Tam bir hafta geçmişti o olayın üzerinden annemler gelmişti.Bende 2 gün onlarla vakit geçirmiştim,şaşırsalar da memnun kalmışlardı.Mete hergün defalarca arayıp bir ton mesaj atıyordu.Ama içimden cevap vermek gelmiyordu.Aklımda sürekli o sözler dönüp duruyordu.Mete'nin çoğu mesajını okumadan silsemde bikaç tanesine bakmıştım,onlarda da hep özür dilenmişti veya açıklama yapılmıştı tabi ben umursamadım.Mete dışında diğerleriyle de çok fazla görüşmemiştim,arada bir kızlarla telefonda konuşuyorduk Mert ve Cenkte beni birkaç sefer arayıp yoklamışlardı.
Bugünde bir hafta boyunca olduğu gibi yatağımda oturmuş,kucağım çikolatalarla dolu bir şekilde Teen Wolf izliyordum,o kadar psikolojim bozulmuştu ki Allison'un Scott'ın kucağında ölmesine ve söylediği sözlere hıçkırıklarla ağlamıştım.Dizi bittikten sonra kafamı yastığıma koyup bu yaz olanları düşündüm buraya zorla gelişim,Mete'yi görüşüm,kavgalarımız,onun ukalalıkları ve daha birçok şeyi düşünürken gözümden yaş geldiğini daha yeni farketmiştim.Bu son olanlar beni gerçekten yıpratmıştı.O kızın kim olduğunu da sonrada mesajların birinde öğrenmiştim,Mete'nin eski sevgilisiydi yani en azından Mete böyle söylüyordu.Ona inanmak istesemde içimin bir tarafı ona inanmamamı söylüyordu.Yazın bitmesine 1 ay kalmıştı.Böyle bitmemeliydi!Mete sadece yaz aşkından ibaret olmamalıydı...