Taehyung yanımda sabır dilercesine bir nefes alıp verdiğinde kafasını iki yana sallayıp kısa süreliğine bana baktıktan sonra tekrardan bakışlarını Bay Bang'a çevirdi
"Asıl konumuza gelelim Jungkook "
-------------------------------------------------
Bay Bang'ın yüzündeki ciddiyeti gördüğümde yerimde biraz daha dikleşerek dikkatimi Bay Bang'ın söyleyeceklerine yoğunlaştırdım.
"Bildiğin üzere yakın bir zamanda yanlış anlaşılma olmuştu.Bunun üstünü bir şekilde açıklamalar yaparak kapattık lakin yakın bir zamanda magazincilerin boş kalmasından dolayı bu olay yine patlak verdi ve tekrardan haber yapmaya başladılar bizde bu olayın tamamen kapatılması için bir şey düşündük.Eğer sende kabul edersen hem Taehyung hem de senin başınız daha fazla ağırmayacak." Başımı devam edebilirsiniz dercesine salladıktan sonra lafına devam etti.(Şimdi şurda şey demek isterdim Taehyung medyaya kuzenim beğendi demesini ama neyse dsaghdjsak.) "Sen İnstagram'da açıklama yapacaksın."
"Nasıl bir açıklama olacak peki ?"
"Taehyung'un bir suçu olmadığını söyleyecek ardından bu yazdıkların yüzünden pişman olduğunu Taehyung'la bir bağlantın olmadığını yazacaksın."
"Lakin ortada bir sorun var." Bay Bang sabır dilercesine nefes alıp verdiğinde bıkkın bir şekilde "Sorun olan neymiş ?" Alaycı gülümsememi yüzüme takındıktan sonra "Ben yazdıklarımdan gram pişman değilim." O da aynı şekilde alaycı bir şekilde gülümsedi "O zaman senin ve ailenin başını ağrıtmak zorundayız sanırım ha ? " Tam ağzımı açıp bir şey söyleyecekken Taehyung benden önce davranıp konuşmaya başladı " Başkanım o kadarına gerek yok. İzin verirseniz biz Jungkook'la baş başa konuşmak istiyoruz." Bay Bang kafasını sallayıp çıkmamıza izin verdiğinde Taehyung'la beraber ayaklanıp şirketin kafetaryasına inip herhangi bir masasına oturduk ve lanet olsun ki ben durumu yeni yeni fark ediyordum. BEN TAEHYUNG'LA ŞUAN BAŞ BAŞA BİR MASADA OTURUYORUM LANET OLSUN AĞAĞAĞA. Taehyung'un yüzüne baktığımda gayet ciddi olduğunu gördüğümde benim de ciddi olmam gerektiğini düşündüğüm için yerimde toparlandım ve konuşması için suratına baktım.
"Jungkook rica etsem Başkan'ın dediği gibi İnstagram'da açıklama yapar mısın ? "
"Peki neden yapacakmışım ? O adam beni ailemle tehdit ettikten sonra kusura bakma ama ben açıklama falan yapmam."
"En azından benim için yapar mısın Jungkook-ah ? Eğer yapmazsan gerçekten bundan sonra benim başım fazlasıyla ağrıyacak ve sen benim hayranım olarak bunun olmasını istemezsin diye düşünüyorum bu yüzden Lütfen benim için açıklama yapar mısın ?" Ortada neredeyse 3 yıldır hayranı olduğum bir adam var ve bana açıklama yapmam için neredeyse yalvarıyor şimdi gel de kabul etme.
"Sadece senin için yapacağım o Başkan bozuntusu için değil haberin olsun." Taehyung rahatlamış gibi nefes verip arkasına yaslandı."Teşekkürler Jungkook-ah emin ol bu iyiliğini unutmayacağım." Şu saçma konu bittiğine göre başlayabilirim o zaman.
"Taehyung telefon numaranı verirmisin ve sonrasında fotoğraf çekiliriz sonra sohbet ederiz belki de gezeriz hm olmaz mı bak senin neredeyse 3 yıllık hayranınım o yüzden yaparsın bence yapmalısın yani sonuçta o kadar yıllık hayranınım. Ve biliyor musun şu Jimin şıllığına fazla yaklaşma onu hiç sevemedim zaten hep sana yaklaşıyor konserlerde falan o yüzden işte demem o ki seni çok seviyorum işte bu kadar." Taehyung gözlerini sonuna kadar açmış bana bakıyordu.
"Sen konuşurken hiç nefes almaz mısın be çocuk bu ne hız sakin ol. Dinliyorum ben seni merak etme."
Taehyung'un ağzından
"Tanrım sapığına yalvardığına inanamıyorum." Gülmekten artık gözünden yaşlar geldiği sırada yanımda ki yastığı alıp kafasına fırlattıktan sonra gülmesini durdurmaya çalışıp. "Cidden bu iddia fazlasıyla güzel olacağa benziyor."
"Emin ol bende sapığıma yalvardığıma inanamıyorum Jimin ama yapmam gerekliydi yoksa o sefil'e yalvarmayı bırak yüzüne bile bakmazdım. Bir görseydin nasıl heyecanlı konuşuyor benle Tanrım iğrençti." Jimin lolipop'u ağzında çevirmeyi bıraktığı zaman konuşmaya başladı.
"O çocuğu 1 ay'da yatağa atamazsan iddia bende haberin olsun." Yüzümü sıvazlayıp neden bu çocukla iddia'ya girdiğimi sorguluyorken buldum kendimi "Tanrım neden seninle gaza gelip iddia'ya girdim ki"
"Valla gaza gelen sendin ben sadece yapamazsın dedim o kadar sen de gaza gelip yaparım falan dedikten sonra işler buraya geldi işte ama yapmak zorundasın kaytarma falan yok haberin olsun."
"Tamam lanet olası tamam o çocuğu 1 ay'da yatağa atacağım. Hatta daha kısa sürede yapabileceğimden emin olabilirsin. Kolay lokma gibi duruyor."
Bugün sadece 1 bölüm atacağım haberiniz olsun ve bu arada hikaye sanırım yarı texting yarı normal olarak devam edecek ama yine de size sormak istedim.
Full texting ?
Yarı Texting - Yarı Düz ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Choice || VKOOK Texting
FanfictionTEXTİNG- "Tanrım Taehyung o dudaklarla bana ağız işini yaptığını hayal ediyorum da seni çok pis becermek istiyorum." {12.06.2018}-{15.08.2018}