Multimedya=Selen,Bade,Alya
Babamın yanına gittiğimde birazcık işi olduğunu ve eve geç gideceğini söyledi .Ne yapsam diye düşünürken
-İstersen Baranı arayayım seni eve o bıraksın .
-Gerek yok babacığım ben kendim giderim hem alışırım kocaman kız oldum dedim .
Babam bana dönüp
-Emin misin Alya işimi sonra hallederim ben götüreyim seni dedi .
-Baba gerçekten hiç gerek yok sen işini hallet ben giderim dedim ve okuldan çıktım .Eve geldiğimde kapıyı açıp içeri girdim .Bade salonun ortasında etrafı güvenlik çemberi oluşturulmuş bir şekilde oyuncaklarıyla oynuyordu .Kucağıma alıp biraz onunla oynadıktan sonra annem mutfaktan
-Alya sen mi geldin kızım ?
-Evet diye cevap verdikten sonra babam biraz gecikecekmiş diye ekleyip odama çıktım .
Üstüme rahat bir şeyler giydikten sonra bilgisayarımı alıp yatağıma oturdum .İnstagrama girip Baran Kızıltepe yazdım ve çıktı ama hesabı gizliydi takip isteği atıp atmamak konusunda kararsız kalsamda merakıma yenik düşüp istek attım .Kabul etmesini beklerken uyuya kalmışım .Uyandığımda bilgisayar kucağımda açık kalmıştı .Saate baktığımda 03.00 olduğunu gördüm ve aklıma Barana istek attığım geldi hemen kabul edip etmediğine baktım .Etmişti hemde 1 dakika önce .Demek uyumuyor acaba sevgilisi mi var diye düşünürken fotoğraflarına baktım .Baktığım bütün fotoğraflarda erkeklerle çekilmiş sadece bir tanesinde anne ve babası vardı kızlarla hiç fotoğrafı yoktu .Kimleri takip ettiğine baktım hepsi erkekti sadece tanıdım bir tek Mert vardı .Ya bu çocuğun kızlara karşı alerjisi vardı ya da yapısı böyleydi .Yüzünün her ayrıntısını incelerken ne kadar cool olduğunu da düşünüyordum .Tam o sırada bir takip isteği geldi .Kimin attığına baktığımda Baran Kızıltepe sizi takip etmek istiyor yazısını gördüm .Mutluluktan mı ,heyecandan mı bilmiyorum yatağın üstünde zıplarken buldum kendimi .Hemen takip isteğini kabul edip mesaj atmasını bekledim .Beklenen mesaj geç de olsa geldi .
-Uyumuyor musun ?
Allah'ım çıldırıcam ya aşık olduğum çocukla ilk mesajlaşmam diye kendi kendime konuşmaya başladım .Ne yazacağımı düşünürken aklıma gelen ilk şeyi yazdım
-Uykum yok ,sen?
Heyecanla ne yazacağını beklerken verdiği cevap karşısında bütün hevesim gitmişti .
-Neyse iyi geceler ben yatıyorum .
Kendi kendime öküz işte nolcak erkek milleti değil mi ,nolur yani konuşsak mesela onu demek yerine benimde yok konuşalım mı desen sanki bir şey olacak ya off diye söylendim .Cevap yazmadan uyumaya karar verdim .Sabah erkenden kalktım etrafıma sersem sersem bakarken bugün cumartesi olduğu aklıma geldi .Laneet girsinn bugün haftasonu oof biraz daha uyumam lazım diyerek kafamı yastığa gömdüm .Tam gözlerimi kapattım uykuya daldım derken telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim .Elime aldığımda bilmediğim numaralardan bir sürü mesaj geldiğini gördüm .Açıp okumaya başladım
(-Günaydın Alya ben Sima numaranı babandan aldım .Sana ne kadar teşekkür etsem az gelir .Mertle konusmuşsun ne kadar mutluyum bilemezsin .Biz Mertle sevgili oldukk ve bugün ilk buluşmamıza seninle gitmek istiyorum lütfen hayır deme cevabını bekliyorum .😇)Bu kız gerçekten çok tuhaftı tamam başımın etini yemesin diye ayarladım onları ama buluşmaya da benimle gitmek istiyor anlamadım diyerek diğer mesaja baktım .
(-Baran ben numaranı Sima verdi .Çantamda sizin Mertle yazıştığınız kağıdı buldum .Alya ben dün derste yaptıklarım için özür dilerim sizi yanlış anladım .)
Oooohhhaaaa ya inanamıyorum suannn diyerek kahkaha attım .Barana kısa bir mesaj çekip
(-Önemli değil Baran asıl sen kusura bakma zamansız yaptım .)dedim ve gönderdim .Daha sonra Sima'ya
(-Peki tamam yeri mesaj atarsın .)
