Melissa sınıfa geldiğinde kalbi hala durmamıştı. Sanki onu öldürmek istercesine atıyordu.
Sarah Melissa'yı gördüğü gibi yanına koştu ve merakla Melissa'ya bakıp konuşmaya başladı.
"Telefonu alabildin mi?"
Melissa hızla kafasını sallayıp telefonu Sarah'a verdi. Sarah gülümsedi ve hızla telefonu Melissa'nın elinden kapıp çığlık atarak kızların yanına ilerledi.
Alby bunu görseydi kim bilir ne yapardı?
Melissa gözlerini devirip sırasına ilerlemeye başladı. İşte hepsi bu kadar basit kızlardı.
Tek bir telefondan etkilenen aptal kızlar. Muhtemelen hepsi onu sadece yakışıklı olduğu için seviyordu.
Aşkın her zaman büyülü olduğuna inanmıştı fakat sınıfındaki kızlar bunu imkansız kılıyordu.
Okula başka bir yakışıklı çocuk geldiğinde Finn'i bırakıp onu seveceklerdi.
Hepsinden nefret ediyordu Melissa. Hemde hiç olmadığı kadar.
Sonunda Fen bilimleri öğretmenleri sınıfa girdiğinde Melissa ayağa kalktı ve diğerleriyle birlikte öğretmeni selamladı.
Öğretmenleri Bayan Emma her zamanki enerjisiyle konuşmaya başladı.
Melissa bu kadın konuşmaya başladığında tüm enerjisi emiliyormuş gibi hissediyordu.
Tanrım o kadar enerjikti ki!
"Evet çocuklar bugünki dersimiz de geçen ders bahsettiğim gibi proje eşlerinizi açıklayacağım. Projenizi lise 1. Sınıflarla yapmanızın daha yararlı olabileceğini düşündüm nasıl fikir siz de beğendiniz mi? Bence böylesi daha iyi olacak."
Bayan Emma konuşmasını bitirdiğinde Melissa gözlerini devirmişti.
Şimdi birde liselilerle mi uğraşacaktı? Ya kötü biri çıkarsa?
Melissa içinden bir kez daha lanet ettiğinde sınıfındaki kızların çok sevindiklerini görmüştü.
Tabii sevinirlerdi çoğunun sevgilisi liseliydi çünkü. Sarah'a baktığında içten içe sevindiğini fakat Alby'e belli etmemeye çalıştığını gördü.
Melissa kendini tutamayıp kıkırdadığında herkes ona bakmıştı. Ne vardı yani alt tarafı gülmüştü. Ne diye böyle bakıyorlardı ki?
"Ucube'nin hoşuna gitti heralde şuna baksanıza nasıl da gülüyor?"
Melissa kendini sıktığında Bayan Emma sınıfı susturmak adına bağırmış sonrada eşleri açıklamaya başlamıştı.
Melissa içinden umarım iyi biridir diye türlü türlü dualar ediyordu.
"Lydia ve Jadon, Bob ve Courtney... Sarah ve Amy."
Melissa Sarah'ın Amy ismini duyduktan sonra gözlerini devirdiğini görmüştü.
Finn'i bekliyordu heralde diye geçirdi içinden. Öğretmenleri kendisinin ismini söylememişti. En sonda kendisi vardı heralde.
Bayan Emma tekrar konuşmaya başladığında Melissa artık nefesini tutmaya başlamıştı.
"Ve son olarakta Melissa, sen Finn Wolfhard'la eşsin tatlım."
Melissa duyduğu isimle gözlerini faltaşı gibi açmıştı. Bütün kızlar kıskançlıkla ona bakıyordu.
Tanrım diye geçirdi Melissa içinden neden Finn olmak zorundaki?
Birşey söyleyeceğim, ben bu proje konusunu açtım fakat sanırım bir daha bahsi geçmeyecek.
Ya da ilerki bölümlerde olabilir. Çünkü bu bir dönem ödevi olduğu için sonlara doğru yapmaları gerekiyor.
F İ N N L E N D İ N İ Z
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New a Finn| Finn Wolfhard
FanfictionMelissa hayatı boyunca hep ucube diye dalga geçilen kızdı. Kimse onu sevmiyor ailesi bile ondan nefret ediyordu. Tek istediği şey sadece biraz sevgiydi. Birisi tarafından tereddütsüz şekilde sevilebilmekti. Kalbine kimseyi sığdıramazken nerden bileb...