Mertciğimin Agzından:
Alev'in evinin önüne geldiğimde zil bastım ama açan olmadı bendeki yedek anahtarla açmayı denicektim bir kerede bana yedek anahtar vermişti ne olur ne olmaz diye şimdi tam zamani işte kullanmanin kapiyi açıp içeri girdigimde ev bos görünüyordu tamamen iceri girip etrafa baktim masanin üstünde zarflar duruyodu hepimizin adı vardı İlyas Rüzgar Ada Poyraz Ayaz Ulaş Ben. Kendi adımın yazdiğını alıp okumaya başladım . Alev gitmişti gerçekten kafa dinlemeye ihtiyacı vardı ve Rüzgar'ın basina gelenlerden kendini sorumlu tutuyodu ben kardeşimi tanırım ve onun biraz yalniz kalması iyi oldur.
1 saat sonra
Herkes Alevin evinde toplanmıştı onları ben çağırdım onlarında mektuplarini okumalari lazim ve Alev 'e sinirlenmemleri lazım Alev herşeyi üstü kapali anlatmisti ben gidiyorum kafa dinlemem lazim gibi gereksiz seyler "Bakin Alev'i suçlamayın o herşeyi üstü kapali anlatmis ama aslinda olayin iç yüzü var Alev kendini Rüzgarın vurulmasından suçlu tutuyo hepimize onun yüzünden zarar geleceğini düşünüyor ve duygularına kapilmaktan korkuyo farkettiysen Alev son zamanlarda merhametliydi o kendini duygusuz olmaya öyle bi kaptırmış ve bunu başarmış ki bizim onu duygusallaştırdığımızı düşünüyo İlyas ve Rüzgar ona aşkı sevgiyi tattirdi Ada ,Ayaz , Poyraz , Ulaş ona dostluğu kardeşliği birlik olmayı tattirdi ben ona acıyı tattirdim ve Alevde ters tepti o bunlara alişık değildi o karanliktı gerçekten karanlik biz onu beyazlatmaya çaliştık çünkü onu sevdik ona merhamet gösterdik ona biz duygular aşıladık bizden nefret etmediğine dua ediyorum ben ama ben kardeşimi taniyorsam o gittiği yerden daha karanlık olarak gelecek çünkü tek başına kalacak yaptığı hatalarin farkina varacak duygulari icinde olacak ama eskisinden daha soğuk olucak asla disari vurmucak korkma Rüzgar eminim hala sana aşık olucak hepimizie karşi beslediği duygulari koruyacak ama icinde ve eskisinden daha soguk ve daha güçlü olucak ben sizden bisey istiyorum ona iyi davranmayin gercekten ona merhamet etmeyin ama saygisizlik etmemezlik yaparsaniz o zaman hesaplasiriz anladiniz beni ona istediğini verin ki bizden uzaklaşmasın o nasil duygularini sakliyosa bizde ondan sakliyalim döneceği günü bekliyelim ama bize yasattigi özlem duygusunun intikamini almadan durmam ben var misiniz ne kadar bekliyeceğimiz meçhul ama o geldiginde o ne kadar soğuk olursa bizde o kadar soğuk olucaz " dedim ve elimi uzattim hepsi elini koyunca gülümsedim kardeşim haklı ama bize onu özlememizin hesabini vericek. Hepsine söyle bi baktigimda Rüzgar hastaneden taburcu olmuştu ama hala yaralari ve ağrıları vardi bu ve yüzünde bariz bi hayal kırıklığı vardı hoş o hepimizde vardı zira Alev' in bizi böyle zamansız bırakması hepimizi hayal kırıklına uğratmıştı Alev ' i cidden özlicektik onsuz bizim maceramiz olmasdi ki "Onu cidden özlicem " aramzida Alevden sonra en soğuk olan Ayazdan böyle bisey duymak hepimizi sasirtmisti Poyraz Ada ve Ulaş ta ona katilircasina miriltilar cikardilar onlar bizden daha yakindilar Alev'e biz yokken onlar vardi Alevin gercek dostlariydi onlar . Ama sundan eminim ki Alev bu özlemin acısı ödiyecek ama umursamayada bilir o Alev belkide hepimizi silecek çünkü ben onda öyle bi potansiyel gördüm o karanliktan karanlik .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktakiler Yanmaya Mahkumdur
Teen FictionBazı kadınlar ateşte kaybolur. Bazıları ise ateşten inşa edilmiştir. 🔥