Mete'nin ağzından;
Mert filmi açtığında bana dönüp göz kırptı ne demek istediğini anlamamıştım,sonra yerine geçtiğinde Mert kolunun altına Derin'i,Cenk ise Eylül'ü almıştı.Sanırım şimdi Mert'i anlıyordum.Daha önce Mert'le Ece hakkında konuşmuştuk,onunla 4 senedir arkadaş olduğunu söylemişti.Ve bana Ece'nin benden biraz hoşlandığını söylemişti bende ona kendime bile itiraf edemediğim gerçeği yani benimde Ece'ye karşı boş olmadığımı söylemiştim,o da çok sevinmişti.İşte şimdi de Ece ve benim için ortam yaratmaya çalışıyordu.Ece korktuğunu belli ederek gelip kafasını göğsüme yasladı.Bende onu kendime iyice çekmiştim.
Bir süre sonra Ece bir sahnede yastıkla gözlerini kapatıp,bana iyice yaklaştı.Bende kulağına birşeyler fısıldayarak kendime iyice çektim.Dediklerime cevap veriyordu ama bir süre sonra nefesinin düzenli hale geldiğini hissettiğimde eğildim ve suratına baktım.O kadar masum uyuyordu ki...Oysa uyanıkken tam bir cadıydıı...
Mert'in sesiyle hayata döndüm.
-Lan kızlar uyudu,şimdi kalkarsak uyanırlar hem Ece'nin annesiyle babası 5 gün sonra gelicek,zaten bizi tanıyorlar en iyisi burda kalalım,demişti.
Bende
-Bana uyar,ben gayet rahatımm..dedim,Cenk ise ses vermiyordu.
Mertle birlikte kafamızı Cenk'e döndüğümüzde onunda uyuyor olduğunu gördük ve sırıtarak
-Lan Ceenk uykucunun tekisin!! dedik
Mert'e iyi geceler dileyerek Kafamı Ece'nin kafasına gömdüm!!Rahaaat ve derin bir uyku çekmeye hazırlandımm!!!?!?!
SİZLERİ SEVİYORUM 1000 kişi olmuşuz...Yorumlarını eksik etmeyen Meyra ve Ayşegül'e teşekkür ediyorum..
Vee sabırsızlıkla yb bekleyen Deniz'ime dee tenkyuu...