18. Bölüm

274 14 0
                                    

multimedya: Alev'in arabası

Sabah Zehra ninemin yanindan ayrilip kendi evime geldim ordaki tüm kiyafetlerimi aldim . Ve veda etmeden evden ciktim vedalari sevmem simdiye kadar kimse bana veda etmemisti o yüzden bende vedalari sevmem acik ve NET . Bugün yapacak cok isim var bugün gecikmiş cezaların vakti " ise ilk İlyas piciyle baslamaliyim degil mi evime kadar girmis pic . Rüzgar' ı aramaya karar verdim telefonumu cikartip "Benim kötü çocuğum " yazisini bulup üstüne tikladim fazla bekletmeden telefonu acti;
"Oo sabah sabah birileri beni mi özlemiş emin ol bende seni çok özledim bebegim ama suan uykum var " sesi yeni uyandigini belli ediyordu
" Oraya gelip tabancamdaki bütün kursunlari güzel kicina bosaltmami istemiyorsan hemen kaldir kicini ve okul icin hazirlan okulda bulusucaz bugün cok isimiz var öptüm sevgilim digerlerinede haber verirsin " deyip telefonu kapattim ilk defa sevgilim gibi bi aşk cümlesi kullaniyorum degerini bilsin .

Okulda

sabah okula girdigimden beri herkes bana bakip fisildasiyo tabi 1 aydir okulda degildim kim bilir neler olmustu isallah benim bölgeme karisan olmamistir neyse ben bunu elbet ogrenirim ama once halletmem gereken isler var bizimkilerin yanina vardigimda Rüzgar alnimdan öptü iste gercek aşık digerleri dudaktan öpünce ne anlar alindan öpüp helalimsin diycen (yazar yine kıroya bagladi pardon :) ) Rüzgara gülümseyerek bizimkilere döndüm " Buralari cok bosladik gencler İlyas 'a meydani biraktik evimi dagitmis -nottan bahsetmicem - herkes is basina gecmeli artik zaman kaybetmek yok " diyerek sirittim Ulaş " ne yapicaz" diye sorunca pic smile yapip " CEZA VAKTİ " dedim herkes benim gibi siritmaya basladi evet ninem haklisin Alev sahalara döndü .

###$$###

Bahcede oturmus bizim okulun dedikoducu kizlarindan okulda olay cikaranlarin isimlerini aliyodum bir yandanda bizimkilere toplatiyodum cocuklari benim cagirdigim ogrenince eminim hocalar bile aciyarak bakmistir en son 1 yil once siniftan birini cagirdigimda cocuk 5 ay sonra okula estetik yaptirarak gelmisti yoksa sirtindaki masadan biraz zor kurtulurdu tabi yüzündeki civilerdende Ulaş Poyraz Ayaz Ada Rüzgar ve abim yanlarinda cocuklarla geliyolardi herbirine bi tane düşmüş bu kadar azmi ya daha isinamicam bile neyse cocuklar korkarak bana bakiyolardi bizimkiler ise onlara aci ile bakiyo ben mi ben siritiyorum bu aralar ne sirittim be aşk beni degistiriyo ama hic bi duyguyu isgenceyle degismem buradaki herkes benim o cocuklari öldürmeyecegimi biliyor ben kimseyi kolay kolay öldürmem ama öyle seyler yaparim ki ölmeyi dilerler " depoya götürün bende gelicem " deyip sirittim Rüzgar " sonradan mi geleceksin isin mi var ?" dediginde ona döndüm " hesap vermeyi sevmem bilirsin Rüzgar haa bu arada kurbanlarimda tek cizik olmasin onlara ilk ben dokuncam ANLASILDI MI ?" diye bagirmamla herkesten korku gecti artik ciddi olmanin zamani yuzume ciddi ve herzamanki soguk bakislarimi yerlestirdim oncelikle ugramam gereken yerler var .

