Pe usa intra Jeff care sare in sus de bucurie.
- Ce ai ma hiperactivule? (L. Jack)
- A acceptat Emma sa iasa cu mine la o întâlnire! Luatio pe asta luzarilor. (Jeff)
- Pe cine faci tu luzar? (Ben)
- De unde ai apărut? (E. Jack)
- Stii... cand mama si tata se iubesc... (Ben)
- Gata!!!! (Jeff) ...
Pe usa intra Emma.
- Hey, baieti! (Emma)
- Hey! (Toți)
- Ce faceti? (Emma)
- Bine. (Toți)
Selly sare in bratele ei. Si Emma o învârte.
- Ne jucam, ne jucam? (Selly)
- Cum sa nu dulceata mica. (Emma)
O ia pe umeri si incepe sa alerge prin conac si sa tipe.
- Off... copii facuti pentru alocatie ce mama naibi a-a- av... ? (Slender)
- Nu am mai vazuto pe Selly tipand si razand asa de muuulti ani. (Slender)
- Eh ce pot sa spun am o minte de copil, Selly hai sa papi ceva, pe urma îi luam lui L. Jack din dulciuri. (Emma)
- Ceee??!?!?!!! (L. Jack)
- O hai Jacki pentru Selly! (Emma)
- N-n bene. (L. Jack)
Il pwp pe obraz si ma duc in bucatarie si acolo îi fac lui Selly sa mănânce.
- Wow gatesti incredibil, copii tai o sa fiu super mândri de tine.(Selly)
- Mersi. (Emma) si o pupa părintește pe frunte.
"Din perspectiva lui Slender... "
Wow Selly a mea nu a tipat de bucurie niciodata asa. Emma are ceva, ceva care e super la ea.
Jeff sare pe L. Jack di începe o bataie apriga.
"Din perspectiva lui Emma... "
Stau cu Selly si aud cum cineva se bate. Fug pana in living si dau de L. Jack care se pregatea sa îi dea un pumn lui Jeffy al meu * al tau? Cineva e îndrăgostit! * daca nu taci te omor! * da da te si cred, hai pa ajutati iubitul!*
Ma duc si ajung la fix sa îi opresc pumnul lui L. Jack. Îi întorc mana la spate si îi dau un picior in burta, ma aplec si il ajut pe Jeff sa se ridice. Avea arcada spartă la fel si buza.
Ma sui la etaj si il iau pe Jeff in camera mea.
- Mersi. (Jeff)
- Nu ai pentru ce... (Eu) imi iau trusa medicala si incep sa îi sterg sângele si sa il bandajez. Dupa ce termin îi dau un scurt sarut pe buze.
El se uita mirat si pe urma imi zanbeste.
- Noapte buna, iubito. (Jeff) ultima parte o zice mai încet.
- Te-am auzit! (Eu)
Il iau in brațe. Si pe urma începe un sarut pasional. Suntem intrerupti de L. Jack care statea in pragul usi.
- Ce faceti porumbeilor? (L. Jack)
- Nu s-s....(Jeff)
Nu apuca sa termina ca eu io iau inainte.
- Bine, Jack. Vrei ceva de la noi? (Eu)
- Te vreu pe tine...... adică nu nu vreu nimic. (L. Jack) prima parte a spuso foarte încet. Dar am auzito.
Ma duc jos si imi iau un pahar cu apa iau o gura , dar nu era apa si sange.
- Ha ha ha! (L. Jack) rade de mine. Eu ma uit serioasă si dau tot sângele peste cap.
- W. T. F.! (L. Jack)
- Ai luat plasa, eu beau sange. (Eu)...*^^*
- L. Jack*°_°*...
Hey, sper ca va place cartea. Daca aveti păreri puteți sa mi le lasati in comentarii. Pana atunci va pwp si va iubesc. * am postat acum ca maine nu am tinp de postări adică peste careva minute . Dar na. Mai bine mai devreme decat mai tarziu. *😂😍😘❤😘❤❤
CITEȘTI
Nebunia ei....
RomanceHey eu sunt Emma si stau cu fratele meu mai mic. Azi am aflat ca mama a fost rapusă de cancer...