17 Ekim 2017
Saat 10:00Arabayı Lucas sürecekti. Sehun tam öne binecekti ama aklına sinsice bir fikir geldi. Arkasını dönüp Nana'ya
Sehun: Nana sen öne bin.
Nana: Neden?Lucas öldüresiye bakışlarla Sehun'a dönüp.
Lucas: AAA AA NE GEREK VAR KARDEŞİM. HEM SEN TANIMADIĞIN Bİ KIZLA ARKADA NE YAPACAKSIN.
Nana; Aaaa ben Emma'yı aramayı unuttum. Bekleyin.Sehun piç smile atarak arka koltuğa bindi. Nana arabadan inip telefonunu aldı. Lucas Arkasına döndü.
Lucas: Sehun... Canım kardeşim.. Görüşeceğiz... Birine aşık ol hele sen bi.
Sehun: Kimseye aşık olmam ben.
Lucas: Çarpılcaksız azcık dürüst ol.
Sehun: Daha karşıma mükemmel biri çıkmadı.
Lucas: ALLAH'IM (müslüman oldu bir anda) İNŞALLAH EN YAKIN ZAMANDA AŞIK OLURSUN. AMİN..
Sehun: Yanlız.. Bu iyi birşey bence. Değil mi?
Lucas: Doğru... neyse sessiz ol Nana geliyo.Nana arabaya bindi. Ön koltuğa oturmuştu.
Nana: Aradım. Hazırlanıyor.
Lucas: Tamam sen yolu tarif et.
Sehun: Gerizekalı sen dün Nana'yı almaya gitmedin mi? SKKDDFLFKRJELF
Nana: Aynı evde oturuyorum.Lucas telefonunu aldı Whatsapp'a girdi ve Sehun'a bir mesaj attı.
Lucas
Sen abine gerizekalı mı dedin az önce?Mal kardeşim❤
Abi mi? 3 ay büyüksün Havana sıçarım.😜Lucas
Havana oh nana Seni döveceğim müsait bir zamanda na na 🎶Mal Kardeşim❤
Nana mı? KKXLSLDLFKDELF***
Nana: E hadi beyler gitmiyor muyuz?
Lucas: Ha şey... gidiyoruz.Saat 10:30
Eve vardılar. Nana arabadan indi ve Apartman girişine doğru ilerledi. Lucas ve Sehun da arkasından geliyordu. Çünkü Jiwon içerde bekliyo olabilirdi.
Nana: Ne oldu? Siz neden geliyorsunuz?
Sehun: Daniel hyung anlatti ya. Ev güvenli değil.
Lucas: Ya yürü çabuk işimizi halledip çıkalım.
Nana: Bana emir veremezsin.
Lucas: Tamam hazırlanma mümkün olduğunca yavaş çalış. Ben arabaya gidiyorum. Jiwon'u sen halledersin kardeşim hadi görüşürüz.
Nana: Ya dur tamam gitme. Özür dilerim.Lucas arkasına bakmadan gidiyordu ancak Nana'nın aegyosu onu ikna etmişti sanırım. Bi 10 saniye duraksadı ve arkasını döndü.
Sehun: LUCAS EĞER GELMEZSEN LEO HYUNG SENİ ÖLDÜRÜR.
Lucas: GELİRSEM DE ÖLDÜRÜR. ÖFFFF GELİYORUM.Lucas onların yanına tekrar geldi ve yukarı çıktılar. Sehun Evin güvenli olup olmadığını bilmediği için ve risk almak istemediği için Nana'ya arkasına geçmesini söyledi. Nana Sehun'un arkasına geçti.
Sehun kapıyı çaldı. Açan olmadı. Bir kere daha tıklattı. Bu sefer biri açtı. Emma açmıştı kapıyı. Nana hemen içeriye girdi. Sehun Emma'yı görünce dona kalmıştı ağzı açık bir şekilde onu izliyordu. Lucas içeri girecekti Sehun çok garip davranıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AİTE • in Korea
Action"Lu-Lucas? Şimdi ne yapacağız?. ÖYLECE OTURUP BANA BAKMAKTAN VAZGEÇ. CEVAP VERSENE!" korkmuş görünüyordu. Daha önce hiç onu böyle görmemiştim. Ne yapacağım? Sanırım elimden bişe gelmiyecek.. işte tam o an... o an.. ölmek istedim.. -Lucas