Okulun icinde İlyasi ariyorum zira ben isimi notlara felan birakmam onlar cakma mafyalarin isi veya arayipta konusmam direk yuzune karsi soylerim bi kizdan ilyas'in sinifta olduğunu öğrenince adimlarimi oraya yönelttim sinifin kapisina acip gürültüyle iceri girdim ilyas beni görünce yüzüne özlemle karisik mutlulugunu yerlestirdi "A-azra geldin demek ha neden bu ceza neden bu intikam o gece sarhoş oldugum icin mi veya sana aşık oldugum icin mi ama biliyormusun seni hic unutmaya calismadim cunku biliyodum kalbe söz gecmez sensiz bi dünyada yasam anlamsizdi sonra herseyin senin küçük oyunun oldugunu öğrendim abin kadar aciz degildim senin hayal olmadigini biliyordum keske ölsemde seni karsimda benden uzak gormesem o kadar pic bir herifim ki seni aldatmamalitdim biliyorum ama lanet 1 bardaktan sonra kendimi taniyamam yoksa kardedimi aldatan bi surtukl mi beraber olurum yada hayatimin kadinina sahipken onu kaybedirim sana göre sana aşık olmam suc ama ben hic suc islemis gibi hissetmiyorum ve sana asik olmaktan pisman degilim iki kere gelsem dunyaya yine sana asik olurum beni ateslerde yak yine askindan vazgecmem zaten ben seni severken ateste yanmaya baslamisim ki sadece seni özledim ve sana olan duygularimi anlatacak kelimeler bulamiyorum destanlar az kaliyor askimin yaninda sarkilar susuyor kalbimim sesinin yanida siirler okunmuyor kulaklarimdaki senin adinin yankilasini dinleyince " o kadar essiz konusmustu ki onu affettim ama ben birine asigim ve onu birakamam ben oyle bi surtuk degilim İlyas ' a bana asik oldugu ocin kizamam " Seni affediyorum ama ben Rüzgarla sevgiliyken olmaz İlyas bana yasattigin acilari unutuyorum İlyas artik sende bizdensin " dedigimde gözleri parladi benim gözlerim ise doluydu " Yapamam Berrak hergün yanimda Rüzgarla askini yasarken sizi seyredemem uzak seyretmek zaten aci verici bide yakindan olmaz " İlyasın bu sozleri kalbimde yankilaniyodu icimde hep eksiklik hissi var ne bu his adi ne bunun Rüzgari sevdiğimi sanarken yaniliyormuyum . Ah hayir sadece kafam karisti biliyorum eski Alev olma vakti bu aralar duuygularla basim belada ben Rüzgara asigim buna eminim İlyas icimde hep biyerlerde guvenimi kazandigi icin bu his " Tamam karsinda oyle seyler yok zaten artik eski Alev olma vakti ha bu arada evimi dagitmani unuttum sanma onun icin acayip guzel fikirlerim var ve bana Berrak demenide unutmicam Listen kabardi İlyas Ķara depodaki kurbanlarimi fazla bekletmemeliyim degil mi " dedigimde mutlu bi sekilde gülümsedi " Sagol ve evin icin ozur dilerim o zamanlar pek kendimde degildimde ve su depodakilere acidim aralarinda bizim siniftanda var " dedgimde sirittim ve arkami donup elimi kaldirip bay nay isareti yaptim ve siniftan ciktim onun da sirittigini gormustum neyse suan keyfim yerinde bu yüzden depodakiler daha fazla endiselenmeli zira enerjim tam .

##$$##

Depoya girdiğimde depoda bağlı olanların yüzü kireç gibi oldu gelelim ceza vaktine arkadşları fazla meraklandırmayalım.

Evet uzun bir aradan sonra tekrar sizlerleyim diger hikayelerimede profilimden bakarsaniz sevinirim

XOXO :-D

Karanlıktakiler Yanmaya MahkumdurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin