Sabah kalktığımda mutlu hissediyordum,takii aklıma Gökalp ve Mete gelene kadar.Yatağımdan kafamı kaldırıp saate baktım,saat daha 10 du ve benim normalde bu saatte kalkmam için birinin beni si... Lazımdı! Ben de yatağıma geri uzandım ama dön dön uyuyamadım.Yataktan kalkıp banyoya girip soğuk bir duş aldım,biraz müzik eşliğinde koşu bana iyi gelicekti.Üzerime hummel rahat bir şort ve kısa bir tişört giyindim.Saçımı dağınık bir topuz yaptım telefonumu ve kulaklığımı alarak evden çıktım.
"METE'NİN AĞZINDAN"
Dün akşamdan beri bu Gökalp işi kafama takılmıştı ve sabah erkenden kalkmış yatakta dönüp duruyordum.Aslında Ece'nin sorumluluğunu almak hoşuma gitmişti formaliteden de olsa sevgilisi sayılırdım.Islık çalarak penceremin önüne gittim kendimi enerjik hissediyordum.Perdeyi açtığım sırada Ece'nin dışarı çıktığını gördüm.-Ece diye seslendim.Utangaç bir tavırla
-Efendim dedi.Bende onun bana söylediği gibi ukalaca
-Ne o sevgiline haber vermeden nereye gidiyorsun diye dalgaya vurdum.O ise sinir olmuş bir şekilde bana bakıp
-Sen kendini iyi kaptırdın,galiba dedi ve koşmaya başladı.
10 dakika sonra bende Ece'nin peşinden giderek onun nered olucağına dair düşünmeye başladım.Aklıma biraz ilerideki park geldi büyük ihtimalle orada olurdu.Bende koşarak parka gittim tahmin ettiğim gibi oradaydı.
-Selam minik dedim.
-Ama bana cevap vermedi,çünkü kulağında kulaklık vardı.
-Heey!diye seslendim yine ses vermedi bende;
Kulaklığı kulağından çekip kendi kulağıma taktım.Kolpa dinliyordu-beni aşka inandır.-Hey sen burada napıyorsun?
-Sonunda hayata döndün !
-Herneyse,sevgilimin yanında olmak suç mu dedim.O da bana bir bakış atıp yanımdan kalktı.
Derken 3 saniye sonra daha uzaklaşamadan geri döndü.Sanırım Gökalp'le karşılaşmıştı.-N'oldu güzellik niye kollarıma geri döndün?
-Şuan sana ihtiyacım var!Gökalp biraz ileride bizi izliyor.
-Hmm süper diyerek ona sarıldım,bir fırsattı bu 😃
O da Gökalp'in orada olmasından sanırım ses çıkarmadı.Bir süre öyle kaldık Ece geri çekilip kafasını göğsüme yasladı ve kulaklığının tekini bana uzattı.Bende huzurlu bir şekilde kulaklığı alıp gülümsedim.
GÖKALP'İN AĞZINDAN
Bu kız ne yapmaya çalışıyordu,o aptal çocuk onun sevgilisi olamazdı değilmi?Hayır Ece'nin ona bakıcağını sanmıyorum.Ah aptal Gökalp kimi kandırıyorsun ki çocuk kumraldı ve gözleri yeşildi.Ece'yle gerçekten yakışıyorlardı.Ama ben Eceyi 3 senedir seviyorum ve sadece 1 ay çıkmıştık.Yine sinirlenmiştim.Onlar karşımda mutlu bir tablo çizerken ben burada sinir krizi geçiriyordum!Sinirle onlara doğru ilerledim.
-Ece dememle yerinde sıçradı ve bana baktı.
-Ne var dedi sadece
-Bu çocuk kim diye sordum sinirle o ise rahat bir tavır sergileyerek
-Sevgilim Gökalp dedi.Ben hala inanmıyordum ve ona
-Yalan söylüyorsun Ece gözlerini kaçırıyorsun ve vee
-Ne oldu Gökalp ve ve ne ? dedi bana yeniden
-Vee bu kadar kısa sürede senin bir sevgilin olamaz dedim aniden o ise dalga geçerek
-Bak Gökalp oldu dedi sadece sesinde sakinlik vardı,onun aksine ben delirmek üzereydim.
-O zaman gözlerini kaçırmadan bana onu sevdiğini söyle dedim!Ece tan cevap vericekken yanındaki çocuk bana dönüp
-Bunu sana kanıtlamak zorunda değiliz!Hadi Ece gidelim dedi.Ve ve Ece'nin elini tutup onu uzaklaştırdı.Bende arkalarından
-Daha çok karşılaşıcaz diye bağırdım.
***
ECE'NİN AĞZINDANMete'nin hareketiyle şok olmuştum.Ama korumacı tavrı hoşuma gitmişti.Şimdi ise evdeydim ve Gökalp'in arkamızdan söylediği şeyi düşünüyordum "daha çok karşılaşıcaz" ne yani Gökalp daha burdamıydı?Onu bir an önce buradan yollamam gerekiyordu tatilin bitmesine daha 2 ay vardı ve Gökalp burada olursa sanırım daha önce İstanbul'a dönmem gerekecekti.Bunu hiç istemiyordum 😞 Saat 3 olmuştu.Ben 1 saat önce gelmiştim.Ve yaklaşık 3 saatimi Mete'yle geçirmiştim.saatin 3 olmasına aldırmadan şortum ve tişörtümle yatağıma uzandım.Bir süre sonra uyuyakalmışım...