Selam , yıldıza dokunan elleriniz dert görmesin
Sınıfa girdiğimde asla görmek istemiyeceğim o kişiyi gördüm. Abimin ölümüne sebep olan kişi Azra.
Nasıl cüret eder de gelir buraya. Bizimkiler hemen yanıma geldiler ve herhangi bir olaya karşı önlem olarak hazır hale geldiler fakat bu şahısa karşı beni tutmaları imkansız.
Bizimkilerden bir hışım ile kurtulup Azra'nın yanına gittim ve boğazından tutup ayağa kaldırdım. Gözlerimin önüne bir perde düşmüştü sanki o perde de sadece abimin öldüğü an gözüküyordu. Her taraf git gide kana bulanıyordu.
Azra elimin altında kuş misali çırpınıyordu fakat benim onu bırakmaya hiç niyetim yoktu.
"Sen nasıl bir mahlukatsın da buraya geliyorsun karşıma geçiyorsun. "
Diye suratına bağırdığım zaman nefes alamadığından suratının mora dönmeye başladığını görebiliyordum.Ada bir yanda yapmamam için bağırırken Ulaş ve Poyraz beni geriye çekmeye çalıyorlardı. Fakat çabalarının sonuçsuz olacağının farkına varmalılardı. Onu elime geçirmişken kolay kolay bırakmazdım.
O sırada kapı açılma sesi duyuldu herkes bir anda sessizleşti.
Ulaş ve Poyrazın kolumu bıraktıklarını hissettim. Ada' da sesini kesmişti. Kimin geldiğini merak etmiştim fakat bu mahlukatı kolay kolay bırakmazdım.
"Ellerini onun üstünden çek "
Onun sesini duyduğum zaman ellerim kendiliğinde bırakmıştı tüm dünya durmuştu sanki. O gelmişti. ATEŞ ENDER.
Abimin en yakın arkadaşı bu mahlukatın abisi benim hayattaki tek sevgilim ilk aşkım en büyük düşmanım.Biliyorum bu bölüm kısa oldu fakat bütün bölümleri güncellediğim için olayların akışını en baştan düzenliyorum ve konu bu şekilde ilerliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktakiler Yanmaya Mahkumdur
Ficção AdolescenteBazı kadınlar ateşte kaybolur. Bazıları ise ateşten inşa edilmiştir. 🔥