PRENSES 👸

16 1 0
                                    

Hafta sonu olduğu için hedefim 12 ' ye kadar yatmaktı ama unuttuğum bir şey vardı bugün okul gezisi olduğunu ve saatin 7.30 olduğunu gördüm yarım saat sonra araba kalkacak ve ben hâlâ yatıyorum .Yataktan fırlamamla yere yapışmam bir oldu .Uykunun verdiği sersemlikle kendi kendime gülmeye başladım .Banyoda güzel bir duş alıp saçımı topuz yaptım bandajımı da takip hafif bir makyaj yaptım .Dolabımdan küçük valizimi çıkarıp yatağımın üstüne koydum .Orada giyebileceğim bir kaç kıyafet ve bakım eşyası aldım üstüme de beyaz bir tişört ve mavi kot şort giydikten sonra sırt çantamı alıp aşağıya indim .Babamla annem baş başa kahvaltı yapıyorlardı .Kaanın okulu tatil olduğu için daha kalkmamıştı .Babam;
-Hazır mısın kızım ?
-Hazırım babacığım .
Annemin yanağını öpüp kahvaltı yapmaya başladım .Bir kaç dakika sonra kapının önünde düdük çalmaya başladı .Babam arabanın geldiğini söyleyip kalktı bende arkasından

Babam arabanın geldiğini söyleyip kalktı bende arkasından

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

kalkıp anneme sarıldım .Valizimi yerleştirdikten sonra Baranın yanına oturdum .Cam kenarına beni oturtmuştu .Yolda telefondan şarkı dinlerken bana baktığını farkettim kulaklığımın birini çıkarıp kendine taktı .Omzuna yaslanıp elinden tuttum bütün yol boyunca böyleydik .Genellikle yolda uyumayı severdim ve şuan uyumak için harika bir zamandı.
                      .     .     .
Baranın sesiyle gözlerimi açtım .
-Yeter ya amma horladın ..
-Kimmm?? Ben mi??
-Evet sen .
-Ben asla horlamam sus ..
-Tabi tabi .. dedi ve güldü .
Valizimi alıp herkesin inmesini bekledik .Baran bana bakıp göz kırptı çok güzel uyuyordun elimde olsa uyandırmazdım ama mecburdum prenses dedi ve elimdeki valizi alıp yürümeye başladı .Arkasından ona hayran hayran bakarken Sima'nın dürtmesiyle irkildim .
-Oooo sanırım ay tutuluyor ..
-Of Sima yürü hadi dedim ve kolundan tuttum .
Normalde bugün kamp yapacaktık ama gece vahşi hayvanlar olabilirmiş bizi en yakın otele yönlendirdiler .Biz Simayla ikimiz kalacaktık Baran ve Mert ikisi kalacaktı .Eşyalarımızı yerleştirdik ve yarım saat sonra da yemek için aşağıya indik .Herkes yemeğini yemeğe başlamıştı .Mert ve Baran bizi çağırdılar yanlarına gidip oturduk .Yemeğimizi bitirip odalarımıza çıktık çünkü saat epey geç olmuştu yarın yapılacak çok şey vardı .Odamıza çıktıktan sonra kıyafetlerimizi değiştirip yatağımıza yattık . Ertesi gün erkenden kalkıp beyaz bir elbise giydim Sima da hazırlanıp dışarıya çıktık .Babam bugün herkes istediği gibi gezsin yarın tarihi yerleri gezeceğiz dedi .Baran ve Mert gelip elimizden tuttular ve yürümeye başladık .sahil kenarına gittik güneş daha yeni yeni doğuyordu bu anı kaçıramazdım Simaya bizim fotoğrafımızı çekmesini istedim ve Baranla dans ederken bir fotoğrafımızı çekti .İkimiz bir fotoğrafa baktık Baranın ağzından tek  çıkan şey (Prensesim) olmuştu .Anlıma sıkı bir öpücük koyduktan sonra yürümeye devam ettik .Yakında bir kafeye oturup güzel bir kahvaltı yaptık daha sonra kenarda bisiklet kiralanır yazısını gördüm .Simayla göz göze geldik ve ikimizin aklından da aynı şey geçiyordu .Barana burada beklemesini ve sakın arkasına dönmemesini söyledim Mert de aynısını yaptıktan sonra gidip dört tane bisiklet kiraladık .
-Evet çocuklar arkanıza dönebilirsiniz.
İkisi birden arkasına döndü ve ağızları açık kaldı birbirlerine bakıp gülmeye başladılar .
Baran gelip bana sarıldı ve etrafında döndürdü .
-Seni çok seviyorum güzelim dedi ve beni öptü .Hepimiz bindikten sonra gezmeye başladık .Az gittikten sonra kenarda pamuk şeker satan bir adam gördük .Baran gidip Simayla bize pamuk şeker aldı .Biraz daha

gezdikten sonra fazla uzaklaştığımızı fark edip geldiğimiz yoldan geri döndük bugün hayatımda unutamayacağım güzel günlerden biriydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

gezdikten sonra fazla uzaklaştığımızı fark edip geldiğimiz yoldan geri döndük bugün hayatımda unutamayacağım güzel günlerden biriydi .Bisikletleri aldığımız yere bırakıp otele geri döndük ve odalarımıza çıktık çünkü çok yorulmuştuk .Akşam yemeğine 2 saat vardı ve benim uykum gelmişti biraz dinlenmek için yatıp uyudum .

( Lütfen oy vermeyi unutmayın!)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ALBAR {Wattys2018}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin