O gecenin heyecanı ve etkisini bu güne kadar unutmadım.
Birazcık karanlık olan oda sabahın güneşiyle aydınlandı. Ben ona sarılmış oda göğüsme kafasını koymuş...,öylece yatıyorduk. Bir kaç dakika geçtikten sonra, sabahın ilk saatlerinde, onu dudağını öperek yeniden sevişmeye başladık. Içimde bi ses iyi yaptığımı söylüyordu. Saten bir kaç saat sonra kalkıp gidecekti. Belki de böyle kendime bağlardım ki, gitmezdi diye de düşünüyordum. Öykünün boğazını ve yüzünü delicesine öpüyordum. Vücudum onunlaydı ama Aklım başka yerdeydi. Kafamda bi plan kuruyordum. Öykümü kolay kolay pes etmek istemiyordum...
Daha çok öpüşmeye başlamıştık ki...bu anın tadını çıkarmak istedim. Kafamı boş tutup o anı yaşamak ve herşeyi sonra düşünmek istedim.
Yarı ayık yarı uykulu olduğumuz için daha korumasız, daha birbirimize bağlı olumuştuk.
Yavaş yavaş öpmeye devam ettik. Bir ara dudaklarımız kenetlenmişdi uzun uzun opüşdük. Öykünün innemeleri artmışdı. Sonra bana bakarak "ne olursa olsun seni hep seveceğim Simanım" dedi. O anda yine aklımda bi tek soru..,- acaba ne yapsam diye düşünüyordum. Öyküye bakarak ona "lütfen bekle bi kaç hafta ve bana oraya varınca telefondan yeni evin adresini ver , bi plan yaparak seni ordan kurtaracağım tabi ki beni seviyorsan ve kurtulmak istiyorsan. Senin aklında ne var veya niye onunla evlenmek istiyorsun bilmiyorum ama seni kurtarmak istiyorum çünkü birbirimize seviyoruz sensiz yaşayamam. Zorla evlendiriliyorsan bana lütfen söyle. Ve sakin pes etme. Aşkımız için .... bizim için." dedim. Koynuma iyice ve sıkıca sarılarak "Tamam" dedi ve gözlerini kapayarak uyumaya çalıştı. Çok tuaf bi tepki vermişti. Tamam sadece Tamam dedi ve bu benim aklımı çok karıştırmıştı. Aklımda 'Ya gerçekten birşey den veya birisinden korkuyordu. Yada beni sadece kullanıyordu. Ama kullanana biri Seni Seviyorum der mi?' diye sorular vardı, ben ama kafamı sadece onu kurtarmak için yapacağım plana yormuştum.
Aradan saatler geçmişti ve ben bi dakika olsa bile gözümü yummamıştım. Öykümü izleyerek onun kalkmasını bekledim. Çok güzel uyuyordu. Teninin kokusunu koklayarak kaç defa Saçlarını öptüm takı gözlerini açıp bana bakana kadar.
Birden kalkarak üstünü giydi. "Banyo etseydin bari" dedim oda hızlı giyinerek bana "Yok daha fazla kalmayayım geç kalırım. Babam kızar" dedi ve kapıyı çekip gitti. Orda öyle o şekilde yatak da duruyordum.
Aradan saatler geçmişti. Birden bana bi mesaj geldi. Öyküm bana "Babam nerde kaldığımı sordu bende ona bizi anlattım daha doğrusu anlatmak zorunda kaldım. Babam çok kızdı ama yinede seni tanımak istiyormuş. Gel bize. Babamla konuş." dedi.
O anda sevinerek yola çıkmıştım. Babasının tepkisi böyle olacağını sanmamıştım. Babası izin vermez diye düşünmüştüm...
Keşke o gün evine gitmeseydim de bi kaçırma planı yapsaydim. Şimdi bu duruma düşmezdim!