Abimin kolunun altında salak salak hayaller kurarak binaya geldik.Abim cebinden anahtarı çıkarıp kapıyı açtı.
Kapı yavaş yavaş aralanırken biz şaşkın bir biçimde bakıyorduk.
Normalde holde olması gereken dolap,ayakkabılık,çerçeveler şimdi yoktu.Neler oluyordu?"Yaren,burada bekle eve hırsız girmiş olabilir!"
"Abi aramızda sadece 3 yaş var!"
Abim içeri girdi.Onu dinlemeden ben de içeri girdim.Annemlerin odasından sesler geliyordu.Abim hızla kapıyı ittirdi."Allah aşkına biri ne olduğunu söyleyebilir mi?"
"ANNE!BABA!"
Annem ve babamı valizlerini hazırlarken bulduk.Aynı anda bağırınca annem bizi salona aldı.
"Anne neler oluyor anlatır mısın?Bu saçmalık da ne?"
"Arda lütfen sakin olur musun?"
Abim derin nefes alıp annemi dinlemeye başladı."Bugün başhekim yanıma geldi.Beni Los Angeles Üniversitesi'nden eğitim vermem için mail atmışlar. Eğer Los Angeles'da çalışmaya devam edersem,maaşımın iki kat yükseleceğini söyledi.Kabul ettim."dedi.
"Yani bizim hayatımızı hiçe sayarak mı?Anne ben daha yeni liseye başladım.Biliyor musun?"
"Biliyorum kızım,ne güzel işte!Daha çabuk alışırsın.Hem babana da iş bulduk.Artık daha rahat yaşayacağız."
"Sanki kıtlıkta yaşıyorduk da"
Annem Sena,babam Arif.Annem kadın doğum ve kadın hastalıkları uzmanı babam ise bilgisayar mühendisi.
Abim,Arda.Lise son sınıf.
Inek gibi gözüken haylaz biri.
19 Ağustos 2000'de Istanbul'da doğdu.
Ders çalışmamak en büyük hobisi.
Ailenin en yakışıklı üyesidir.Ve ben,Yaren.Lisede ilk senem.
Gerçekten inek olan biri.
22 Haziran 2003'de Izmir'de doğdum.
Film-dizi izlemek,kitap okumak ve kaykay sürmek en büyük hobim.
Ailenin en zeki üyesi.***************
Annemler zaten eşyalarımızı toplamıştı.Tek yapmamız gereken uyuyup sabah uçağa binmekti.
Akşam 6'da kızlara haber verdim.
Keko Görl
Kızlar acil buluşmamız lazım
Berrin:Ne oldu lan
Bir kere de soru sormayın!
Sude:Nerede buluşalım
Parkta
Bahar:Ok
***************
Parkta ağlayarak oturmuş onları bekliyordum.Hepsi galiba haberleşmişlerdi çünkü grup şeklinde koşarak yanıma geldiler.
"Kanka ne oldu?"
"Niye ağlıyorsun"
"Ya canım."
Derince yutkundum.
"Ben gidiyorum."
"Tövbe tövbe!"dedi Bahar.
"Annem,is teklifi almış.Los Angeles'a gidiyoruz!"
"Haha çok komik!"dedi Berrin.
"Şaka yapmıyorum Berrin"
"Hey o ciddi."dedi Bahar.
"Aynen Bahar."Sude de onay verdi.
Göz yaşlarımı silip onlara sarıldım.
Bu bizim son sarılmamız olacaktı.
Belki de son görüşmemiz.
***************
Odama girince ayrı bir hüzünde orada vardı.Abim sevgilisinden ayrılmak zorunda kalmıştı.
Bu onu üzüyordu.Hem de çok.
Yanına gelip ona sarıldım.
"Üzülme bunlar da geçecek.Hem sana kız mı yok!"Hafifçe gülümsediğini gördüm.Ona tekrar sarıldıktan sonra saçlarını karıştırdım.Buna normalde çok kızıyordu ama bugün kızmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ice Cream Boy~Jaeden Lieberher~
FanfictionAnnem sayesinde tüm düzenimin alt üst olmasının bana güzel bir şey getireceğini nereden bilebilirdim ki?