"Alya"
2 saatlik uykumdan uyandım. yorgun hissediyordum ve Uykusuzluk baş ağrısı yaptığı için mutfağa gidip dolaptan bir ağrı kesici aldım. normalde hazırlanmam gerekirdi ama okula hep 15 dakika geç gidiyordum çünkü kalabalığı sevmiyordum ve üzerimde ilgi hissedince elim ayağıma dolaşıyordu her ne kadar hissiz olsamda umursamaz olamıyordum sanırım bünyem...bunu kaldırmıyordu.kendimi dayadığım mutfak tezgahından uzaklaşırken su bardağımı sertçe masaya bırakıp odalardan birine girdim.bu Ev bana babamdan kalmıştı annemi hatırlamıyordum bile burukça gülümsedim zaten babam da şu anda nerede ve kiminle haberim dahi yoktu olmasında zaten diye içimden geçirip odama gittim. içi boş olan dolaptan kıyafetlerimi aldım.altıma siyah dar kot çektikten sonra üzerime beyaz tişörtümü giydim ve bana çok büyük olsa da sırf ucuz olduğu için aldığım bordo kapşonluyu geçirdim.Çantamı da aldıktan sonra yavaşça okula ilerlemeye başladım 20 dk yürüdükten sonra okula geldim.Okula geldikçe kendimi mutlu bir insan gibi hissediyordum bu iyi birşeydi.Bahçe zaten boş olduğu için bir banka oturup teneffüs zilini çalmasını bekledim. çalmasına 2 dk kala sınıfın kapısına ilerledim ve beklemeye başladım.Zil sesini işiten kulaklarımla kafamı eğip sınıfın boşalmasını bekledim her zaman ki gibi üzerime ilgi toplamadan sınıfa girmeyi başardım ve en arka sıradan cam kenarına yerleştim.Kafamı sıraya gömüp beklemeye başladım bahçeye çıkamazdım hiçbir zaman çünkü insanlarla göz teması kuramaz birisi bana dokununca kriz geçirirdim.kafamı kaldırıp boş sınıfa göz gezdirdim... hayatıma daha ne kadar böyle devam edecektim hayalet gibi? aklıma gelen intihar düşünceleri beni şaşırtmadı çünkü yapamayacağımı biliyordu zihnim.içten bir şekilde nefes verdim ve camdan okul bahçesini izlemeye başladım o anda dikkatimi birisi çekti bir çocuk....yakışıklıydı ve gözlerini ayırmadan buraya bakıyordu yüzünü inceledim onu tanımıyordum ama içimde birşeylerin kıpırdandığını hissettim.şaşırmıştım uzun zamandır hissetmiyordum. omuz silkip önüme döndüm.sonunda Ders zili çaldığında sınıf dolmaya başlamıştı. dersin ne olduğunu bilmiyordum zaten pekte önemli değildi. sınıf yeterince kalabalıklaşınca kafamı sıraya gömdüm ve kendimi düşüncelere bıtaktım.dersin bittiğini belirten zil çalınca kafamı sıradan yavaşça kaldırdım.düşünmediğim birşey kalmamıştı ülkenin halinden başlayıp bahçeye çıkma kararıyla bitirmiştim dersi.o anda gelen ani cesaretle kendimi sınıftan dışarı attım uzun koridorda yürürken bakışları üzerimde hissettikçe hızlandım ve en sonunda koşmaya başladım bahçe kapısına gelince durdum yapacak mıydım cidden? evet dedi içimden bir ses yapacaksın.SELAM.
konusu klişenin dışında bir kitapla sizlerleyim ve bu kitabın konusu gerçekten çok güzel olacak.Diğer bölüm için sınır 10 vote 5 yorum olsun şimdilik sizleri çok seviyorum💞💞💞💞💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ. (Devam ediyor.)
Teen FictionAlya... nefes alan ama yaşamayan bir kız,liseye gitmesinin tek sebebi biraz olsun eğlenmek sıkıcı hayatına biraz eğlence katmaktı.Tenefüslerde sınıftan çıkmadığı için kimse onu tanımıyordu.bir kişi hariç Poyraz... o okulun en popüler çocuğuydu yakış...