Daca mai vreti poze o sa mai fac un capitol cu poze, habar nu am daca mai vreti.
S- Bene bene...
Am terminat si albumul.
Ne pregateam de vanatoare.
Slender- Uitati echipele. Eu cu Offy, Ben cu Emma, Clocky cu Toby, E. Jack cu L. Jack, Nurse Ann cu Jane, Mascky cu Hoodie, Jeff cu Nina.
Jeff- Nu, nu!
Nina- O ba da, pisoias!
Jeff- Te rog Slends, lasa-ma pe mine cu oricine in afara de Offy.
Slender- Nu pot, gata, pa ne despărțim.
Nina- Hai pisoias... Si il trage dupa ea.
Jeff- Hellp me!!
Ben ma trage de mana si ajungem la o casa cu 2 etaje.
Ben- Tu iei primul si al doilea etaj si eu parterul?
Eu- Da.
Intru si prima oară dau de parinti. Îi tai in doua si îi măcelăresc* adică îi tai le iau intestinale chestii de astea*
Pe urma ma spăl ca doar de aia am puterea apei.
Pe urma dau de camera a doua fete gemene. Cand ma vad incep sa planga.
Gemenele- Te rog nu ne face rau!
Eu- Nu va fac nimic... Si le arunc un cutit in cap si pe urma le omor si le despic, le iau rinichi pentru E. Jack.
Eu- Gata?
Ben- Gata, pisi.
Imi dau ochi peste cap si dau sa plec dar ma opreste.
Eu- Ce vrei?
Ben- Sa vorbim.
Eu- Vorbim Sâmbătă in parc. Hai la punctul de intersectie.
Iam vazut pe toți si iam dat rinichi lui E. Jack.
E. Jack- Mersi!
Ajung la conac.
"A doua zii... "
Ma trezesc si imi aduc aminte ca azi am intalnire cu Jeff. Imi fac rutina, mananc. Si pe urma ma pregateac.
Ma inbrac asa👇
Si vad ca Jeff era gata.
Jeff era imbracat asa 👇Eu- Nu pot sa cred ca te-ai imbracat la costum.
Jeff- Am vrut sa fie ceva unic.
Eu- Ok, unde mergem?
Jeff- Pai... pentru ca suntem criminali am facut eu un loc langa lac retras.
Eu- Ok.
Jeff- Sa mergem.
Eu- Bine...
Daca va place cartea nu uitati sa votati, până atunci va pwp si va iubesc pa ❤
CITEȘTI
Nebunia ei....
RomanceHey eu sunt Emma si stau cu fratele meu mai mic. Azi am aflat ca mama a fost rapusă de cancer...