Kıyafetlerini yani baxır desek daha doğru olur.. değiştirdikten sonra aşağıya indiler. Herkes aşağıda masaya oturmuştu. Sehun ve Lucas'ta yerlerine oturdu. Masada sadece Lena yoktu. Koşarak ve telefonla konuşarak aşağıya indi.
Lena: NASIL OLMUŞ NASIL?
X: ***
Lena: HEMEN ORAYA GELİYORUM.Mark: NEREYE NOLDU NEYİN VAR?
Lena: EVİMDE YANGIN VARMIŞ.
Mark: TEK BAŞINA GİDEMEZSİN.Mark hemen masadan kalktı ceketini de alıp Lena'yı takip etti. Arabaya binip gittiler. Lucas yemek yiyordu. Normalde aklına böyle mantıklı şeyler gelmez ama bir anda birşey aklına geldi.
Lucas: Bi dakika? Leo hyung? Tuzak falan olabi----
Leo: SAAT KAÇ!?Daniel Leo'nun bağırmasıyla titremişti. Kolundaki saate baktı.
Daniel: 10.30?
Leo: Kalkın kalkın. Jiwon 10 da gelin demişti. Gelmezseniz--- neyse çabuk hazırlanın. Biriniz Nana ve Emmayla evde kalsın.
Lucas&Sehun: Biz ka----?
Leo: Lucas ve Sehun hariç.Gitmeden önce karnını doldurmak için uğraşan Cris tabağı sıyırmak üzereydi.
Leo: Cris.
Cris: Efendim hyung?
Leo: Sen onlarla kal.
Cris: Kimle?
Leo: Nana ve Emma.
Cris: OFFFF.
Nana: ve Lily 🙂.
Cris: Tamam hyung..Leo: Neyse çok oyalandık kalkın ve hazırlanın çabuk. Louis sen silahları getir. LUCAS BENİM MONTUM NERDE?
Lucas: Ge-getiriyorum hyung.Leo: Hey hey hey.. bir dakika... Para nerde?
Sehun: Paraaaaaaaa... O ne?
Leo: Dalga geçmenin sırası değil gerizekalı kardeşim.
Lucas: Parayı şeyden alcaz.. ıııı.. ha ha şey Ten den.
Leo: Ten nerde?
Lucas: Yolumuzun üstünde.
Leo: Tamam. Hadi beyler arabalara.Herkes evden çıktı ve arabalara bindi. Hepsi aynı siyah mafya arabasına (KASKSKELDKDLEDL Adı ne bilmiyorum guys sorry) bindi.
Cris o kadar çok yemek yemişti ki o baklavaları yok olmuş yerine kocaman bi göbek çıkmıştı. Cris Lily'nin karşısına böyle çıkmak istemediği için yukarı çıktı duş almaya gitti.
Nana ve Emma yine tek başlarına aşağıda yemek yiyorlardı. İki en iyi arkadaş beraberken ne yapar? DEDİKODU haha.
Nana: Kanka ayıptır sorması ama akşam Sehunla ne yaptınız? Uuuuu
Emma: se×
Nana: NE? BU KADAR ERKEN Mİ?
Emma: Hem bunu söylememi bekliyosun hem şaşırıyosun. Tam bi malsın. Tabiki öyle bise olmadı saçmalama.
Nana: Noluyor dedim bir an. Hahaha
Emma: Salak hahaha. Neyse siz ne yaptınız? Bol bol yiyişmişsinizdir. Dün sizi izledim ikinizde baya baya emcüklüyodunuz birbirinizi.(Yazar felç arkadaşlar hastane masraflarını karşılamak için oy atın jkxkdldlxkdf 👍👍)
Nana domatese dönmüştü.
Nana: Öff saçmalama asıl siz öyleydiniz.
Emma: Yaa bak aklıma geldi. Sehun'un bana itiraf ettiği anda kafam jüpitere gidip geldi. Haberin varmı?
Nana: Belli oluyodu zaten. Sen farketmedin mi? Cidden malsın.
Emma: Neyse şşş Cris geliyo. Öhöho Eee daha daha naptınız.
Nana: İyi valla nolsun.Cris: NANA UNNIEEEE. EN SEVDİĞİM UNNİEM.
Nana: Efensim Cris?
Cris: Lily ne zaman geliyo?
Nana: Bilmem gelir herhalde yarım saate falan.
Cris: Yarım saat ne demek? Yarım saate ne sığdırabilirim? 2 sosisli sandiviç 5 paket ramen 4 kutu kola 2 porsiyon sushi. Tamam yeterli bir süre.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AİTE • in Korea
Action"Lu-Lucas? Şimdi ne yapacağız?. ÖYLECE OTURUP BANA BAKMAKTAN VAZGEÇ. CEVAP VERSENE!" korkmuş görünüyordu. Daha önce hiç onu böyle görmemiştim. Ne yapacağım? Sanırım elimden bişe gelmiyecek.. işte tam o an... o an.. ölmek istedim.. -Lucas