Çikolatalı süt aşkına!

15 2 10
                                    

Multide şarkı var! Bu sakin en sevdiğim in şarkı dinleminizi önerim!
VEEE MEDYADA EMİR VAR!
Kafama yediğim yastık darbesiyle gözümü açarken hafifçe yüzüme doğru gelmiş saçlarımı ellerimle arkaya attım. " hangi mal o yastığı kafama geçirdi!?" Diye konuştum uykulu sesimle. " ben malsam sen Nesin?"

Hadi bilim bakalım bu kimmm?

Kuzey

Bir dakka bu hangi ara bizim eve girmişti!

" kuzey! Sen Sen na - nasıl girdin içeri?"

" bacadan!"
" saçmalama hem bizim evin bacası yokki!"
" Heh doğru camdan girdim tabiki!"
" senin burda ne işin var bakem?"
" şey senden özür dinlemeye gelmiştim."
Dirsegimden yardım alarak oturur pozisyona geldim. Ve konuya girdim.

" kuzey senin özür dilemeli gerek yo- "

" masal abicim ben gidiyorum"
Sesimi abimin sesini duymamla kestim ve buraya doğru geldiği için saklanmak yer aradım ama malesef bulamadım hem ben niye saklanıyorum ki kuzeyi saklasam bence o daha iyi fikir.
Kuzey yatağa oturduğu anda onu tüm gücümle yere ittim o yatağın arka tarafına düşerken Abim içeri girmişti.

" Maviş daha demin sen kendi kendinemi konuştun?"

" he evet abi ya benim herzaman ki sabah dertlesmelerim işte"

" aaaa masal sen neden camı kapatmadan yatiyorsun bakıyım?"
Dedi ve cama yani kuzeyin olduuuu tarafa doğru ilerledi ve cama doğru giden yerde kuzey beyler yatıyordu ve abimin kuzeyi görmemesi %0 dı. Hemen kendimi yatağa atıp.
"Anaağğğğ"
Diye bağırdım.
Ama o ne bağırmaktı

O an Abim öyle bir baktiki bana sanki arabanın altında kalmışım gibi. Gozlerini porletti ve " noldu?"
Ondan sonra bende. " Abiğgm oraya gitme abiiğg. Ben ölüyom gitme oraya abiiiiğğ."
Ellerimi ilk önce yatağa sanra göğsüme sonra yine yatağa sonra yine göğsüme sonra yine yatağa vurdum.
Ondan sorna oraya gitmekten vaz geçip yanıma geldi yatağın ucuna oturdu onun yanağından öptüm ve o da bana sarıldı. " sarı belamsın biliyorsun dimi?"
O an tebessüm ettim çünkü bana sarı bela yi kuzeyde diyordu. Ayh ne diyorum ben ya!
" bilmezmiyim Abim! "
" neyse benim işlerim var ben gidiyorum. "
" tamam abicim"
" abi?"
" niye ne oldu"
" ya gitmeden bana bir gamzenizi bahsedebilirmisiniz?"
Ondan sonra güldü bende işaret parmağımı oraya koydum ve " hop yakaladım. Varya ben bu gamzelerin içinde yaşarım!"

" neyse neyse yalakalık yok hadi ben gidiyorum!"

" tamam bay bay abiş"
" bayyy"
O gittikten sonra kafamı aşağı sarktim ve kuzeye baktım yerde yatıyordu. Ve sırıtıyordu. Aman allahım bu ne güzel gülüyordu ve ve gamzeleri vardı. Yuh belediye su boruları burdan geçiyordu herhalde!

" ne o gülüşümü sevdin galiba?"
" ne alakası var canım"
Dedim ve dikleştim o sırada oda kalktı. Bugün Spor giyinmişti üstünde siyah tişört vardı altindada siyah eşofmanı vardı ayakkabısını göremiyorum onuda sonra söylerim.
Kuzey birden benim gibi oturdu ve beni incelemeye başladı. Ya hayır yani niye o kadar inceliyorki o an neden inceliyor diye aklımdan geçirdim ve bunu fırsat edinerek.

" kuzey bey incelmeniz bittikten sonra çıkarsıniz odamdan inşallah çünkü benim okula gitmem lazım!"

" tabi "
Dedi ve gitti camdan anlamasını izledim. Ve üstümü giyinmek için gardropuma gittim. Okul kıyafetlerimi giyinmek için üstümü çıkardım ve okul kıyafetlerimi giydim.
Yüzüme hiç birşey sürmeden okula gittim çünkü makyaj yapmayı hiç sevmiyorum.
Çantamı aldım içine telefonumu ve gerekli olucak şeyleri aldım. Aşağıya indim ve beyaz spor ayakkabılarımı giyip çıktım. Bugün yürüyerek gidecektim. Telefonumu çıkarttık ve kulakligimi taktım ve tuş kilidini açarak müzik uygulamasına girdim. Ve en sevdiğim şarkıyı açtım
Multide var!
Yol boyunca o şarkıyı dinledim ve söyledim. Okulun önüne geldiğimde ise önüme bakarak ilerledim gece ve öykü bir grubun yanindaydi hiç takmadan sınıfa girdim. Sırama oturdum ve telefonumla oyalanamya başladım ilk instagrama girdim ve biraz dolaştım. Sonra twitter'da gezindim ve sonra olarakta mesaj kuruma girdim tami tamına 123 mesaj gizli çocuktan bu kadar ne yazmıştı böyle hepsini okudum ve cevpa olarakta hiç birşey yazmadım. Telefonu kapattım ve şarkıya odaklandim. Gözlerimi kapattım ve şarkıyı söylemeye başladım. Sesim guzlemi bilmiyordum ama sınıfta hiç kimse olmadığı için sesimi bir şekilde söylüyordum. Şarkı bittiğinde ise alkış sesleri yükselmişti. Gözlerimi açtığımda ise bütün sınıfın beni alkisladigini gördüm. İçinde gece ve öyküde vardı. Bir an utanmıştim. Gece yanıma gelip.

KUZEY'İN MASALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin