Lucy Titka

11 2 0
                                    

Arra ébredtem hogy otthon vagyok a szobámban. Hogy kerültem ide?
-Jó reggelt kicsim- nyitott be anya egy tál piritossal.
-Neked is-mondtam és elkezdtem enni
-Ha megint Lucynál aludsz kérlek írj valamit, mert most azt sem tudtam hogy mi van veled. Meg szerencse hogy Tyler hazahozott.
-Rendben anya
Muszáj lesz Tylerrel beszéljek. Ő hozott haza? Fura.
Mikor kiment azonnal megkerestem a legendás könyvet és olvasni kezdtem a vámpíros részt még alaposabban, mivel ez már rólam is szól. Ekkor eszembe jutott hogy megoltem egy embert az este és egy könnycsepp gördült le az arcomrol. Na de ami megtortent megtortent. Semmi újat nem tudtam meg mivel csak annyit ír amit amúgy is tudtam.
Ekkor valaki kopogott az ajtón mire a könyvet a párnám alá tettem. Lucy volt az és eléggé mérges volt.
-Victoria miért nem reagálsz az uzeneteimre? Már napok óta semmit sem reagálsz, már azt hittem meghaltal.-hadarta Lucy
-Bocsi csak ez egy elég fura időszak volt...
-Hát nekem is... De attól irhattal volna akármit.
-Tudom igazad van...ne haragudj.

Ekkor befekudt mellém az ágyba, mivel én is ott voltam. Megfogta a párnát és észrevette a könyvet. Erre láttam rajta hogy meglepődik.
-Minek olvasod ezt a könyvet - kérdezte mire a kezébe vette
-Öhm csak beleneztem tetszett a címe
-Victoria nem vagyok hülye, ismerlek. Miért olvasod?
Erre nem tudtam mit mondani. Ő belenyitott a könyvbe és egy lap esett ki belőle. Nekem sem volt fogalmam hogy mégis milyen lap az eddig észre se vettem. Lucy elvette és beleolvasott.
-Uhh Tyler írta - mondta és olvasta tovabb
-Lucy add ide ez az enyém
Ekkor láttam hogy Lucy elsáppad és felém néz.
-Miért nem mondtad el? - kérdezte
-Mi mit kellett volna? Miről beszélsz? - komolyan nem értem Lucyt
Erre kivettem a lapot a kezéből és elolvastam.

Victoria remélem nem bánod hogy hazavittelek. Anyukád már nagyon aggódott érted ugyhogy muszáj volt. Remélem jobban érzed magad mint az este. 6-ra nálatok leszek és elmegyunk valahova, mert így hogy közénk való vagy komoly változásokon kell átmenj.
Akkor majd megyek kis vámpír
~Tyler~
Jajj ne Lucy megtudta. Miért pont így? Miért nem vettem észre hamarabb a levelet? Miért kellett Tyler kis vampirnak szolitson? Így már Lucy is rajott.
-Jajj Lucy el akartam mondani csak még nekem is új s sajnálom hogy így kellett megtudd...
-Nem haragszom csak így elég fura hogy egy vámpír a legjobb barátnőm. Ami azt illeti én sem voltam veled őszinte. Én egy banshee vagyok.
-Hogy mi vagy? - döbbentem le
-Egy banshee. Megerzem mások halálát és a sikitasommal képes vagyok bárkit legyengiteni. De hisz ez benne van a könyvbe.
-Jajj még csak a vámpíros részt olvastam, de föltétlenül elolvasom a banshee részt.
-Nekem mennem kell most, örülök hogy így már tudom hogy mi vagy és te is.
Majd megolelt és elment.
Ez fura volt még mi következik? Kiderul hogy anya egy verfarkas? Bár ezen se lepődnék meg, már semmin se.
Már fel hat van szóval keszulodnom kell mert Tyler 6-kor jön.


Vörös VérWhere stories live. Discover now