16 Ekim 2017
Saat 19:00
Abisi bir gün Nana'nın doğum günü için bi araba almaya karar verdi ama o kadar parası yoktu. Birinden borç almaya karar verdi.Abisi parayı alır almaz Nana'ya araba almaya gitti. Nana'ya arabayı verdikten sonra arkadaşları yani Lucas, Sehun, Daniel, Mark, Louis ve Cris'in yanına gidecekti ama... hiç öyle olmadı çünkü oraya giderken Leo bir kaza geçirdi.
Saat 20:00
Bir kaç saat boyunca ondan haber alamayan Sehun hemen onu aradı. Telefonu bi hemşire açtı ve Leo'nun kaza geçirdiğini söyledi. Şok olan Sehun diğerlerine de haber verip hastaneye gitti. Hastaneye gelince doktor durumunun ağır olduğunu söyledi.Hemşire telefonu Mark'a getirdi. Nana arıyordu. Nana abisinin arkadaşlarından sadece Mark'la ve Sehun'la yüz yüze gelmişti.
Mark telefonu açtı. Nana Mark'ın sesini duyunca şaşırdı çünkü abisini aramıştı.
Nana: Noldu? Abim nerde? Yoksa bişey mi oldu?
Mark: Nana... ıııı... şey...
Nana: SÖYLESENE ABİ
Mark: Leo küçük bir kaza geçirdi.
Nana: NERDESİNİZ?
Mark: Merak etme biz yanındayız.
Nana: NERDE OLDUĞUNUZU SÖYLE
Mark: Sakın tek başına gelme Nana. Birini yolluyorum şimdi o getiricek seni. Tamam mı?
Nana: ÇABUK OLSUN
Mark: Geliyor.Mark telefonu kapattı ve diğerlerine döndü.
Mark: Kim gidecek?
Daniel: Lucas gidebilir.Mark etrafa bi göz gezdirdi. Lucas yoktu.
Mark: LUCAS NERDE?!
Koridordan Mark'ın yanına doğru gelen Louis:
Louis: Lucas aşağıya indi.
Mark: NEREYE GİTTİ?
Louis: Abi bağırma dur. Arabaya bindi sanırım Nana'yı almaya gidiyor.
Mark: AİSHH. LUCAS GİDEMEZ.
Louis: Neden ki?
Mark: Çünkü... şey.. Leo Nana'nın Lucas'ı görmesini istemiyor.Herkes birbirine bakıyordu. Mark eline kendi telefonunu alıp Lucas'ı aradı. Lucas telefonu açtı
Mark: NERDESİN LUCAS? CABUK BURAYA GEL!
Lucas: Abi dur bağırma ya Yemek almaya gidiyorum.
Mark: Yani Nana'yı almaya gitmiyor musun?
Lucas: Nana mı? Nana'ya noldu? Nana'ya bişey mi oldu? Gidip alim mi?
Mark: Bişe olmadı. Sen çabuk yemek mi ne alacaksan al sonra buraya gel.Mark telefonu kapatti ve hafif ağlamakli olan Sehun'a döndü. Sehun gerçekten Leo yu öz abisi gibi görür Nana'yı da kardeşi bilir. O yüzden bu olaydan en çok etkilenecek olan Sehun.
Mark: Sehun? İyi misin kardeşim?
Sehun çaktırmadan gözlerini sildi ve
Sehun; İyiyim abi. Bi sıkıntı yok.
Mark: Gidip Nana'yı alsan olur mu? Hemde kafa dağıtırsın. Nana seni Kardeşi olarak görüyo zaten. Sana güvenir o.
Sehun: Tamam abi giderim almaya ben.Sehun asansöre doğru ilerledi ve aşağıya indi. Leo'nun telefonu çaldı. Nana arıyordu. Mark korkarakta olsa açtı.
Mark: Noldu yine?
Nana: 15 dakikadır kapıda bekliyorum hani kimse yok. Aaa dur biri geliyoAma sehun aşağiya daha yeni indi.
Mark: BİRİ Mİ GELİYO? İYİ DE SEHUN ŞIMDİ AŞAĞIYA İNDİ?!
Nana: Bu abimin arabalarından sanırım. Plakası benziyo.Mark yine diğerlerine döndü ve ağzını oynatarak Lucas'ı aramalarını söyledi.
Cris Hemen Telefonu aldı ve Lucas'ı aradı.Cris: NERDESİN LAN?
Lucas: Nana'nın yanındayım
Cris: OFF LUCAS OFF
Lucas: Dışarda bırakamazdım
Cris: Bunu gelince konuşacaz Lucas.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AİTE • in Korea
Acción"Lu-Lucas? Şimdi ne yapacağız?. ÖYLECE OTURUP BANA BAKMAKTAN VAZGEÇ. CEVAP VERSENE!" korkmuş görünüyordu. Daha önce hiç onu böyle görmemiştim. Ne yapacağım? Sanırım elimden bişe gelmiyecek.. işte tam o an... o an.. ölmek istedim.. -Lucas