Kemal elinde lolipop ve çikotalarla dinlenme odasına giriş yaptığında herkes yanına koştu,ne kadar kavga ederlerse etsinler İnce bu adamı seviyordu
"Markete giderken şeyi düşündüm acaba Selena'yı mı çağırsak,iyilerin dostu kötülerin düşmanı meselesi felan?!?"
Herkes şok olmuş gibi bakarken İnce söyledi;"kaybedecek bir şeyimiz yok yapalım gitsin"
Ellerini birleştirdiklerinde sırayla söylemeye başladılar
"SE"
"LE
"NA"
"SELENA SELENA"Oda da beliren ışıkla herkes gözlerini kapadı ve oluşan sesi dinledi;
"SELAAAAAM KIZLAAAAR S*KİM SIZLAAAAR"
Bunu diyen Selena olmaz diye düşündü İnce yavaş yavaş gözlerini aralarken
Selena(?) sanki düşüncelerini okumuş gibi cevap verdi;" zaten iyilerin dostu kötülerin düşmanı Selena ben değilim,Selena,Burak'la yiyişiyordu o yüzden ben geldim"
İnce tamamen görme yeteneğini kazandığında karşısında yaşlı,gözlüklü bir kadın duruyordu."WTF!" dedi içinden.
"eee sen nesin şimdi?"
"ah doğru çok kabayım kendimi tanıştırmadım,ben TEREYAĞNIN DOSTU ŞEKERLERİN DÜŞMANI CANAN KARATAY'IM"
Yaşlı kadın sehpanın yanındaki sandalyeye otururken söyledi "ve sanırım sizler de şeker canavarısınız bu çikolatalar ne?"
herkes şok olmuş gibi bakarken Canan eline bütün çikolataları aldı ve çöpe doğru ilerlerken konuştu;"ŞEKER YERSENİZ ANANIZI SİKERİM,ŞEKER DE YEMİYECEKSİNİZ,BUĞDAY DA YEMİYECEKSİNİZ,YAĞ DA YEMİYECEKSİNİZ,ŞEKER YERSENİZ ANANIZI AVRADINIZI SİKERİM,ŞEKER YİYEN OROSPU ÇOCUĞUDUR"
Şekerleri çöpe attıktan sonra bir gülümeseme gönderip yok oldu yaşlı kadın.
İnce konuştu;"Ah gerçekten o bir olasılıkta gerçekleşmeyecek gibi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mr.rte,i don't wanna go | | muharrecep
Fanfiction"Bay Recep Tayip Erdoğan,gitmek istemiyorum." -