Lassan nyitottam ki a szemem mert irtó fényesség volt. Hol vagyok? Mit keresek itt? Hol van az a férfi?
De kitörte a nyakam hogy hogy élek?
Kétségbeesve kerestem a kiutat innen, de összeestem, még túl gyenge vagyok.
Hirtelen hangokat hallottam egy nőét és egy férfiét,valamin veszekedtek csak ennyit tudtam kivenni. Ekkor tűnt csak fel hogy nagyon éhes vagyok, vágyok valamire jobban mint valaha. De mi lehet az?
-Na felkelt a kis vámpír- mondta egy nő cinikusan
-Hol vagyok? Mi törtent velem? Mi az hogy vámpír? - hadartam idegesen
-Nyugi van, nem akarlak kiütni, de ha így folytatod az lesz belőle. - mondta majd mellém lépett
-Na szóval az van hogy vámpír lettél, átváltoztatattak- szólalt meg egy olyan 20-as éveit járó fickó
-Vámpír? Hát ez nem lehet igaz hazudok, csak el akarjátok hitetni velem. Nagyon ügyesek vagytok de nem dőlők be- mondtam és kinyitottam az ajtót hogy kimenjek de hirtelen valami megégetett - Ájj mi a franc ez, jajj ne ti tényleg nem hazudtok vámpír lettem és égek a napon- mondtam és összeestem és sírtam.
-Ugyan már nem is szomorú dolog a vámpírság, mit bőgsz - és felhuzott a nő
Ekkor belepett Tyler nem hittem a szememnek.
-Tyler? Mi folyik itt?
-Jajj Victoria nagyon sajnálom ami veled történt nem akartam hogy te is vámpír legyél. - hadarta Tyler
-Mi az hogy te is? Uramisten, Tyler te is vámpír vagy, már mindent értek...
-Nyugi segítek túl lenni rajta, én is túl estem rajta és hiszed vagy sem jobban érzem magam vámpírként. - nyugtatott Tyler
Erre semmit sem mondtam csak megöleltem. Irtó jó illata volt egyszerűen imádom.
-És hol van az a férfi? Tudod aki átváltoztatott - kérdeztem miközben elhuzodtam Tylertol
-Elfutott mikor megjottunk - mondta a nő - Nincs mit tenni a Klein vámpírok ilyenek.
-Klein vámpírok? - ismételtem meg
-Igen, ők az ősi ellenségeink már évszazadok óta.
-Ohh..
-És szerintem nem usztuk meg így, biztosan lesz dolgunk még velük.
-Na jó de most elviszem Victoriat ennie kell mert hanem meghal- mondta Tyler és magával húzott
-Enni? Mégis mit? - faggattam
-Vért- vágta rá
-Vért, mégis honnan?
-Victoria ahhoz hogy elhess emberi vért kell igyál legelőször, szóval elmegyunk a városba és egy valakiből enned kell.
-Öhm... Oké, de ugye nem fogod hagyni hogy megoljem?
-Nyugi csak annyit engedek amennyire szükséged van. - mondta és rámmosolygott
A városba már sötétedett mikor odaertunk, mivel Tyler szerint este a legjobb "vadászni".
Egy vékony utcába mentünk és vártuk hogy valaki erre jöjjön. Szerencsénkre elég hamar jött is egy férfi akit azonnal a falnak nyomtam és fogaimat a nyakába furtam. Megcsapott a fémes íz, de tetszett, csak ittam és ittam mire már az ember is elhagyatott.
-Na jó Victoria elég lesz - és Taylor megprobalt elhuzni tőle de nem engedtem csak ittam és ittam
-Victoria elég! - üvöltött már Tyler de nem hagytam abba, csak akkor amikor az ember holtan esett össze.
Ekkor kaptam észhez és vettem észre mit is tettem.
-Tyler egy szörnyeteg lettem-mondtam és zokogni kezdtem... - egy szörnyeteg...
YOU ARE READING
Vörös Vér
FantasyAz élet korántsem tündérmese, tele s teli van akadályokkal. Victoria Hale soha nem hitt a természetfelettiben, de éppen ő válik természetfelettivé, vámpírrá. Vajon ez segíteni fogja a további bonyolult életét? Nos egy biztos élete teljesen megválto...