Bölüm (Part 3):

352 9 0
                                    

Zaman geçdikçe Öyküyü daha fazla özlüyordum. Onun bakışını, gülüşünü, kokusunu...Kıskanıyordum, acaba Bülentle zaman geçiriyor muydur ? Acaba onunla da öpmüşmüş müdür?
Duvara bakarak Öykünün yüzünü hayal ediyordum. Aniden gelen bi telefon beni hayal dünyamdan kopardı. Arayan Öyküm dü. Sevinerek yatakdan zıpladım ve yere düştüm. Kalkamadım çünkü heyecandan ayaklarım titriyordu. Resmen elim ayağıma karışmıştı. "Öyküm ? Nasılsın iyimisin? Niye yazmadın ? Niye uzun zaman sonra aradın? Niye önceden aramadın beni? Çok merak ettim seni?" dedim o da bana sessizce "Yarın saat dört de xxxxxxx Otelde buluşalım çok önemli. Odanın numarası xxxxx. Bekliyorum" dedi ve telefonu suratıma kapattı. Otel dedi ...Onun etkisindeydim... Demek ki beni özlemiş diyerek o geceyi rahat uyuyarak geçirdim. Ertesi sabah buluşma günü, iyi bi hisle uyandim. Kendimi hazırlayarak yola çıktım. Bana verdiği adrese yani otele gittim 12 kata çıktım ve odasının kapısına vurdum. Kapıyı açtı... Çok güzel danteli iç çamaşırı giymişti üstünde ise hırkası vardı. Kırmızı renkli danteli iç çamaşırı. Yüzünde makyaj vardı. Saçı ise dalgalıydı. Benim içeri girmemi istedi. Sonra kapıyı kapattı ve yanıma yaklaştı. Ona bakarak " Ehh niye çağırdın beni" dedim. Ellimden tutarak beni Banyo ya götürdü. Üstümdeki ceketi ve gömleği yavaşça çıkartarak kulağıma "Bu gün son günüm ve bu günü seninle senin kollarında geçirerek ve senin olarak bitirmek istiyorum" dedi. "Nasıl son günün" diyerek gözlerine baktım. Bana "Yarın Nişanım var ve Pazar günü temeli olarak Bursaya yerleşeceğiz. Yani birdaha seni görmeyeceğim o yüzden bu son günümü seninle geçirmek istiyorum." dedi. Şok olmuştum. "Nasıl yani" demeden beni öptü. Öperek yavaşça üstümdeki pantolunu ve külotumu çıkartı. Ellerini omurgalarımın üzerinde dolaştırdı. Sonra parmaklarıyla  bütün vücudumu gezinerek elledi....

Öpüşerek birlikte, yağlarla ve hoş  kokularla doldurulmuş, küvette girdik. Birbirimizi yiyecek kadar öpüştük. Bütün ağzını dudağımın arasında hissetdim.

Öpüşmeye devam ederken Öykünün üstündeki iç çamaşırını çıkartmaya çalıştım. ıslanmıştı ve vücuduna yapışmıştı. Hoşuma gitmiyor değildi ama onu daha çok yakın hissetmem için iç çamaşırını çıkarttım ve vücutlarımızı yakınlaştırtık.

Daha sonrası onun göğüs uçlarına dokundum. Ve elimle bi göğüsünü ellerken diğer göğüs ucunu dilimle yaladım. Sonra bi bebek gibi emdim.

Iki üç dakika sonrası yine öpüşmeye devam ettik. Delicesine. Çılgınca. Sonra ayağ kalktım ve Öykümü kucaklayarak yatağ yatırdım. Üstüne çıktım ve yavaşça yüzümü ona doğru eğdim ve öpüşmeye devam ettik. Saçımı eliyle sıkı tuttu. Dudağından boynuna ve omuzuna geçtim. Sadece öpmedim dilimle vücudunu gezdim.

Öykü zevk alıyordu ki peş peşe nefes alıp verdi. Ona bakarak "seni mutlu edeceğim" dedim. Onun elli sürekli sırtımdaydı. Tırnaklarını hafifçe hissediyorum.

Vücutlarımızı nasıl uyum halinde hareket ettiğini hissediyordum.

Dudaklarımı hafifçe araladim ve Öykünün vücudunun bir kaç bölgesine değdirdim. Nefes vermeye başladım ve bu da onun hoşuna gitti. Nasıl mı anladım. Verdiği nefes ve ses den.

Yatağa oturarak Öyküde kucağıma aldım. Yüz yüzeydik.
Küçük dokunuşlarla, parmak uçlarımla yüzünden ve boynundan gezdirdim. Dokunuşlarımı omzuna doğru indirerek sürdürdüm. Anlından, burnundan, yanaklarından, boğazından ve dudağından hızlı bi şekilde öperkten geçtim. O da benim boğazımda öperek saçımı çekerek bana iyice yaklaştı. Nefesimizin  birleştiği an!

Öpüşerek devam ettik. Birlikte öpüşerek geri yatağ uzandık. Ayağını açarak benim ona daha çok yakın olmama izin verdi.

...Sırtımdaki tırnaklarını daha fazla hissetmeye başladım. Sırtımı iyi çizmiş olması lazım ki..ertesi sabah banyo yaparken hissetiğim o yanık normal değildi.!..

Benim Öyküm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin