O zi grea...

28 6 1
                                    

Si o prind stil mireasa...
"De dimineata... "
"Din perspectiva lui Emma... "
Ma trezesc si vad ca sunt in camera mea, ce sa întâmplat?
Ma uit sa vad cat e ceasul.
08:13 e devreme mai stau putin si ma pregateac de o zi grea.
Toti- Hei!
Eu- Hei... nu am chef sa vorbesc cu ei, cred ca ma voi duce in oras. Ma schinb asa👇

 Ma schinb asa👇

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si plec.
Slender - Unde pleci,Emma? si bate din picior.
Eu- Ma duc in oras. si deschid usa sa plec.
Slender- Ok pa sa ai grija.
"In oraș... "
Ma uit pe străzi si pe urma dau de un baiat care era luat la bataie de alti 4 baieti. Baiatul seamana izbitor de mult cu fratele meu.
Ma duc si chear cand ajung eu unu voaia sa îi bage un pumn in gura.
Îi prind pumnul inainte sa facă contact cu fata lui. Si il întorc la spate.
Băiat 1.- Asta nu e treaba ta papusa, daca nu ne lasi tu urmezi!
Eu- Ce o sa imi facă niste cretini de 3 ani? spun eu amuzată.
Băiat 2.- Pisi nu te pune cu noi! spune el si se umfla in piept. Sa para curajos.
Scot arma mea de la Slendy.(O catana)
Baieti se uita speriati la mine.
Băiat 3.- Fraților eu nu ma pun cu asta...
Băiat4.- Nici eu... 
Eu- *cu o voce demonica* Lasatil in pace.
B

ăiat 1.- Nu imi este frica de o...  nu apuca sa termina ca îi înving catana in burta si iese pe partea cealaltă.
Băiat 2.- Aaaaaa!!! incepe sa tipe si da sa fuga dar îi bag si lui un cutit in cap. Wow ce țintă am.
Eu- Voi veniti cu mine!  Si arat spre cei doi.
Il iau pe Iuli de langa ei si pe ei îi leg.
"La conac... "
Am ajuns acasa si Iuli se uita speriat la mine.
Eu- Iuli eu....
Iuli- De unde stii cum ma cheama? spune el printre suspine de frica.
Eu- Iuli eu sunt sora ta Emma.
Iuli- Nu are cum parinti mei adoptivi miau spus ca a murit.
Eu- De unde sa știe ei de mine? Iuli gandestete, la mama care a murit de cancer si numai noi 2 stiam la tata care nea abandonat, la noi cand am plans ca trebuie sa te las la orfelinat! Aduti aminte! spun eu printre lacrimi.
Pe fata lui apare o lacrima.
Eu- Uite. si imi dau o șuviță de par din ochi si cand el imi vede cicatricea incepe sa planga in hohote si imi sare in brațe.
Iuli- Emma!!! si ma strânge tare la piept.
Intram in conac si toți ochi sunt pe noi Iuli sta in spatele meu.
Toti- Cine sunt ei?
Eu- Wow ce sincron.
Eu- El e Iuli fratele meu mai mic, a fost adoptat si acum sta cu noi, ca de nu va omor pe toți. El e viata mea.
Si il iau in brațe.
Slender- Ok, Emma dar cine sunt ăștia 2? si arata spre tipi care sau luat de Iuli.
Eu- Au, mai erau 2 dar pe aia iam mutilat pe ăștia acum ma gandeam sa îi tai rapid. *Ma întorc si le arunc 2 cutite in cap.* Gata.
Slender- Baiete tu o sa ai camera langa a Emmei.
Iuli- Poti sa imi spui Iuli.
Slender- Ok, Iuli hai sa ti prezint pe toți din conac.
El e L. Jack, el e E. Jack, el e Ben Drowned, ea e Selly, ea e Clockwork, el e Jeff the killer, ea e Jane the killer, el e Ticy Toby, ea e Nurse Ann, el e Smile dog cainele lui Jeff, el e Mascky si Hoodie. Si mai sunt si frati mei. El e Offender sa ai grija el e mai pervers, el e Splender, el e Trender.
Splender- Ma bucur sa te cunosc!! si arunca cu sclipici *bleach*
Offender- Heyy.... cu o privire perversa.
Eu- Offy daca nu stai departe de fratele meu te omor in chinuri!
Offender- Bene.
Toti- Buna.
Iuli- Buna.
Eu- Hai Iuli sa îți arat camera ta! si alergam pe scări.
Eu- Asta e camera ta.
Iuli- Ok mersi, ma bucur ca esti bine.
Eu- Eu ma bucur sa te am aproape de mine. Il pwp pe frunte si ma duc jos. Dar nu ca un om normal ma duc pe balustrada. Dar cand sa sar cad peste cineva si ajung sub el.
??? - Vezi pe unde cazi!
Dupa voce imi dau seama ca e Jeff.
Eu- Scuze dar nu e vina mea.
Jeff- Ma rog ma bucur ca ai cazut...
Il inping de pe mine si ma ridic.
"Din perspectiva lui Jeff... "
Ma bucur ca ea a cazut sub mine. *smileface*
E draguta. Eh ma rog ma inpins si a plecat in bucatarie. Ma duc sa vorbesc cu fratele ei.
Ajung in fata usi si bat. Aud un "intra" asa ca intru si dau de fratele ei care se juca.
Eu- Hey, bro.
Iuli- Hey, boss ce te aduce pe aici?  Deja imi place baiatul.
Eu- Am venit sa vorbim despre Emma.
Iuli- Ok, ce vrei sa stii despre ea?
Eu- Pai... De ce isi tine parul mereu si nu i se vede ochiul stang.
Iuli- Wow ai observat ceva de care ea nu prea vrea sa vorbeasca.
Eu- De ce? De ce nu vrea sa i se vada ochiul?
Iuli- E o poveste lunga.
Eu- Am tinp.
Iuli- Ok. Deci cand eu nu eram Emma a avut tata, ea avea 2 ani. Tata a venit acasa beat si a luat-o la bataie pe mama si pe urma si pe Emma. Emma sa ferit cand a aruncat cu vaza. Asta la enervat a luat un cutit si a vrut sa o taie pe Emma ea sa ferit si a reușit sa o taie pe o ploapa pana la obraz. Pe urma a fugit, mama a sunat la salvare pentru ca Emma a pierdut mult sange. A fost un miracol ca a trăit. Ai de atunci isi tine parul pe ochiul stang deoarece inca mai are aceea cicatrice.
Eu- Saraca de ea... Imi venea sa plâng de la cele auzite.
Iuli- Dupa astea sa mai intors la mama pentru ca nu avea unde sa se ducă. Am apărut si eu cand eu aveam 5 ani Emma avea 8. Tata a vrut sa imi taie buza dar Emma sa băgat in fata mea si a taiato pe ea pe umăr. Dupa asta a plecat si nea abandonat. Eu am inceput sa plâng si m-am speriat cand Emma a inceput sa rada.
"In trecut... "
Emma- Ha ha ha...
Iuli- De c-c-e razi?
Emma- Iuli va plati, va plati acum pentru ce mia facut si ce a vrut sa îți facă!
Iuli- Dar de ce nu lai lăsat sa ma taie si pe mine?
Emma- Iuli o sa intelegi mai tarziu cat de mult tin la tine...
"In prezent... "
Iuli- Si acum imi amintesc rasul ala nebun al ei*Si pe obrazul lui apare o lacrima* ma salvat, ma protejat mereu.
"In trecut.... "
Eram bătut de cel mai popular baiat din scoala cu prieteni lui. Eram a 7-a. Emma era a 10-a si eram in aceasi scoala. Cand ma vazut la luat pe Jastin de pe mine si ia băgat un pumn in gura de a scuipat sange.
Jastin- Ce e cu tine?
Emma- Daca va mai atingeți de fratele meu va tai picioarele!
Jastin- Dar nu distram si noi...
Emma la luat de gat si la ridicat cu o mana.
Emma- Si eu ma voi distra.
Il tranteste jos si pleaca cu mine..
"In prezent... "
Eu- Deci Emma tine mult la tine.
Iuli- Da. Si eu la ea...
Hey vam promis ca voi scrie mai mult si uite ca am scris. Sper ca va place cartea inspiratia pentru acest capitol a fost de la @adafurdui2009. Are si ea niste cărți daca vreti puteți sa aruncări un ochi prin ele. Pana atunci va pwp si va iubesc. Pa❤😍😘😍💋❤😘

Nebunia ei.... Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum