Gözlerimi araladığımda etraf önce bulanıktı ama yavaş yavaş netleştikçe beyaz önlük giyen bir adamın bana baktığını gördüm. İlk sorum filmlerdeki gibi "Ne oldu bana ?" demek oldu.
Doktor olduğunu anladığım adam gülümseyerek
- Akademinin revirindesin. Bir baygınlık geçirmişsin.
Adamın sözlerini tamamlamasının hemen ardından olanları hatırladım. Yüzümü buruşturup
- Niye bayılmışım peki ?
-Vücudun aşırı derecede strese maruz kalmış. Yaptığın stres seni yormuş, birde aç kalmışsın. Ne kadardır kan içmedin ?
Dedi. Son sorusunu sorarken gülerek sormustu.
-Beni buraya kim getirdi.?
-Eğitmen Elijah.
-Nerde peki ?
-Kapıda çağırmamı ister misin ?
-Evet lütfen.
Dedikten sonra doktor daha odadan çıkmadan odanın kapısı açıldı. Elijah hemen yaptığım yatağın yanına gelip telaşlı bakışlarını üzerimde gezdirdi.
-Tanrı aşkına akademide ki herkes nasıl bir telaşla senden haber bekliyorlar biliyor musun? Nasıl kana ihtiyaç duyduğunda söylemezsin.?
-Ya sakin olur musun ben uyanık olsamda hala hasta bir vampirim.Ayrıca açlıktan çok ben stresten bu haldeyim.
-Neyin stresi bu seni yatağa düşürecek kadar. Neye bu kadar kafayı taktın da bünyeni bu kadar çok yorabildin?
-Benle iğneleyici konuşma tamam mı yaşadıklarım zaten yeterince batıyor.Ayrıca bu stresin tek nedeni sensin.
-Ben mi? Afedersin sorabilir miyim ben nasıl oluyorum da seni bayıltacak kadar fazla strese neden olabiliyorum.
Sesi fazlasıyla yüksek çıkmıştı. Bir kızı ürkütebilecek kadar ümlesi bittikten sonra odaya james girdi.
-Hey biraz sakin olun sesiniz koridordan duyuluyor.
-Soruma cevap bekliyorum. Nasıl oluyorda sebebi nasıl benim ?
-Farkında mısın neredeyse dakikalar önce ölüyordun ? Bundan başka ne stresi yaşayabilirim tabi daha yeni vampir olmam ve benden bir savaşı durdurmamı bekleyen bir akademi dolusu vampir varken neyin stresini yaşayabilirim ki.
Az öncekinden daha çok bağırıyordum.
-Benim ölmem senin niye umurunda ki daha geçen gün benden nefret ettiğini bana haykırarak vurmuyormuydun?
Sanki her ikimizde bağırarak konuşurken biribirimize daha çok ses yükseltiyorduk. Bana vir soru sormuştu ve cevabını bekliyordu. Gözlerimizden ateş çıkıyordu ve odada bulunan James biz sakinleştirmeye çalışıyordu.
-Bir kere o gece kendimi kaybetmiştim. Ayrıca umurumdasın çünkü...
-Çünkü ne Molly ?
-Çünkü kurtarmam gereken bir vampir ırkı var ve eğitmenim sensin.
Ne eğitmen mi ben ne dedim az önce ya salaksın molly cidden.
-Sadece bu yüzden mi yani?
Sesi durgun çıkmıştı yüzümdeki sinir sanki yok olmuştu bir anda.
-Evet bu yüzden!
Söylediklerine verdiğim cevaptan sonra yüzünde eminmisin gülümsemesi yayıldı. Gülümsemesine sol kaşımı kaldırarak ters ters bakmakla yetindim.