Ben Alev Erva MADENCİ
" Adları iki anlama gelir Alev ; yakıp kül eden Erva ise ; güçlü kadın demek ve o ikisinin de hakkını veriyor .''ALEV ERVA MADENCİ
Belkide hayatım hep farklı yönlere çekilmeye çalışıldığı için kendi düzenimi kurdum. Ve kendi krallığımın hükümdarı oldum.
Kimseye boyun eğmediğim için bu günlere geldim. Kimseyi umursamadığım için kendi başıma başardım her şeyi. Çok şey kaybettim belki ama karşılığında çok şeyde kazandım asla oldurmak istedikleri kişi olmadım hep kendim oldum. Ve bu konuda da gayet başarılıyım.
Annemi dinleseydim belkide hayattaki tek tutkum olan yarışlara asla katılmayacaktım. Ve adını her yere kazdıran o kişi olamayacaktım. Babamı dinleseydim asla mafya işlerine girmeyecektim ve o korkulan kişi olmayacaktım. Abimi dinleseydim duygularımı asla köreltemeyecektim ve şimdiki o güçlü kız olamayacaktım.
Ben her zaman kendi çizgimde gittim ve kazandım. Bu yüzden kimse beni yargılayamaz. Zira ben kendi başına mafyacılık oynayan ve aşkı bulunca küçük bir kız çocuğuna dönen bir kişi olmadım. Her zaman en ulaşılmazdım. Çevremde çok kişi vardı belki ama ben onlardan soyuttum. Onlar benim sadece krallığımın hizmetkarlarıydı. Hayatımda kimseyi kendimle eş değer tutmadım kimse benim kadar önemli olamaz. Unutmayın ben kendi krallığımın hükümdarıyım benden üstün kimse olamaz.
Arabayı güzelce döndürüp. Bizimkilerin yanına gittim. Vardığımda arabayı durdurup indim arabadan. Ada da pesimden cikti .
" Oo Alev hanım yine mi be yine mi Bir kere baska biri 1. olsa olmaz mi ki ? "
Ciddi mi bunu söylerken ?"Bunun mümkün olası varmış gibi konuşma. "
"Tamam bisey demedim "
"Ada yine gevezeliğin üstünde artık susmayı dene "
"Sende iki kelime konuşturmuyorsun"
diyerek kendini savunmaya geçti ama ben her zaman haklı olduğum için altta kalmadım.
" Adacım tabi ki iki kelime konuşabilirsin ama mantıklı olduğu sürece "
dedim ve arkamı dönerek arabaya doğru ilerledim. Hala benim arkamdan birşeyler mırıldanıyordu ama onu dinlemedim ve arabamın yanına varınca arabama atlayip eve sürdüm.
Yarın lise serüvenin son yılının ilk günü umarım bu yıl kalmadan bitiririm ve 6 yıllık lise hayatım artık biter zira 9.sınıfta 2 sene kalmak zor olmuştu elbet özel nedenlerdendi fakat insan yinede bi sıkılıyor normalde sınıftaki kişiler 17 yaşındayken ben 21 yaşımdayım ilk okula da 2 yıl geç başlamıştım aşşağı yukarı 9 yaşımda başlamış olmam lazım dediğim gibi özel nedenlerden zira hayatım hiç kolay geçmedi . Kendi kolaylığımı her zaman ki gibi ben oluşturdum. Ben kuralları olan ve kurallarıma göre yaşayan bir insanım . Her şey kontrolüm altında gerçekleşmelidir.
Eve vardığımda arabayı garaja park ettim zira arabalarımın bahçemde olmasını sevmiyorum ne kadar bir Mustang olsada. Garajdaki asansöre binip kendi odamın olduğu kata bastım. Asansör yavaşça ilerlerken bende oradaki demire dayanıp gözlerimi kapattım. Bugün çok yorulduğum yeni farkına varıyorum. Bugün hem şirkette zaman geçirmiştim hemde yarışlara katılmıştım. Asansörün bastığımız kata vardığı sesi duyunca gözlerimi açtım ve asansörden çıktım.
Kendimi odama attığımda ilk önce kıyafetlerimi çıkardım ve kendimi duşa attım. Küvetin içini soğuk su ile doldurdum ve az birşey çikolatalı dış jelimden ekledim. Yavaşça suyun içine girdim ve kendimi huzura bıraktım. Yarım saat bu şekilde durduktan sonra küvetteki suyu boşaltıp durulandım ve bornoza sarılıp banyodan çıktım.
İç çamaşırlarımı ayarlayıp giydim pijama olarakta siyah bir şort ve siyah bir sporcu atleti giyip saçlarımı kuruladım saçlarım koyu kahve rengindeydi ve hafif dalgalıydı. Gözlerim klasik buz mavisiydi. Güzel birisiyim ve bunu göstermekten hiç çekinmedim. Saçlarımı kurutuktan sonra bir at kuyruğu yaptım ve siyah çarşafı kaldırıp yatağıma yattım. Gece lambamıda kapattıktan sonra gözlerimi yumdum ve yorgunluk uykusuna kendimi attım.
Sabah saat 06:00 da gözlerimi açtığımda yataktan kalktım ve siyah storları kaldırıp güneş ışığının odaya girmesini sağladım. Balkona çıkıp vücudumu esnettikten sonra güneşin vücudumu sarmasına izin verdim 5 dk böyle kaldıktan sonra içeriye girdim ve hızlıca kıyafetlerimi çıkardım.
Siyah taytımı ve sporcu atletimi giydim ayakkabı olarak da siyah spor ayakkabılarımı giyip saçlarımın at kuyruğunu yeniledim ve kafama siyah spor şapkamı taktım. Telefon ve kulaklığımı alarak evden çıktım. Kapıdaki korumalara spora çıkacağıma dair bilgilendirme yaptıktan sonra evin etrafındaki 7 km'lik alanı koşmaya başladım.
5. Turumdan sonra kapının önüne vardığımda korumalara selam verip eve girdim bayağı bi terlemiştim.Saate baktığımda 7:50 olduğunu gördüm. Hızlı bir duş alıp banyodan çıktım. İç çamaşırlarımı giyip dolabın önüne geçtim. Dolabımdan gri pantolonumu alıp yatağın üstüne koydum , üstümede koyu gri bir sıfır kol t-shirt giydim , belime mavi kareli bir gömlek bağlayıp , ayağıma bootilerimi giyip saçlarımıda kuruttuktan sonra düzleşirdim ve uçlarını maşa ile doğal kıvırdım küçük spor çantamı alıp evden çıktım.
Garajdan en kısa yöntem siyah Kawasaki Ninja motorumu alıp okula sürdüm.
Okulun bahçesinde her zamanki yerime park ettim o sırada okula Ada , Ulaş , Poyraz ve Ayaz girdi onlar arabalarını tercih etmişti biz öyle okula milyonluk arabalarla gidicek kadar görgüsüz insanlar değiliz. Ada Mini Couper , Ulaş BMW , Poyraz Audi , Ayaz ise Range Over ile gelmişti.
Hepsi benim yanıma park ettikten sonra arabalarından indiler ve yanıma geldiler. Hep beraber okulun bahçesindeki çardağımıza gidip oturduk okulun ilk günün olaysız geçmesi tek temellimizdi zira son yılımızda olay istemiyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktakiler Yanmaya Mahkumdur
Teen FictionBazı kadınlar ateşte kaybolur. Bazıları ise ateşten inşa edilmiştir. 🔥