזה קווים הסופר לוקח את הספר ואיזה תוכן הוא מכיל.)
אני נותנת כבוד לכל ספר ולכל סופר בוואטפד, ואני לא מזלזלת לרגע בשום יצירה כלשהי, זה סובב סביב טעם אישי בלבד וזו היא הדעה הספציפית שלי.כרגע אני לא מתכוונת להמשיך אותו בספר נוסף בגלל כמה סיבות.
הראשונה, כמו שאמרתי, אני שלמה עם הסוף שבחרתי.
והשניה היא שאני עובדת על ספר חדש שאתחיל לפרסם בקרוב, וכרגע אני מעדיפה להיות ממוקדת בו.
והסיבה העיקרית היא, אין לי השראה.
אני לא רואה איך אני מקדמת את הסיפור של דניאל ומיקה למשהו שיכול לתפוס ספר שלם, יש לי כרגע ניצוצות של רעיונות אבל אין אמצע ואין סוף. למעשה, אפילו אין התחלה.
אלו רק רעיונות קטנטנים שבוודאות לא יכולים להחזיק ספר ואני לא רוצה להתחיל משהו שאני לא יודעת איך לסיים אותו.ועוד משהו,
הרבה מכם שואלים מה קרה עם טום, רציתי לומר שהשארתי את הנושא הזה פתוח למקרה וארצה לעשות ספר נוסף, שיהיה לי משהו לעבוד איתו ולקשר אותו לספר הקודם בצורה כלשהי - משהו שהמעגל שלו לא נסגר.
זה לא יקרה בנתיים בגלל כל הסיבות שפירטתי, אבל אני משאירה לי קצה חוט במידה ותבוא ההשראה.אז בשורה התחתונה, כרגע אין ספר שני.
אבל אני לא שוללת את האופציה כלל, אולי מתישהו תקפוץ לי ההשראה ואוכל להמשיך.
בנתיים אני עובדת על משהו חדש שצפוי להתפרסם בקרוב מאוד.חולה עליכם.
YOU ARE READING
Hard Hearts
Teen Fictionדניאל הוא פושע רציני, מהסוג הפושעים שלא כדאי להתעסק איתם. כשהוא מגלה את הפוטנציאל הענק שמתחבא בתוך נערה בת שבע עשרה שמסובכת לא פחות, הוא מחליט לקחת אותה בתור הפרוייקט שלו שמגיע לכיוונים שלא ציפה להם.