24 "1.Gün"

7.7K 387 97
                                    

Dün bölüm atamadığım için kusura bakmayın pek içimden gelmedi atmak ne yalan söyleyeyim bu bölümü kısa yazıcam galiba aklımda bir fikir olmadan yazmaya başladım umarım kötü olmaz.

ÖNEMLİ!!!!!!!!!!!!!!!
Arkadaşlar bu bölümleri '1.gun'-'2.gun'-'3.gun'-'4.gun' şeklinde yapacağım yani o gün içerisinde neler olduğunu kısa bir özet geçeceğim sonuçta bu bir texting kitabı ve düz yazı yazmamın saçma olacağını anladım o yüzden anlayışla karşılarsanız sevinirim.

İyi okumalar :)

----------------------------------

Jungkook

Pişmanım.Hayatımda hiçbir şey den bu kadar pişmanlık duyduğumu hatırlamıyorum.Sadece onun istediğini yapıp 10 dakika sürecek olan teklifini kabul etseydim belki de o şuanda yanımda olacaktı o karşımda ki yoğun bakım odasında solunum cihazına bağlı bir şekilde yatmayacaktı.

Hastaneye geleli yaklaşık 1 gün 6 saat olmuştu ve benim onun Disosiyatif kimlik bozukluğu hastası olduğunu öğrendiğim 25.saat'ti ve ben eğer onun teklifini kabul etseydim beni getireceği yerin hastane olacağı gayet açık bir gerçekti fakat ben ve lanet olası inandım asla ona güvenmeyip neden öyle birşey yaptığını düzgünce oturup düşünmemiştim.

Neden bir anda onu bu kadar çabuk affettiğimi merak ediyorsanız eğer Tanrı aşkına az kalsın benim yüzümden ölecekti fakat hala durumu kesin değildi doktor önümüzde ki 4 gün önemli demişti. Şimdiyse odanın önünde 4 kişi oturuyorduk Jimin,Yoongi,Jin ve Ben.


Wrong Choice || VKOOK TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin