Arkadaşlar öncelikle bu bir texting kitabı olduğu için düz yazı olan bölümle sıkılmayın diye detaysız bir şekilde ve kısa yazıyorum bundan sonra ki 3 bölüm falan da büyük ihtimal düz yazı olacak.
Umarım sıkıntı olmaz ve bunu şu ana kadar sıkıntı etmedim fakat arkadaşlar vote gerçekten düşük 1 saniyenizi almaz vote atmak cidden böyle giderse yeni bölüm için vote sınırı koyabilirim.
Hatalarım varsa kusura bakmayın kontrol etmeden yayınlıyorum
Herneyse size iyi okumalar :)
Jungkook
Yine 2 aydır sürekli gördüğüm kabuslar birlikte yerler içinde uyandığım günün bir sabahındaydım ve yatakta öylece oturmuş etkisinin geçmesini beklerken elimle yüzümü sıvazlayıp üstümdeki örtüyü kenara attıktan sonra banyoya adımladım. Çeşmeyi açıp yüzümü yıkadıktan sonra aynadan bir süre kendimi izledim. Nasıl böyle bir duruma düştüğüm hakkında hiçbir fikrim yoktu bu hatadan öğrendiğim tek şey ise kimseye güvenmemem gerektiğiydi bu kişi sevdiğim birisi olsa bile.
Yüzümü kuruladıktan sonra daha part time işime 1 saat olduğunu öğrendim fakat erken gitmem gerekiyordu çünkü o mahlukat artık her gün özür dilemek için telefon yerine iş yerime kadar yüzsüzce peşimden geliyordu. Polise şikayet edicem desem bile pes etmiyordu, Keçi inadı var adamda valla. Dolabımdan bugün giyeceklerimi seçip - o günden beri kendime pek iyi baktığım söylenemez - üstüme geçirdikten sonra yanıma gerekli olan şeyleri alıp evden çıktım. Fakat bu adam burda mı sabahlıyor, buradan ev mi almış anlamıyordum. Yine karşımda ki kaldırımda tanınmasın diye yüzündeki maske ve sapkasıyla birlikte öylece dikiliyordu.
Benim binadan çıktığımı görür görmez yanıma adımlamaya başladı hayır ve adam işin yokmuydu senin ne böyle her gün peşimde dolanıyorsun anlamıyorum. Tam karşımda dikildikten sonra onu görmemezlikten gelerek yanından yürüyüp geçicektim fakat koluma sarılan el beni durdurdu"Ne olur yani isteğimi kabul etsen bak cidden kabul edersen yemin ederim peşinden ayrılı-" yavaşça arkama dönüp suratına baktıktan sonra " Beni hemen bırakmazsan tecavüz var diye bağırırım valla bütün mahalleyi başımıza toplarım Haa- doğru zaten yapmadığın bir şey değil dimi alışıksındır sen takmazsin kafana. " Kolumdaki elin tutuşu zayıfladıktan sonra elinden kurtulup hızlıca yürümeye başladım. O olayın üstünden 2 ay geçsede hala aynı gün ki öfkem devam ediyordu tanrı aşkına kim böyle bir durumda hemen affederdi ki ?
Taehyung
Jungkook yüzüme gerçekleri vurarak gittiğinden beri beni bıraktığı halde hala orada dikiliyordum. Tanrın aşkına be çocuk bir kere dinlesem bir kere benimle gelsen ölür müsün ya, ama benim adım Taehyung'sa pes etmem bu yüzden hızlı adımlarımla peşine takıldım. O an aklımda ki tek şey ona gerçekleri söylemekti ve nereye gideceğinizi umarım bunları söyledikten sonra benimle gelmeyi kabul eder. İçimdeki umutla beraber onu caddenin tam ortasında karşıdan karşıya geçerken gördükten sonra hızla yanıma gidip yine dirseğinden tutup durmasını sağladım. Bu sefer baya sinirli bir şekilde arkasını dönmesiyle yüzüme yumruk yemek bir olmuştu. Yüzümdeki maske sıyrılıp şapkam uçtuktan sonra herkes bize bakıp fısıldaşmaya başladı.
Fakat bunu umursamadan ayağa kalkıp hala bana sinirle soluyarak bakan Jungkook'un karşısına dikildim fakat benim konuşmama izin vermeden yüzüme tükürür gibi sinirini belli eden bir şekilde konuşmaya başladı. " Tanrı aşkına ne istiyorsun benden istediğini almadın mı zaten sikip attın işte amacın buydu zaten neden hala peşimi bırakmıyorsun sana dava da açmadım polise de gitmedim neden hala özür diliyorsun istemiyorum anla artık istemiyorum ben her gece o günlerde ilgili kabusla uyanmak istemiyorum yeter nolur bırak artık peşimi ne olur bırak." Sonlara doğru gözleri dolmuştu ve ben kendimden bir kere daha şüphelenmiştim gerçekten de şerefsiz biriydim, onun söylediği gibi - fakat bilmediği bir iddia yüzünden - onu sikip attığım doğruydu yapacağım açıklamanın da ne kadar etkili olacağını bilmiyordum fakat konuşmama fırsat kalmadan arkasını dönüp gitti. O sırada pes edip arkamı dönüp adımladığım sırada bana korna çalarak yakınlaşan bir arabayı görüp donup kalmam bir oldu.
Jungkook( ne çok geçiş oldu bee )
Yine o lanet adam yüzünden ağlıyordum ve bu gerçeği bugün ilk defa kabul etmiştim sesli olarak dile getirmiştim. Ben ağlamamı durdurmaya çalışırken arkadan gelen asfaltı ağlatacak şekilde gelen lastik sesleri, fren ve korna sesleriyle birlikte olduğum yerde kaldıktan sonra ardından hemen kopan büyük bir gürültüyle dona kalmıştım. İçimden düşündüğüm şeyin olmamasını isterken arkamdan gelen çığlık sesleri ve önümde ki insanlar arkadamda ki yere bakıp fısıldaşıyorlar ve bazıları da oraya doğru koşturuyordu. Kendime gelip arkama döndüğümde bir yerin etrafında yuvarlak oluşturmuş bir grup insan gördüm. İçimde ki büyüyen endişeyle birlikte koşarak oraya gittim ve insanları ittirerek olayı girmeye çalıştım fakat gördüğüm şey ise
Kanlar içinde yatan ve neredeyse yüzü kanlar yüzünden tanınmayan bir adet Taehyung'du.
Sizce Taehyung ölsün mü skdhlshd
Neyse işte biraz dramatik bir bölüm oldu biliyorum ama dayanın mutlu günler yakında dostlarım az kaldı 😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Choice || VKOOK Texting
FanfictionTEXTİNG- "Tanrım Taehyung o dudaklarla bana ağız işini yaptığını hayal ediyorum da seni çok pis becermek istiyorum." {12.06.2018}-{15.08.2018}