Dedim ve ılık bir duş almak için banyoya girdim .Duştan çıktıktan sonra üstüme kot şort ve beyaz askılı giydim .Saçımı at kuyruğu yapıp siyah göz kalemi çektim .Parfüm de sıktıktan sonra çantamı alarak odamdan çıktım .Telefonumu elime alıp mesaj gelmişmi diye baktım .Sima' dan 1 mesaj buluşacağımız yeri söylemişti .Annemden izin alarak bir taksiye atladım ve adresi söyledim .Taksici verdiğim adrese geldiğimizi söyleyince parayı verip taksiden indim .Geldiğim yer kafe tarzı bir yerdi .Hemen içeriye girdim ve gözüm Sima' yı aradı .İçerisi fazla kalabalık değildi genelde sevgililer vardı .Sima' nın bana seslendigini duyunca o tarafa doğru gittim tek başına oturuyordu .Yanına gittiğimde bana sıkıca sarıldı ve oturmamı işaret etti .
-Ee hani Mert?
-Daha yarım saat var gelmesine .
-E kızım niye yarım saat önceden geldin ozaman sen ?
-Heyecan yaptım biraz ondan erken geleyim alıştırma yaparız diye düşündüm .
-Ne alıştırması Sima ya .
-Of ne bileyim taktik falan ver işte bana .
-Ben de çok anlarım ya bu taktik işlerinden dedim ve garsona seslendim .
-Buyrun ne istersiniz ?
-Bize soğuk bir şeyler getirir misiniz ?
-Tabi ki hemen dedi ve yanımızdan ayrıldı .
Simanın anlından soğuk terler akmaya başlamıştı ve yüzü kıpkırmızı olmuştu.
-Sima ,biraz sakin olur musun ?
-Sakinim ,sakinim ben .
Az sonra kafenin kapısından giren Mert ve Baranı gördüm .Sima' ya sert bir şekilde bakarken Sima haberim yok der gibi işaret yaptı .Mert Sima' nın ,Baran da benim yanıma oturduktan sonra hiçbirimizden çıt çıkmıyordu herkes birbirine bakıp duruyordu birinin bu suskunluğu bozması lazımdı .
-Eee gençler hayırlı olsun dedim ve güldüm .
-Ya Alya çok teşekkür ederiz bu arada senin sayende oldu bu dedi Mert .
-Önemli değil sen de ona karşı bir şeyler hissediyormuşsun ki teklif ettin.
-Her gün başımın etini yedi ama sonunda kurtuldum dedi Baran .
Sohbet koyu bir şekilde devam ederken annem nerde kaldın kızım merak ettim diye mesaj attı .Saate baktığımda epey zaman geçmişti .Neyse gençler ben kalkıyorum dedim ve masadan kalktım .Baran nereye diye sordu .Annem merak etmiş eve gitmem gerek dedim ve ben seni götürürüm istersen dedi .Yolda biraz konuşuruz diye hemen kabul ettim .Arabaya binip evin adresini söyledim ve oraya doğru yol aldık .Baran:
-Okula alışabildin mi?
-Evet alıştım .
-Eğer okulda sana rahatsızlık veren biri olursa hemen bana söyle dedi .Bu söylediği çok hoşuma gitmişti beni korumak istemesi falan .Bende hiç vakit kaybetmeden peki dedim ve önüme döndüm .
-Sevgilin var mı?
Bu soru karşısında Barana öküzün trene baktığı gibi bakıp kalsam da Baranın bana Alya !! Diye seslenişiyle kendime geldim .
-Efendim
-Soru sordum ama sen daldın bi sorun mu var ?
-Hayır yok yok .
-Ne yok sevgilin mi yok sorun mu yok?
-İkisi de yok bende kullanmıyorum ben.
Dedim ve dediğim şeyin mantıksız olduğunu anlamam biraz geç oldu .
-Senin var mı ?
-Eve geldik .
Bu çocuk niye böyle ters anlamadım bir türlü odun ya diye kendi kendime konuşurken
-Bir şey mi dedin ?
-Ha hayır demedim sen mi dedin ?
-Alya iyi misin ?
-E Evet sen nasılsın ?
-Eve geldik Alya inmiceksin galiba yorgan yastık getireyim mi burda yatacaksan?
-Aah kusura bakma neyse iyi geceler Baran dedim ve arabadan indim .Ben eve girene kadar kapıda bekledi annem kapıyı açtığında sinirli gözlerle bana bakıyordu .
-Nerde kaldın bakayım sen ?
-Kusura bakma anne ya vaktin nasıl geçtiğini anlamamışım.
-Bir daha bu şekilde yapma tamam mı kızım dedi ve odama çıktım .Camdan dışarıya bakıp gidip gitmediğini kontrol ettim ve onu göremedim .Üstümü değiştirip yatağıma uzandım ve bugün olanları düşündüm .Nasıl rezil oldum ama aptal Alya salak mısın kızım ya öyle şeyler söylenir mi çocuğa deyip kendi kendime yatakta kahkaha attım ve uyumadan önce duamı ettim .İnşallah benim olursun amiiiinnnn.(LÜTFEN OY VERMEDEN GEÇMEYİN)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALBAR {Wattys2018}
Romanceİlk görüşte aşka inanmayan ama sonra ilk görüşte aşık olan bir kız .Babasının işi için Ankara'dan İzmir'e taşınan bir aile .Sonu gelmeyen bir macera ve en iyi dostluklar .Senin hikayen değil ,bizim hikayemiz ...