0.6

20 4 5
                                    

Nana ayağa kalktı kapıyı kitlemeye gitti. Tam o sırada dışarda siyah kabanlı bir adam gördü. Ne olduğunu anlamadı. Kapıyı kitledi ve Emma'nın yanına gitti.

*Mark ve Lena'nın bulunduğu yeri anlatıyorum*

Mark ve Lena bi depoda elleri bağlı bir şekilde sandaleyede oturuyorlar. Mark o kadar sinirli ki gözlerinden alev çıkacak durumda.

Lena: Sakinleş Mark. En azından yaşıyorsun.
Mark: BENİM YAŞAMAM ÖNEMLİ DEĞİL. BENİM YÜZÜMDEN ACI ÇEKMENİ İSTEMİYORUM. JIWON U TANIMIYORSUN. HERŞEYİ YAPABİLİR. ama ben izin vermiyeceğim... seni koruyacağım..

Lena ve Mark konuşurken içeriye Jiwon girdi ve

Jiwon: Selaaaaaaam..
Mark: ORUSPU ÇOCUĞU! NE İSTİYORSUN.
Lena: Mark sakinleşir misin lütfen?
Mark: BU ORUSPU ÇOCUĞUNUN YANINDAYKEN SAKİN FALAN OLAMAM.

(Jiwon biraz piskopat arkadaşlar Joker gibi. İyi kalpli ama kötü kalpli 🙂 )

Jiwon: AAAAA MARK AMA BEN SENİ ÇOK SEVİYORUM. SANA BİRŞEY YAPMAYACAĞIM MERAK ETME.

Eliyle yanındaki adamına Lena yı odadan çıkarmasını söyledi.

Mark: NEREYE GÖTÜRÜYORSUN ONU PİÇ!
Jiwon: Bu güzel kızı bulmuşken bu fırsatı kaçıramam tatlım.

Mark öyle bir bağırdı ki damarları dışarıya fırlayackmış gibiydi. Bağırdı.. bağırdı.. Sinirden ellerini sıkıyordu. Tırnakları derisine batarak kanamasına yol açmıştı. Sakinleşti ve ağlamaya başladı.

Jiwon yanına eğilip
Jiwon: Yaaa sen ağlıyor musuuun? Kıyamaaam.
Mark: SİKTİĞİMİN PİSKOPATI SİKTİR GİT.
Jiwon: Cidden ona tecavüz edeceğimimi sandın? Tamam kötüyüz de bir yere kadar. Unutma ben katilleri ve Tecavüzcüleri öldüren bir kötü adamım.

Mark ağlıyordu. Kafasını yere eğdi. Derin bir nefes aldı.
Mark: Jiwon... lütfen.. bak lütfen.. ona birşey yapma.. ondan başka kimsem yok ve benim yüzümden ölmesin.
Jiwon: Tamam zaten benim işim sizinle değil. Leo'yla. Onun en sevdiği şeyi elinden alacağım.
Mark: En sevdiği şey?
Jiwon: KARDEŞİNİ KZLDLSLDLDLDF

O sırada telefon çaldı.
Jiwon: Buyrun ben piskopat ve aynı zamanda iyi ve kötü kalpli adam? Kimi aramıştınız?
Leo: Boş yapma. Neredesin ve ne istiyorsun?
Jiwon: Paramı
Leo: AİSHH ÖDEYECEĞİM DEDİM YA.
Jiwon: Banane banane. Ben şimdi istiyorum.
Leo: Çocuk gibi davranıyorsun. Neden bu kadar acil?
Jiwon: Sanane. Yurtdışına çıkacağım.
Leo: Yurtdışına çıkmak için 100.000 $ a mı ihtiyacın var.
Jiwon: Hayır. 150.000$
Leo: Uçak biletleri zaten 1.000$. Geriye kalan 149 bin doları götüne mi sokacaksın.
Jiwon: Ya kardeş biliyon mu sıkıldım artık Seoul'dan. Gitmek istiyorum. Böyle havalı şehirlere mesela... Moskova, LA, TX falan.
Leo: Yarın 100.000$ getiririm. 50 yi kendin bul.
Jiwon: Faiz nedeniyle 150 istiyorum.
Leo: Of offf. Dur bi dakika. VERMİYORUM LAN. MARKI HER TÜRLÜ KURTARIRIZ.

Telefon kapandı.

Jiwon telefondan birini aradı.

Jiwon: Kızı aldın mı?
X: Kapıları kitlemişler girecek yer arıyorum.
Jiwon: Hızlı ol.

*Nana ve Emma*

Nana kapıyı zorlayan biri olduğunu farkedince hemen Abisini aradı.

Nana: A-Alo oppa?
Leo: Ne var Nana?
Nana: Bi-birisi kapıyı zorluyor.
Leo: NE?! BEKLE BİRİNİ GÖNDERECEĞİM. HEMEN MERDİVENIN ALTINDAKİ ODAYA GİRİN VE BİR SİLAH ALIN.
Nana: İ-iyide kullanmayı bilmiyoruz.
Leo: TETİĞE BASINCA ÖLÜYOR. CS:GO DAKİ GİBİ. HADI SANA İNANIYORUM..

AİTE • in KoreaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin