/2/

787 52 6
                                    

Hayatın gerçeklerini göze alıp evde son kez baktık.Bizi Los Angeles'a sürükleyen annem olmasına rağmen o ağlıyordu.Biz de ağlıyorduk.
Odamıza girip etrafı elledik.Ben doğduğum günden beri bu odada kalıyoruz ve baya anımız var.
***************
Uçağa bindiğimde hala ağlıyordum.
Abim sırtımı sıvalayıp beni teselli ediyordu ama ağlamam kesilmiyordu.
Gözlerimi açtığımda abim omzuma yaslanmış uyuyorda,aynı şekilde annem ve babamda.Muhtemelen ağlamaktan helak oldum ve dayanamayıp uydum.
Önce etrafıma sonra cama baktım.
Insanlar uyuyordu ve hava karanlıktı.
Nerede olduğumuzu bilmiyorum ama muhtemelen şuan Türkiye de sabah.
Canım sıkılacağını düşünerek bilgisayarımı çıkardım.Hemen Film dosyasından IT'i açtım ve izlemeye başladım.Bayılıyorum bu filme!
Aslında ucakta bilgisayarla oynamak hatta uçağa getirmenin yasak olduğunu bilsem bile bazen kuralları çiğnemek gerek.Değil mi?
***************
13 saatlik yolculuğun ardından saat akşam 6'danihayet Las Vegas'a varmıştık.6 valiz ile annem için gelen arabaya binip yeni,döşenmiş evimize doğru yola koyulduk.
Evin kapısını annem besmele çekerek açtı.Bu sırada babam da onu videoya alıyordu.Uzun lafın kısası,eve girdik.
Ev 3 katlıydı;ilk katta 2 salon bir mutfak ve iki tuvalet vardı,ikinci katta 4 oda yani çalışma odalarımız ve tuvalet vardı,son katta kendi odalarımız ve misafir odaları vardı.
"Galiba cennete düştüm!"dedi.
Abimin ağzı kulaklarındaydı.Etrafa mucize gibi bakıyordu."Hadi o zaman odalarınıza geçin!"Babam bize üst kata yolladı ama bütün hayallerim yıkılmıştı.Odalar ayrıydı.Ben ve abim aynı oda da kalmıyorduk.Abim buna sevinmişti ama ben çok üzülmüştüm. Galiba artık abim alarm kurmak zorunda kalacak.Hüznü kendi içimde yaşadıktan sonra ismim yazan odaya girdim.Odam;Rengarenk bir odaydı,baya da büyüktü ve bütün eşyalarım vardı.
***************
Herkes odasını tanıyıp,kıyafetlerini yerleştirince yemek yemek için salondaki masaya indik.
Biz öküz gibi yemek yerken annem açıklama yapıyordu."Çocuklar bütün eşyalarınızı eve getirdim.Onun dışında Türkiye'deki okul kaydınızı sildim.En önemlisi Türkiye'de devlet okuluna gidiyordunuz ya.Şimdi sizi babanızla birlikte özel okula göndermeye karar verdik ve okulunuz iki gün sonra başlıyor."
"NE?IKI GUN SONRA MI?"
"Evet.Şimdi bana'Anne okul kıyafetimiz,eşyalarımız yok!'demeyin hepsini ayarladım."
"Peki ingilizce?"diye sordu abim.
"Zaten,baban ve Yaren biliyor.Sen de az buz biliyorsun.Bu nedenle seni her okul çıkışı kursa göndereceğim."
"Uf anne ya!"
"Uflama yok.Hadi!"
Bazen anneme uyuz oluyorum.
Bize haber vermeden Las Vegas'a geldik.Okula başlıyoruz ve abim istemediği bir kursa gidiyor.
HARIKA (!)
Ve bu sırada babamın ağzını sadece yemek için açması ayrı bir delirtiyor!
DAHA HARIKA (!)
***************
Yemekten sonra odama geçip bir parça kalan eşyalarımı yerleştirdim.
O sırada kapım çaldı.
"Gelebilir miyim?"
Abimin sesiydi.
"Gel!"
Bana elinde bir kutu ile geliyordu.
Yatağıma oturdu ve dikkatle onu dinledim."Türkiye'den ayrılırken evde seninle olan bütün fotoğraflarımızı buraya koydum.Ben saklamakta pek iyi değilim,sen saklar mısın?"
Gözlerim dolmuştu.Hemen ona sarılıp
"Tabii!"diye onay verdim.
Abim ile olan ilişkim,kardeşlikten öteydi.Daha çok kanka,baba ve kızı gibiydik.Ben onu çok sever,o beni çok severdi.Çok fazla kavga etmezdik bu nedenle.Iyi ki var!

Ice Cream Boy~Jaeden Lieberher~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin