O sa scriu altfel ca sa nu ma mai obosesc cu parantezele, sper sa nu va supărări. Va pwp lectura plăcuta.
L. Jack- *°_°*.
Eu- Dap eu beau sange. Si incep sa rad de expresia sa.
L. Jack- Dar? Cum sa bei sange? spune speriat.
Eu- Cum se bea, sunt pe jumatate demon. Si rad.
L. Jack pleaca grabit din camera.
Pe usa intra Offy.
Offy- Ce faci papusa? si ma analizeaza din cap pana in picioare.
Eu- Offy stai departe de mine.
Offy-.... Nu apuca sa zi ca ceva ca tip din toți plămâni.
EuSLEEENNNNDDDDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!
Pe usa da buzna Slender.
Slendy- Ce e Emma? putin îngrijorat.
Eu- Offy a venit la mine in camera si nu ma lasa! Cu o voce de copil mic.
Offy- Minti cotchil facut ca sa își ia viol de la mine! Si vrea sa ma prindă de brat dar atunci...
"Din perspectiva lui Slender... "
O vad cum ochi ei devin dintr-un căprui frumos intrun albastru inchis. Parul incepe sa i se ridice in toate părțile si se formează in jurul ei un dom de apa. Isi încordează mâinile si pe mâinile ei apar 2 lanțuri din apa. Il leagă pe Offender de perete si il pornește.
Eu- Emma te rog, opreste-te!
Emma-*cu o voce demonica* Offender spunei lui Slender ce voiai sa faci cu mine! Si il strânge de gat...
Offender - A-a-am v-v-vrut s-sa o v-vi-violez! Zice abia respirand.
Emma îi da drumul si cade pe jos dar inainte sa ajungând pe podea o prind eu stil mireasa...
Scurt dar ma, nu am ce face. Scuze daca vi se pare foarte scurt dar nu am prea avut idei, daca aveti voi idei va rog sa imi spuneti incomentari. Ma voi revanșa cu următorul capitol, promit ca va fi mult mai lung.
Pana atunci va pwp si va iubesc. 💋❤😘😍💋💋
CITEȘTI
Nebunia ei....
RomanceHey eu sunt Emma si stau cu fratele meu mai mic. Azi am aflat ca mama a fost rapusă de cancer...