Dlaczego takie zakończenie? Parę słów od autorki

1.2K 68 61
                                    

Z racji tego, że wielu osobom nie podobało się zakończenie (a komukolwiek się podobało?), pomyślałam, że napiszę wszystko tutaj, aby każdemu z osobna nie odpowiadać.

Dlaczego Sakura zginęła? To najważniejsze pytanie jakie mi zadawaliście. Jeśli mam być szczera to od początku miałam dla niej taki los. Pisząc drugą część, a potem dodatek, nie wiedziałam jak to wszystko się potoczy, nie miałam planu wydarzeń czy czegoś podobnego, ale jednego byłam pewna, Sakura musi umrzeć.

Nie wiem dlaczego. Jest mało książek na wattpadzie, które kończą się śmiercią głównego bohatera, więc pomyślałam, że to jakaś odskocznia od tego wszystkiego co już jest.

Oczywiście miałam kilka innych alternatywnych zakończeń, nawet w niektórych Sakura żyje. Oto kilka z nich:

- Kei próbuje uratować Sakurę, w związku z czym, on umiera zamiast niej,

- Umiera Sakura, Akiteru oraz dodatkowo Yamaguchi,

- Nie ma gangów, ale Kei prowadząc samochód potrąca ... (wpisz sobie ulubioną postać z Haikyuu), który ginie, przez co okularnik idzie do więzienia,

- Nie ma gangów, ale po kilku miesiącach szczęśliwego małżeństwa Kei bierze rozwód z Sakurą i zostaje księdzem,

- Po śmierci Sakury Kei idzie do więzienia na dożywocie, gdzie popełnia samobójstwo.

Tylko to przychodzi mi teraz do głowy z moich wcześniejszych rozważań. Czyli morał jest taki - i tak nie byłoby szczęśliwego zakończenia.

Miałam jeszcze jeden pomysł, który gruntownie przemyślałam, ale postanowiłam nie wprowadzać go w życie, czyli TRZECIA CZĘŚĆ INTERNETOWEGO UCZUCIA. Tylko, że tutaj byłyby wprowadzone elementy fantastyki.

Kei cofa się w czasie, do wydarzeń z pierwszej części, czyli do liceum Karasuno, gdzie się poznali, aby Sakura nigdy nie wyjechała do Tokio.

Miałoby to tytuł: INTERNETOWE UCZUCIE 3: A JAKBY TAK COFNĄĆ CZAS

Ale nie, ta część nigdy nie powstanie, bo i tak trochę na siłę pisałam dwójkę i dodatek. Chciałam tylko, abyście wiedzieli, że brałam to pod uwagę.

Mi również było smutno, kiedy to pisałam, ale mam tylko nadzieję, że inne moje prace będą bardziej szczęśliwe.

Jeszcze jedno pytanie bardzo często się pojawiało - czy powstanie alternatywne, szczęśliwe zakończenie?

Nie, nie powstanie. Czytałam wiele papierowych książek, w których ginął mój ulubiony bohater, przez co miałam ochotę autorkę udusić, ale o to chodzi w opowiadaniach. Ktoś umiera, bo taki jest pomysł autorki i koniec.

~~~~~~

To tyle jeśli chodzi o zakończenie. Teraz pora jeszcze na Nejiro (takie krótkie info, które po konwencie zniknie). Jeśli z kimś się nie będę mogła zobaczyć, bo go nie będzie, może zaobserwować mój instagram, na którym pojawią się filmiki i zdjęcia z konwentu.

Mój instagram to: ksiazkowe.cuda

Umieszczam na nim zdjęcia moich mang i książek , więc zapraszam :D


Internetowe uczucie 2: Ślub ➼ ⌞TSUKISHIMA KEI⌝Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz