Fugariti de politie...

27 5 2
                                    

Eu- Bine...
Am plecat pe jos pana la lac. Dar acolo am găsit o surpriza neplăcută. Am găsit poliția care cerceta un cadavru. Dupa cum arată rănile cadavrului este sigur mana lui Ben.
Politia- Hei, voi stati pe loc!
Eu- Jeff......... fugi!
Jeff- Inteles. Am luat-o la goana cu poliția pe urmele nostre. Un moment de neatenție si pe mine ma muscat un caine de picior.
Eu- Ah... Jeff nu pot sa merg...
Jeff se uita la rana mea si ma ia pe sus si continua sa alerge, dar suntem salvați de cel mai bun prieten al meu, Toby, care sare din copac si îi baga toporul in spatele polițiștului.
Eu- Mersi Toby
Toby- Nu ai pentru ce, orce pentru prieteni mei.
Jeff- Hai la conac.
Jeff si cu Toby mau ajutat sa merg pana la conac.
Acolo dau de Ben care se juca.
Jeff- * cu o voce nervoasă * E numai vina ta!
Ben- A mea?
Jeff- Da de ce a prebuit sa vanezi fix in locul facut de mine pentru Emma?
Ben- Dar a fost o coincidenta.
Jeff- Nu mai zice si poliția a fost tot o coincidenta?
Eu- Jeff, lasă-l nu merita. Ben vede ca șchiopătez.
Ben- Ce ai pățit Emma?
Eu- Oh, te mai si intrebi? Ma muscat o javra de picior! Si nu mai vin cu tine in parc maine.
Ben- De ce?
Eu- Te prefaci, nu? Ma doare piciorul. Si in plus din cauza ta ma muscat acel caine...
"Din perspectiva lui Ben... "
Da eu am vanat acolo doar ca sa nu se mai intalneasca dar nu am vrut ca Emma sa pateasca ceva... Nu am știut, si acum nu mai vrea sa iasa cu mine.
"Din perspectivă lui Toby... "
Eu aveam chef de vanat si am dat peste Em si Jeff care erau fugariti de politie, ei imi sunt prieteni la fel ca Mascky. Asa ca iam ajutat, săracă Em este rănită. Nu inteleg de ce Ben a facut asta. Ma duc sa vad ce face Mascky.
Eu- Hey Mascky, hey Mascky, hey Mascky, hey Mascky, hey Mascky, hey Mascky!!!
Mascky- Te rog, taci!
Eu- Nu, Hey.....
Dar il vad pe Ben si ma duc sa vorbesc cu el.
Eu- De ce ai facut asta?
Ben- Ce am facut?
Eu- De ce ai adus poliția la lac stiai bine ca Em si Jeff au întâlnire.
Ben-...
Ce credeti ca va zice Ben?  Asta veți vedea in capitolul urmator. Pana atunci va pwp si va iubesc pa 💋❤💖😘😍❤❤😍❤

Nebunia ei.... Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum