Annemler iki gün önce dönmüşlerdi.Onun dışında doğum günüm giderek yaklaşıyordu.Bir gün kalmıştı ama hala Jaeden'ın bana ne yapacağını öğrenememiştim.
"Wyatt ne olur söyle!"
"Hayır!"
"Niye?"
"Söylersem beni öldürür!"
"Uff!Peki sen Mad-"
"Bana hiç bulaşma!"dedi.Derince of çekerek salıncağa bindim.Bu sırada okuldan çıkan Jaeden geliyordu.
"Niye geç kaldın?"dedim.
"Bay Hanless çağırdı da!"diye geçiştirdi. Muhtemelen sürprizlerden biri diye düşündüm.Aniden arkama geçip beni sallamaya başladı.
"Bugün ne yapalım?"diye sordu.
Maddie"Ben Jack ile buluşacağım." dedi.Wyatt"Valla ben boşum!"diye söylendi."Siz erkek erkeğe takılırsınız o zaman benim de işim!"dedim.
Jaeden kuşkulu bir şekilde bakıp
"Ne işi?"diye sordu.Güldüm."Abim ile film izlicez!"dedim."Iyi o zaman biz gidiyoruz!"dediler ve kapıdaki arabaya doğru yürüdüler. Biz de servis bekledik.
***************
Evde abim yoktu.Evet,Jae'ye yalan söyledim ama sürprizi öğrenmek zorundayım.
Odama girip bütün arkadaşlarını aradım.Hiçbiri ya bilmiyor ya da söylemiyordu.Neden söylemiyorlar ki onların sevgilisi onlar için bir süpriz yapsa ben anında söylerim.
Saat 5'te abim eve gelmişti.Ona sorular soruyordum.
"Abi sen sevgiline doğum gününde ne gibi sürprizler yapıyorsun?"
"Mesaj atıyorum ve çiçek alıyorum!"
"Oha sadece bu kadar mı?Bir yemek felan yok mu?"
"Hayır."
"O zaman bu kızlar senden nasıl hoşlanıyor?"dedim.
Gülüp"Ben doğuştan yakışıklıyım!" dedi.Omzuna vurup koltuğa oturdum.
"Bak Jaeden bana süpriz yapacak ama kimse söylemiyor!Ne yapcam?"
"Zaten şunun şurasında 17 saat sonra okul başlayacak.Sabırlı ol!"
"Of abi ya!Niye bu kadar rahat ki erkekler?"diye söylendim.
"Neyse ben odamdayım.Yemek hazır olunca çağırırsın!"dedi."Emredersiniz komutanım!"diye bağırdım merdivene ve yastığı dövmeye başladım.
***************
Akşam yemeğinde de durmadan soru soruyordum.Özellikle babama.
"Baba anneme doğum gününde ne alıyorsun?
Baba anneme doğum gününde ne yaptırıyorsun?
Baba anneni doğum gününde nereye götürüyorsun?
Baba-"
"Kızım bir soru daha sorarsan beynim yanacak!"dedi.Kollarımı birbirine bağlayınca bana güldü."Öncelikle annen hediye kabul etmez.Bana hep'Çocuklar benim hediyem!'der.
Bu nedenle onu yemeğe götürürüm."
Düşündüm ve aniden masadan kalktım."Annem ben daha yemicem!Hazırlanmam gerek!"dedim ve koşarak odama gittim.
Yarın beni muhtemelen bir yere götüreceği için kıyafetlerimi hazırladım.Onun dışında yarın okula gideceğim içinde duş aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ice Cream Boy~Jaeden Lieberher~
FanfictionAnnem sayesinde tüm düzenimin alt üst olmasının bana güzel bir şey getireceğini nereden bilebilirdim ki?