Prolog

264 20 8
                                    

„A kiedy znajdziemy się na szczycie wzniesienia naszego przeznaczenia, kiedy sny poprowadzą nas do rzeczywistości, a życie wypełni się tysiącami nowych, jak dotąd nieznanych barw, odnajdziemy właściwą drogę, drogę wskazaną przez spadającą gwiazdę, drogę wypełnioną miłością i szczęściem, gdzie nie ma tajemnic i kłamstw. Odnajdziemy drogę do siebie, los zmieni kolory kredek z szarych na kolorowe, a po burzy wzejdzie słońce, które oświetli nasze życie lśniącymi promykami i żadna siła nie będzie w stanie nas rozdzielić, bo to co mamy będzie trwało w nieskończoność, to co mamy będzie na zawsze." – Tak właśnie powiedziała główna bohaterka romansidła o charakterze fantasy do wybranka jej serca.

Ale czy w życiu naprawdę tak jest ? Czy każdy zaraz po urodzeniu otrzymuje od losu paczkę z przeznaczeniem i swoim własnym „i żyli długo i szczęśliwie" ?

Nie.

Niczego nie dostajemy za nic, na szczęście trzeba sobie zapracować i przede wszystkim zasłużyć. Nie wiadomo jak, ani dlaczego, ale zawsze ktoś będzie chciał przeciąć nici, które utkaliśmy wspólnie z drugą osobą, nici symbolizujące więź, która ma być nieprzerwana, jednak to od nas zależy czy taka pozostanie.

Każdy z nas stanie kiedyś przed wyborem : realista czy marzyciel ? pesymista czy optymista ? Będzie to jeden z najważniejszych wyborów naszego życia. Wybierzemy drzwi, drzwi prowadzące do świata, w którym będzie egzystował nasz umysł. A, jeżeli myślicie, że po podjęciu decyzji będzie już tylko prościej, to jesteście w błędzie. Pomimo tego i tak warto mieć nadzieję, nadzieję na lepsze jutro, na szczęśliwe zakończenie, bo to ona jest ukojeniem dla naszych dusz, światłem oświetlającym ciemność, słońcem wschodzącym, aby zakończyć panowania nocy, oderwaniem od szarej rzeczywistości.

_______________________________
Dziś zabieram was w podróż do upośledzonego, patologicznego świata w mojej książce, więc jeżeli macie słabe nerwy to właśnie teraz jest ostatnia szansa, aby się wycofać.
Uwaga : Przed przeczytaniem skonsultuj się z dobrym psychologiem bądź terapeutą, gdyż każdy mój nieśmieszny żart może spowodować trwałe wyniszczenia psychiczne.
To tyle, zapraszam !

Na Zawsze || MiraculousOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz