25 "2.Gün"

6.9K 555 48
                                    

Helooo uzun zaman oldu gibi 4 günde olsa bana uzun geldi kshdksjd.Bide şey demişken "her gün yeni bölüm atacağım" 4 gün ara vermem 😐😐😐.

Herneyse bundan sonra belirli bir gün söyleyemem çünküüüü size bağlı artık oy sınırı var belirlediğim oy geldiği gün yeni bölüm de gelicek

OY SINIRI:5
(Düşükten başlayalım)

--------------------------------

Doktorun önümüzdeki 5 gün kritik dediği 2.gündeyiz ve Taehyung gayet iyi bir şekilde yatıyordu gerçi bayıkken nasıl iyi bir şekilde yatacaksa herneyse bugün ailesi yurt dışından geldi ve annesi oğlunun neden bu halde olduğunu doğal olarak öğrenmek istediğini belirtti, ardından ben gerçekleri anlatınca-beni yatağa atması dışında- bana tokat atıp bir daha Taehyung'un katına almamıştı ve bende mecbur olarak hastanenin kafeteryasında Yoongi ile oturmak zorunda kalmıştım.Yoongi'de beni teselli Edip sürekli Taehyung'un iyileşeceğini söylüyordu, çoğunlukla umutsuzluğa kapıldığım zaman onun omzunda ağlamıştım.

Yoongi demişken Jimin'le arasında garip bir ilişki seziyordum fakat Yoongi'nin dediği gibi sadece oyundan da ibaret olabilirdi lakin birbirlerine bakışlarından pek oyun olduğunu sanmıyordum açıkçası.

İşte 2.günümde böyle geçmişti açıkçası pek iyi gittiğini söyleyemem çünkü Taehyung'un katına yaklaşık 2 kere girmeye çalışmam sonucu bana yine afedersiniz ama götüme tekneyi koyup göndermişlerdi.




YENİ BÖLÜM İÇİN OY SINIRI::(5)

Önceki bölümde de söylediğim gibi bu 4 gün ozet olarak yazacağım neden kısa falan diye sormayın.

Görüşürüz kendinize iyi bakın 😘

Wrong Choice || VKOOK TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin