Elijah'ın ağzından
James'in gösterdiği aşırı tepkiden korkan Molly'nin kolundan tuttum ve
-Dostum sakin ol tamam mı herkes çok şaşkın şuanda ve olacakları kendisi öğrenmeli. Şimdi biraz sakinleş.
Dedikten sonra şaşkın hiçbirşey anlamamış boş gözlerle bana bakan Mollyi kütüphaneye götürmeye karar verdim. Sonuçta herkesten yarım yamalak birşeyler öğreneceğine herşeyi kendisi öğrenmeli. Büyük ve uzun koridorlardan geçtikten sonra kütüphaneye vardığımızda luchas ile karşılaştım.
-Luchas seni gördüğüm çok iyi oldu.
-Ne oldu ki?
-Yasaklı kitabı bana vermelisin?
-Bunun doğru olduğunu düşünmüyorum biliyorsun ki Efendinin son sözü o kitaba kırmızı ejderha dokunacak olmuştu.
-Haklısın bu sözleri söylerken bende yanındaydım.
-O zaman lütfen beni zor duruma sokma.
-Pekala ama tanıştırayım
Beni göstererek sözlerine devam etti.
-Bu hanım kızıl ejderha Molly Gilbert.
-Memnun ol... Bir dakika ne kırmızı ejderha mı?
Adam şaşkın gözlerini Molly'e döndürerek gerçekten simgen kırmzı ejderha mı?
Molly'nin ağzından
sabahtanberi sürekli yaptığım şeyin son olmasını dileyerek
-Görmek ister misin?
Diye sordum ama cevabı ilginçti.
-Hayır böyle birşey yapmayacağım bu soruyu sen sorduğuna göre bu demektir ki herkes görmek istemiş ve seni bunaltmış ben bu bunaltına 2. Kat olmayacağım.
Derin bir nefes alıp
-Gerçekten teşekkür ederim bir anlayışlı sen çıktın.
Dediğimde gülümsedi ve
-Ben kitabı getiriyorum hemen
Deyip koşarak kütüphanenin derinliklerine doğru uzaklaştı.
-Artık gerçekten sorun çıkartıcam neler oluyor şu kırmızı ejderha hikayesi gerçekten canımı sıkmaya başladı, ayrıca niye simgemi duyan herkes şaşırıp sonrada deli gibi seviniyor.
-Getirdiği kitabı okuyunca herşeyi anlayacaksın.
-Peki birşey soracağım neden herkes bana sevinçle bakarken senin gözlerinde endişe ve korkudan başka birşey yok.
-Bilmem hiç dikkat etmedim yani hiç korkum yada endişem yok belkide sana öyle gelmiştir sonuçta bu gün yaşadıkların çok kolay şeyler değiller.
-İyi madem öyle olsun.
Konuşmamızı bölen az önce adınının luchas olduğunu öğrendiğim çocuğun nefes nefese elinde bir kitapla girmesi oldu.
-Getirdim.
-Teşekkürler luchas.
Dedikten sonra sanırım biz bir yere oturmak için ilerlerken kitabı getiren luchas da bizim ters yönümüzde ilerliyordu. Bir masaya oturduğumuzda Elijah kitabı önüme koyup
- Tüm soruların cevabı burada bunu okuman yeterli.
Dediği andan hemen bir hışımla kitabı açıp okumaya başladım. Garip resimler vardı. Bir taneside ejderha resmiydi.