Liam kapıyı SAĞ ayağıyla kırdıktan sonra yüksek sesle şunu söyledi "bismillahirahmanirrahim,ne olduğunu anlatın hemen"
Meral ağlamaklı bir sesle konuştu;"her şeyi açıklayabilirim"
Kayu tek düze bir sesle cevap verdi;"Açıkla"
"Muharremi aldattım"
herkesin ağzından tek bir kelime çıktı;" WTF"
-
Zayn,salondan gelen "bismillahirahmanirrahim" sesinin bir yerler tanıdık geldiğini anladı,kesin bu geçmişte tanıdığım birinin sesi diye geçirdi içinden.
Koşa koşa kapıya ulaştı ve açmayı denedi fakat olmuyordu lanet kapı sıkışmıştı.
O an şunu düşündü;"dikkatlerini çekmem gerek" ve bağırmaya başladı "dabbe dabbe dabbe"
Rte düşünmeden söyledi "ODAMDAN DABBE SESLERİ GELİYOR"
Liam seslerin geldiği kapıya doğru koştu ve anahtarı sola doğru çevirdi ve içeriye girdi
gördüğü ise çok özlediği adam ve yanındaki de gudubet bi kadındı
"kesin" diye geçirdi içinden "kesin bu kadının adı şila"
Ve Liam bi anda söyleyiverdi "ZAYN O NEY LA DABBE Mİ?"
Zayn şaşkınlığı hemen atıp bi besmele çekti ve Liam'ı içeri buyur etti.İçerde oturdukları süre boyunca Meral her şeyi anlattı.
Konuşma sonlandığında Liam,Meral'in kulağından tuttu ,ayağa kalktı ve " ben onun cezasını evde veririm" diyerek evden çıktı.
Rte babasına döndü "NE YANİ MUHARREMİN SEVGİLİSİNİN BABASIYLA İŞİ Mİ PİŞİRDİNİZ??"
"eh,belki olabilir" cevabını alınca Recep kükredi;"GÖRÜYOR MUSUN MUHARREM,NE YAZIK Kİ KADERE BAK,KİMLEEEER KİMLERLEEE BERABER YANYANA GELİYOR,KADERE BAK KADERE BAK, AHH AHH NEREDEN NEREYE,NE OLDUM DEME NE OLACAĞIM DE, HEP BUNLAR İMTİHAN HEP BUNLAR İMTİHAN"
Muharrem,Recep konuşurken elini çenesinin altına koymuş ona hayran hayran bakıyordu ve içinden şöyle geçirdi;"İŞTE BENİM TATLI POĞAÇAM"
-
BÖLÜM NOTU: Bu bölüm kuzenimle birlikte yazılmıştır.
İçinde çok manav hikayesindeki unsurlar bulunduğu için anlamayabilirsiniz eğer anlamak istiyorsunuz MANAV OKUYUNUZ BU ASLA BİR TEHDİT DEĞİLDİR ALZÖXPDÖSŞS
bu bölümden sonra manav hikayesinden unsurlar yok denilecek kadar az olucaktır
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mr.rte,i don't wanna go | | muharrecep
Fanfiction"Bay Recep Tayip Erdoğan,gitmek istemiyorum." -