Melissa sabah yataktan küfür ederek kalkmıştı. Bugün o lanet okulunun ilk günüydü.
Her sene o okula gitmekten nefret ediyordu. Tek avunması seneye bu okuldan kurtulacak olmasıydı.
Belki seneye gideceği lisede daha iyi bir konuma sahip olabilirdi.
Aslında popüler olmak onun zerre kadar umrunda değildi sadece dayak yememesi ona yeterdi.Geçen sene hergün eve dayak yemiş bir şekilde gelirdi. Babası da hergün bunu görür sesini çıkartmazdı.
Genelde Melissa'yı kimse umursamazdı. Ailesi bile. Tabii buna gerçekten aile denilebilseydi.
Melissa'nın babası alkolik bir polisti. Eve her geldiğinde onu ve annesini döverdi.
Annesi ise yaşadığı baskıdan dolayı piskolojik sorunlar yaşıyordu.
Annesinin psikolojik sorunlarının olmasının sebebi tabiki de babasının suçuydu.
Kim böyle bir eşe katlanabilirdi ki?
Yine de anneni herşeyden çok seviyordu.
Melissa ayaklarını sürüye sürüye komidinin yanına gitti. Daha tam açılmamış gözleriyle babasına yalvararak aldırdığı telefonunu aradı.
Bu iğrenç yavaş çalışan telefon ara sıra işine yarayabiliyordu. Mesela bir keresinde babasını şikayet etmek için polisi aramıştı.
Tam o sırada da telefonun çalışacağı tutmuştu ve Melissa iyi bir dayak yemişti.
Telefonunu eline alarak geceden beri onu uyutmamış whatsapp mesajlarına baktı.
Evet kimse Melissa'yı umursamazdı tabii işlerine gelmediği sürece.
Geçen seneden kalmış bütün ahmakların toplanmış olduğu whatsapp grubuna girdi ve kendisinden ne istenildiğine baktı.
0827382+= Hey ucube senden bir şey yapmanı isteyeceğiz.
Ucube= Evet siz isteyeceksiniz ve bende yapmayacağım.
02938= Bu kadar emin olma istersen.
09837= Geçen sene yaptıklarımız az geldi galiba.
06337= Çocuklar ben hala çürük yumurta kokusu alabiliyorum.
043837= Bende alabiliyorum artık ne kadar etkili olduysa buraya geliyor o iğrenç kokun.
Ucube= Ne istiyorsunuz benden yine ?
06283= Bu sene okula gelen liselilerden bir çocuğun telefonunu alıp bize getirmeni.
Ucube= Hanginizin sevgilisi çok merak ediyorum? Neden ahmak işlerinize beni de karıştırıyorsunuz?
02737= Ucubeler bizim işlerimizi yapmak için bu dünyaya gelirler çünkü ezik.
08376= Kimin sevgilisi olduğu seni niye ilgilendirsin?
02837= Adamına göre mi muamele yapıcaksın yoksa seni sürtük.
09837= Kız işini biliyor.
Ucube= Ne saçmalıyorsunuz siz?
03727= Kes sesini ve iyi dinle. Eğer istediğimiz şeyi yapmazsan geçen seneki haline şükredersin.
Ucube = Kimin telefonunu almalıyım?
062833= İşte böyle seni ucube.
08283= Finn. Finn wolfhard.
Bir Finn kurgusuyla karşınızdayım! Umarım beğeneceğiniz bir fic olur!
F İ N N L E N D İ N İ Z
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New a Finn| Finn Wolfhard
FanfictionMelissa hayatı boyunca hep ucube diye dalga geçilen kızdı. Kimse onu sevmiyor ailesi bile ondan nefret ediyordu. Tek istediği şey sadece biraz sevgiydi. Birisi tarafından tereddütsüz şekilde sevilebilmekti. Kalbine kimseyi sığdıramazken nerden bileb...