Multide ki şarkı masalın en sevdiğim şarkı ve yanlızken hep bunu dinler
Heryer kap karanlık, ne olmuştu bana böyle? en son ne yapmıştım? Nerdeyim ben? gözlerim o kadar ağırlaşmıstıki onlar sanki benden ayrı bir organmış gibiydi ama benim nerde olduğumu öğrenmem lazım burda pes edemem 'ben masal izgi ya şimdi gözlerimi açarım yada hiç bir zaman, masal bu senin masalın yaparsın gözlerini aç, daha masalını tamamlamadın hani söz vermiştin hadi yaparsın.'
Gözlerimi Son kez zorladım ama olmuyordu ne olmuştu bana hiç birşey hatırlamıyordum en Son bardaydık ve, ve sonrada karşı masada oturan çete bize doğru gelmişti ve sonrası aynen böyle olmuştu;
1 gün önce barda;
Masaya 4 tane erkek ve 1 tane kız geldi.
-merhaba kızlar ne yapıyorsunuz bakalım?
- oturuyoruz gördüğün gibi!
- oo asi kızları severim. Diyip sırıtıyordu.
- bende senin gibi piçleri dövmeyi severim ama neyse!
Dedim kısık sesle.
- Ne dedin duyamadım.
- he yok bir şey ya hava da ne kadar güzel diyordum.
Varya şeytan diyorki vur elinin tersiyle bir tane!
- he tamam. E yavrum burda rahat edemiyorsan söyle arkalara gidelim ne dersin?
- canına susama derim. Diyip belindeki silahı gösterdim bütün herkes şaşırdı ne yani yanımda silah taşıyamazmıyım nede olsa etrafta böyle kötü insanlar var.
- Yok abla bizde gidiyorduk. Diyip güldü ve kolumdan hızlıca tutup kendine çekecek sıktı ve bana tıslayarak
- kızım bu aksam benimsin onu o beynine sok.
Ona çıkışarak;
- olum bak yürü git belanı benden bulma.
- hahahaha duydunuz gençler beni dövücekmiş hahahaha hiç gülesim yoktu.
- iyi sen istedin sıkı hazırlan amk birazdan kötü dövülcen.
Dedim ve üstüne atladım onu yüzünü yumruklamaya başladım yüzü kan olmuştu ve hala ayıktı.
- senin annen sana hiç terbiye vermedi galiba.
O AN beynim durmuştu da sanki eski leri gözümün önüne geliyormuş gibi olmuştu ve bir anda babamın olduğu zamanı hayal ettim işte o an anladimki ben bayadan beri hap kullanmıyorum o yüzden çabucak sinirlenmiştim gözüm karardı biraz sendelendim ve kulağımda sadece gecenin sesi yankılandı ve ynai den doğmuş gibi hissettim o çocuğu öldürmek istedim ve o nun can çektiği zamanı düşünerek zevk aldım bu işten,
-masal sakin ol ahaaa şimdi hapı yuttun oğlum ona onu demiyicektin işte.- senin ağzına s*ç*cam!Bekle oğlum,
Dedim bir an.Üstünden kalktım ve barmene doğru gittim artık gözüm kararmaya başladı.
Burdan sonrasını hatırlamıyordum nedense burdan sonrası gece olmuşken güneşi aramak gibi birşeydi. Ne olmuştu bana böyle? gözlerim sanki anahtarı bulunmuş bir kapı gibi açıldı, neresiydi burası? Etrafa göz gezdirdim bir odadaydim ve oda simsiyahtı ne olmuştu bana kim getirdi buraya daha önemlisi ben nerdeyim! Kim beni bir yatağın üstüne yatırırki?
Yataktan yardım alarak ayağa kalktım ve kapıya doğru yürüdüm, kapının kolunu tuttum ve açtım bu ne demekti şimdi kapı açıktı yani niye ki? Her neyse.
Merdivenler vardı oraya doğru yürüdüm aşağıya indim bir ses geliyordu aşağıdan, hemde gecenin sesine benziyordu ben nerdeydim? Ve Gece ne alakaydı?
Aşağıya indim ve Salon gibi gözüken yere doğru ilerledim gördüğüm şey ile şoka girdim! Ne yani migrosa gircek değildim ya! Her neyse. Tanımadığım bir adam ve gece ile gülüşüyorlar
Birden bire bağırďım çünkü o beni farketmemişti.
-GECEEEE
- masal sen u - uyandımı!
- yaa uyandım ve ben nerdeyim? Ne oluyor burda bu kim?
- masal sakin ol otur her şeyi anlatcam!
- gece Ne noluyor burda hemen anlat!
- otur şuraya dedim sana!
- noluyo burası neresi?
- otur anlatcam!
- tamam.
Tekli koltuga oturdum onlarda karşıma ve gece analtmaya başladı.
- en son sen adamı paramparça yapmıştın ve kendinden geçtin bayıldın biz hala şoku atlatamamıştık ama kalabalığı yarıp bir çocuk geldi ve seni kucaklayıp götürecektir bende onunla geldim, sonra seni hastaneye ben o sırada çok kötü oldum ben Bunu lada bitmedi kanında başka bir madde daha çıkmış bu yüzden senin mideni yıkadılar, ve meriç yani seni kurtaran çocuk ve ben çok üzüldük ben çok ağladım sen mideni yıkadıktan sonra çıktın, ve hala uyuyordun bu yüzden seni Meriç'in evine getirdik. 4 saat uyudun ve bizde o sırada konuştuk onun kim olduğunu anlattı ve bende şoka girdim ve yine evet yine çok korktum eğer bu gerçeği öğrenince kendine zarar vereceksin diye ve şimdide burdasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZEY'İN MASALI
ChickLitHerkes mutluluğu kar kürlerinde aramıştı lakin mutluluk sessizliği dinlemekten yana olmuştu... Masal mutlu değildi herkes güler yüzlü bir masal aradı ama masal hayatta ki o mutluluğu bulamamıştı kirli bir geçmişi vardı... Kuzey ve masal iki imkansı...