9

1.7K 123 36
                                    

Melissa dersler bitmeden okuldan kaçmış ilerdeki bir parka gelmişti.

Salıncaklardan birine oturup yavaşça sallanmaya başladığında gözyaşları yanaklarından süzülüyordu.

Hep ezilen kız olmaktan nefret ediyordu. Zorbalık görmekten bıkmıştı.

Buralardan kaçıp uzaklaşmak istiyordu. Herşeyden ailesinden, arkadaşlarından , akrabalarından ve ondan nefret eden herkesden.

Düşünceleriyle boğulurken dudağının kanadığını farketmemişti bile.

Elinin tersiyle ağzını silerken kendine doğru uzatılan bir yara bandı gördü.

Kafasını kaldırıp uzatana baktığında bir adet koşmaktan kızarmış Finn gördü.

Şaşkınlığını gizleyemezken ağzı hafiften açıldı. Finn onu böyle görünce sırıtıp yara bandını Melissa'nın dudağının kenarına yapıştırdı.

Melissa yakınlıklarından dolayı utanmıştı. Fakat Finn pişkin pişkin sırıtmıştı.

" Ne işin var senin burda niye geldin yanıma?"

"Hey hey sakin ol . Bahçede seni gördüm çok kötü gözüküyordun arkandan seslendim fakat duymadın bende arkandan koşturdum."

Ne yani Finn buraya onun için mi gelmişti?

Melissa kaşlarını çatıp konuşmaya başladı.

"Keşke hiç gelmeseydin zaten senin yüzünden dayak yedim bir daha seni yanımda görmelerini istemiyorum."

Melissa böyle birşey söylediği için kendi bile şaşırmıştı fakat sinirliydi. Suçu olmadığı yerde dayak yemişti.

" Benim yüzümden mi? Ben ne yaptım ki?"

Finn masumca sorduğu sorduğu sorunun ardından Melissa'ya baktığında Melissa bu kadar sert çıkıştığı için kendine kızmıştı.

"Yani... ıhmm sen orasını boşver. Sen okula gitsene. İkimizi birden göremezlerse yanlış anlarlar."

"Bırak yanlış anlasınlar. Sen bana neden dayak yediğini söyle."

Bırak yanlış anlasınlar? Melissa sanırım kalp krizi geçiriyordu.

Neden dayak yediğini Finn'e söylemek istemiyordu. Büyük ihtimalle öğrendiğinde kendini suçlayacaktı.

" Neden dayak yediğimi umursuyorsun ki?"

" Bilmiyorum, sadece seni bu hale kimin getirdiğini merak ediyorum."

"Madem çok merak ediyorsun söyliyeyim o zaman, sevgili platoniğin Sarah."

"Sarah mı? O aptal'a seninle uğraşmamasını söylemiştim. Neden yaptı bunu?"

Ne yani Finn Sarah'ı kendisi için mi uyarmıştı? Melissa birden heyecanlandığını hissetti.

"Yani, tam olarak ben de bilmiyorum. Bana senin etrafında olmamamı söyledi."

"Gerçekten mi? Tanrım inanamıyorum!"

Finn sinirle bağırıp ellerini kıvırvık saçları arasından geçirdiğinde Melissa nefesini tutmuş onu izliyordu.

Bütün gün bu mükemmelliği izleyebilirdi.

"P-peki ya sen neden Sarah'ı benimle uğraşamaması için uyardın?"

Finn bir kaç saniye durup öylece Melissa'nın yüzüne baktı ve sonra cevap vermeden oradan uzaklaştı.

Acaba yanlış bir şey mi yaptım diye geçiriyordu içinden Melissa.

Finn Wolfhard onun gerçektende aklını alıyor ve onu aptal bir anaokulu çocuğuna çeviriyordu.

Umarım dedi Melissa umarım zararlı çıkmam...hgh






Sonda ki hgh isxlx öylesine birşeydi. Kulaklık birden bire kalvyenin üzerine düşünce oluverdi. Bende silmek istemedim.

F İ N N L E N D İ N İ Z

New a Finn| Finn WolfhardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin