26 "3.Gün"

6.7K 487 14
                                    

Söz verdiğim gibi aynı gün atıyorum.

Ya aklımda çok pis şeyler var ama şuana kadarki hikayelerim angst bunu da angst yapmak istemiyorum.Hadi bakalım hikaye nasıl gelişiyor inan bende bilmiyorum beraber okuyup görücez

İyi Okumalar :)

VOTE SINIRI:5

--------------------------------------

Yine Taehyung'un odasına gitme planım mahvolmuştu ve ben yine son 1.5 gündür olduğu gibi kafeteryada Yoongi ile oturuyordum.İçimi tek rahatlatan şey ise Jimin'den aldığım bilgilere göre Taehyung'un durumunun iyi olduğuydu ki bu da beni rahatlatmak için geçerli bir sebepti.

Beni düşüncelerimden ayıran ses Yoongi'nin sesiydi."Jungkook aç mısın gidip tost alayım?"aslında hayvan gibi açtım fakat o orada hastane yatağında baygın yatarken boğazımdan geçmiyordu işte bir kere yemek yeme girişiminde bulunup sonrasında sonucu kusmamla bittiği için o uyanana kadar birşey yememeye karar vermiştim."Hayır Hyung sağol aç değilim fakat sen ye bak ben yemiyorum diye sende yemiyorsun gözümden kaçmıyor, zaten zayıfsın daha da zayıflayacaksın."tek endişelendiğim kişi Taehyung sayılmazdı Yoongi Hyung içinde epey endişeleniyordum ben yemek yemeyince o da yemeği reddediyordu ve bu birazcıkta olsa kendimi suçlu hissetmemi sağlıyordu.

"Yok bende pek aç sayıl-"kızgınlıkla birazda tehtidvari konuştuğumda sözü yarıda kesilmişti ve pes edip kendine yemek almaya gitmişti.Tam o gittikten sonra görüş acıma giren bedenle korkup korkmamak arasında kalmıştım."Sen hala buradamısın ?"2 gündür duyduğum sesle öğürme istediğim gelsede buna engel olup konuşmaya başladım."Evet gördüğünüz gibi hala buradayım ve o uyanana kadarda burada kalacağım umarım bir sorun yoktur?"Böyle asabi konuştuğuma bakmayın karşımdaki kişi Taehyung'un annesi ve bu kadını 2 günde ne kadar tanıdıysam onun hakkında en iyi öğrendiğim şey bizi ayırmak için herşeyi yapardı bu kadın. "Evet epey bir sorun var o sorununda merkezinde kim var bil bakalım ? Şaşırtıcı değil fakat Tabiki de sen varsın. Oğlum uyandıktan sonra onunla görüşebileceğini sanıyorsan yanılıyorsun çocuk o yüzden benimde,kendinin de vaktini harcamayı bırakıp değil burdan!" Sonlara doğru sesini yükseltip kafetaryaya girdiği gibi yanımdan çekip gitmişti.

---------------------------------

Yaklaşık iki saat sonra uyuduğum masadan Yoongi'nin sesiyle başımı kaldırıp onu dinlemeye başladım."Jungkook uyansana oğlum uyandı lan uyandııı!!" Uyku sersemi olsam gerek dediklerini pek anlamamıştım uyandı, uyandı, uyandı hassiktir Taehyung uyandı beynimde nihayet birşeyler açıklığa kavuşurken masadan hışımla kalkıp merdivenlere yönlenip onun katına çıkmaya başlamıştım.

VOTE SINIRI:5

--------------------------------

Evet arkadaşlar biliyorum bu ekşınsız bölümler artık baydı valla o yüzdeeeen bir sonra ki bir takım olaylar olacak

Diğer bölümde vote sınırı aşıldığında gelecek ve o bölüm kafanızda bazı soru işaretleri bırakacak.

Herneyse kendinize iyi bakın görüşürüz 😘😘



Wrong Choice || VKOOK TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin