"Finn bu proje ödevini yapmamız gerekiyor biliyorsun değil mi?"
Melissa sabahtan beri projeyi kendi yapıyor, Finn ise sadece kızı izliyordu.
"Biliyorum ama seni izlemek varken projeye yoğunlaşmak biraz zor oluyor." Melissa gülümseyip başını aşşağı eğdi. Bu çocuk her seferinde onu utandırmayı beceriyordu.
"O zaman birlikte yapmayalım. Ben tek başıma sende tek başına yap. Sonrada yaptıklarımızı birleştirir öyle gösteririz."
Melissa Finn'e baktığında kaşlarını çatmış onu izlediğini görmüştü.
"Hayatta olmaz bu projeyi birlikte yapmamız gerek, hem ben kendim beceremem ki."
Melissa gözlerini devirdi.
"O zaman beni izleyeceğine yardım et."
"Tamam." dedi Finn." Bu sefer yardım edeceğim."
İkisi birlikte okul çıkışında okulun kütüphanesine gelmiş bir kaç hafta önce verilen proje ödevini yapıcaklardı.
Tabii Finn Melissa'yı izlemeyip yardım ederse(!)
İki gün önce yaşananlardan sonra Finn okula babasını çağırmış ve müdürle konuşmuştu.
Melissa'nın daha fazla üzülmemesi için Finn'in babası müdür'e fazladan para vermiş ve okulu susturmasını istemişti.
Finn'in babası Finn'de bir gariplik olduğunu anlamış onu zorla konuşturmuştu. Yoksa okula gelip öğrenebileceğinden bahsetmişti.
Babası eğer bir daha bu olayı duyarsa müdürü okulu yıkmakla tehtid etmişti.
Babasının gerçekten de etkili bir hükmü vardı.
Müdür 'de okulu uyarmış yapanlar için uzaklaştırma, atılma vs cezalarını vereceğini söylemişti.
Tabii okuldaki çocuklara laf geçirmek gerçekten zordu ama bu yüzden okuldan bir çocuk uzaklaştırma almıştı.
O günden sonra kimse bu olayı konuşmamış -tabiki hala aptal gibi o geceyi konuşanlar vardı- duvarlardaki posterler çıkarılmıştı.
Evet duvarlarda saçma sapan okul kursu posterleri yerine Finn ve Melissa'nın fotoğrafları vardı.
Tabii Melissa bu olayı duyduktan sonra biraz sinirlenip Finn'e bu kadar büyüttüğü için kızmıştı fakat Finn'in ikisininde iyiliği için yaptığını biliyordu.
"Tamam, şimdi de kaldıraçlara geçelim." Melissa kafası eğik bi şekilde kartonlarla uğraşırken Finn hala onu izlemekle meşguldu.
"Finn, gelde bana yardım et. Şu çıkarttığım modelin aynısını şuraya çizebilir misin?" Kız eliyle büyük kartonu gösterdi.
"Evet,sanırım yapabilirim." Finn eline aldığı cetvel ve kalemle masanın karşısına geçip bir kaldıraç modeli çizmeye başladı.
Finn uzun kemikli parmaklarıyla kartona şekiller çizerken Melissa hayranlıkla onu izliyordu.
Parmakları öylesine güzeldi ki... Görenler bir kız parmağı sanabilirdi.
Genç kız onu izlerken birden bire telefonu mesaj sesiyle titredi.
Telefonuna baktığında "annem" kişisinden bir mesaj vardı.Heycanla telefonu açtı. Ne zamandır annesiyle görüşemiyordu. Onu gerçekten çok özlemişti.
Annem: Seni biriyle tanıştıracağım Melissa.
Melissa: Buna sevindim,kiminle tanıştıracaksın?
Annem: Seni özlediğim sırada yanımda daima bana destek olan birisi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New a Finn| Finn Wolfhard
FanfictionMelissa hayatı boyunca hep ucube diye dalga geçilen kızdı. Kimse onu sevmiyor ailesi bile ondan nefret ediyordu. Tek istediği şey sadece biraz sevgiydi. Birisi tarafından tereddütsüz şekilde sevilebilmekti. Kalbine kimseyi sığdıramazken nerden bileb...