Final

7 0 0
                                    

2 yıl sonra;

"Hayır yalan söylüyorsunuz."
"O ölmedi!"
"Benim kocam ölmedi, o da diğerleri gibi bırakmaz beni yalan söylüyorsunuz!" Gece söze girdi.
" boktan konuşmayı bırak masal. Sana yalan borcumumu var lan. Götümden  mi atıyorum sence. Kendini kandırma o öldü anla o öldü..."
O an 2 saattir boğazım yırtılasaya kadar bağırıp ağladığım yerden kalktım ve hemen yanımdaki vazoyu kırdım. Kırık kalın cam parçaları canı bir şekilde gülmeme neden oluyordu. Geceye baktım omuzlarımın üzerinden. Dehşet bir biçimde bana bakıyordu, ama ben kararlıydım o öldüyse kokusuna hasret kaldığım öldüyse benim burda olmama ne gerek vardı. Hic birşey duymuyor ve bulanık görmeye başlıyordum o sırada gecenin sonuçları sözleri yankılandı çok bulanıktı hiç birşey anlamıyordum.
" Masal sakin ol tamam mı? O ölmedi ben sadece diyeceğimi bilmiyorum. O bunu sana o şekilde söylememi söyledi... Anla beni nolur bırak o elimdekileri. Masal lütfen duy beni kardeşim. Nolur..."
Kulağımda yankılanan şeyleri anlamakta zorlanıyordum hiç bir bok anlamıyordum lanet olsun. Vücudum benden izinsiz hareket ediyordu elimdeki sivri kırık parçalarını düşüncelerimin  tersine boğazıma ilerletiyordum. Neden ya lanet olsun neden hep benim başıma geliyordu bunlar. O an herseyin orda bittiğini fark ettim hızla birşey yere düştü ne olduunu kestirmeden gözlerim karanlıklar buluştu.

Kuzey' den

Şuan nerde miyim? Şuan boktan bir yerdeyim...
Onun için tedavi olmaya geldim onu arkamda bırakarak...
Uzun zamandır uyuşturucu bağımlısıydım. Ara da krizlerim baş gösteriyordu ve nadiren masala ve küçük yavrusumuza zarar  veriyordum. Bilinçsizce yapıyordum lakin yapıyordum işte, canımdan çok sevdiğim canıma zarar veriyordum... canımın parçasına zarar veriyordum.
Tam 1 gündür yoktum allah bilir ne yapıyordu benim okyanus gözlüm. Öldüğümü  biliyordu Öyle istemiştim ne kadar bok hatalı herifin tekiyim ben.
10 dk sonra  hastanedeydim ve en önemlisi bu tedavi ne kadar sürecekti. 1 hafta, 1 ay belkide daha fazlası... Üzülmüyordum o illetten kurtulucağıma, tek üzüldüğüm bakışını özlediğim kadınımdı.
Doktor bana heyecanlı heycanlı birşeyler anlatırken onu dinliyordum...

1 saat sonra

Herşey aynı geçiyordu bomboş geçiyordu onsuz.

Onu düşünüyordum ki kapı zili çaldı o an o kapıyı çalanı ölesiye kadar dövme istediği doğdu içimde. Masalımı da düşünemiyorumdum anasını satayım!
Bir hırsla kapıyı açtım. 1 dakika önce düşündüğüm kişi karşımda bana buğulu mavi gözlerle bakıyordu...
Ah! Lanet olsun bunun burda ne işi vardı dostum!
"Kuzey'im ölmemişsin."
O an kokusuna öldüğüm kadın bana kollarını açtı ve sarıldı. Hadi ama böyle sarılmaman gerekiyo kadınım!
O an büyük bir yutkundum. Gözlerimi arkaya çevirdim gece vardı omuz silkti ve söze girdi...
" Hadi ama napiyim kız delirdi vazoyu kırdı ve az kasın o lanet şeyi boğazına döşüyordu, kusura bakma ama çakma prens,
ben senin boktan şeyin yüzünden kardeşimin ölümüne göz yumam. Bende sana getirdim onu lanet olsun çok vıcık vıcıksınız!"
Kaslarımın gerilediğini hissettim o  an. Ne yapmıştı bu deli kadın böyle benim gibi boktan biri yuzuden kendimi öldürcekti lanet olsun en başından hataydı zaten. Söze girdim;
"Güzelim, masalım, kadınım. İyimisin?"
"Hıhı" diye bir mırıltı çıkardı. Tam bir kedi gibi.
"Hadi güzelim içeri geçelim"
"Hıh eniştee!  Ben ne olucak gariban gariban geziniyimmi ortalıkta, baba bana para ver ( aynı sesi çıkaranlar bendensiniz)
Mi diyim ben? 1 liranın varmı geceye umut olmak için çikolatan varmi diyim ben. Sürtiyimmi sokaklarda geziyimmi siz orda kol kola sırt sırta iken ben burda sokak köpekleri ile değişik fantazilermi yaşıy..."
" gece boş yapma siktir geç şu içeriye"
Masalım ile ayni anda konuşmuştuk...
Artık onu bırakmıyacaktım. Birlikte gelicektim onun üstesinden en başına hata yapmıştım ben, elindeki bebeği aldım ve koltuğa koydum yanına yastıkları yerleştirdim düşmesin diye sonra da gece geldi zaten  ve onun şaşmayın çenesini dinledim gün boyunca. Lanet olsun bunun sevgilisi nerdeydiki?
"...Ve sonra öyle oldu İşte enişte"
"Tamam gece hadi git sen yukarıdaki bir tane boş odaya yerleş sonrada hiç aşağı inme bir işim var" Dedim ve çapkın bakışlarımı masala çevirdim o sa kırmıştı yanakları ile göğsüme bakıyordu. Bu kadına bayılıyorum ya...
   Evet arkadaşlar sizinle bir kitabın sonuna gelmiş bulunmaktayız, kitabı bitirdim çünkü çok sıkıcı gelmeye başladı saçma yazmıştım öylesine başlamıştım zaten... sizinle yeni hikayede görüşmek üzere sağlıcakla kalın canlar...
-Anormalim-
Yeni kitabım...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KUZEY'İN MASALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin