15 Yıl Sonra
Eve erken dönmüştüm.Bu nedenle Sally'yi okuldan erken aldım.Biz de bu fırsat,iyi fırsat diyip mutfakta kek yapmaya karar verdik.
Sally 4 yaşında.7 Mart'ta Amerika'nın Los Angeles eyaletinde doğdu.
Köpeğimiz Lily aniden havlayınca unlu önlüklerimiz ile dışarı çıktık.
Jaeden setten dönmüştü."Baba!"diye koştu Sally.Jaeden onu kucağına alıp döndürdü.Daha sonra benim yanıma gelip beni öptü."Hey neler yaptınız bakalım?"diye sordu."Babacığım annemle sana kek yapıyorduk."dedi.
"Hmm,merak ettim bu keki!"dedi ve bana sarıldı."Tatlım,bu akşam Wyattlere gideceğiz biliyorsun değil mi?Sophia beni 2 kez aradı!"dedim.
"Of ben onu unuttum.Tamam!"dedi.
Bu sefer Lily'nin yanına gidip onu sevdi ve mutfaktaki keki yemeğe başladı."Tatlım,bunlar çok güzel olmuş!"dedi ikimize.Sally kollarını çiçek yapıp"Bize de bırakırsan iyi olur baba!"diye sitem etti.Jaeden gülümsedi ve teslim oldum işareti yaptı.Sally hemen sandalyeye oturup yemeğe başladı."Sette ne yaptınız?" diye sordum."Aynı şeyleri!Peki sen?"
"Aynı şeyleri!"dedim ve güldüm.
"Hadi üstümüzü değiştirelim!Gitme vakti geldi!"dedim ve zar zor Sally'yi kekin başından alıp odaya götürdüm.
***************
Kapının zili çalınca anında kapı açıldı.
Harry ve Sophia karşımızda duruyorlardı."Hoş geldiniz!"dediler.
"Hoş bulduk!"dedim ve içeri geçtik. Salonda olan Wyatt yanımıza gelip bize sarıldı.Bu sırada Harry ve Sally de sarılıyorlardı."Hey hey!Kızımı rahat bırak Harry Oleff!"diye bağırdı Jaeden."Hey sakin olun!"dedim.
"Yaren Lieberher haklı!"diye bağırdı Sophia ve güldük."Sophia Oleff doğru söylüyor!"dedim.Yine güldük.
Gülerken kapı çaldı.Maddieler gelmişti,ikizleri Lucky ve Leo ile birlikte.Selamlaşma faslı bitince bizimkilerin bayıldığı kısma geçtik yemeğe!Yemek yerken eski anılardan konuşuyorduk.Bu beni mutlu ediyordu.Iyi ki hastane başhekimi annemin aklına Los Angeles'ı sokmuş diyorum çünkü eğer öyle olmasaydı,ben belki Dondurma Çocuk ile tanışamayacaktım ya da Jaeden ile evlenemeyecektim ve kızımız olmayacaktı.Bu nedenle hayatta bazı şeyler iyi ki var!
Dondurma,Aşk,aile,dostlar ve sevgilin♡Mutlu Son
Evet kimse son yapmamı beklemiyordu herhalde ama hikayeyi daha uzatamayacağım kararı alıp bunu yaptım.
Sizleri seviyorum❤
Diğer hikayelerime bakmayı unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ice Cream Boy~Jaeden Lieberher~
FanfictionAnnem sayesinde tüm düzenimin alt üst olmasının bana güzel bir şey getireceğini nereden bilebilirdim ki?