Arra ébredtem hogy Sarah szólítgat, hogy keljek fel. Hol van Tyler? Hisz még mielőtt elaludtam itt volt? Na mindegy...
Amikor lementem Klaus, Sarah, Aria,Tyler és Stefan vár rám.
-Ideje betanitsunk - szólalt meg Klaus. - gyere utánunk - mondta majd követni kezdtem őket
Az erdő közepén lehettünk mikor egy nagy tisztáshoz értünk.
-Na itt fogunk gyakorolni - mondta Klaus és odamentem mellé.
-Mivel kezdjük? - kérdeztem izgatottan.
-Látod ott egy szarvas. Vadászd le! - mondta és várta hogy elinduljak.Lassan közelítettem a szarvas felé, mikor észrevett futni kezdett de én gyorsabb voltam és megragadtam. Menekülni próbált de nem engedtem, majd a fogamat beleméjesztettem. Nem volt olyan jó íze mint az emberi vérnek, de jól esett, mivel már nagyon vágytam a vérre.
-Jó ügyes voltál - tapsolt meg Klaus, majd a többiek is.
Nem volt sok időm örülni, mivel hirtelen 6 vámpír érkezett hozzánk és ránktámadott.Ekkor tűnt fel hogy az egyikük az aki átváltoztatott. Jézusom akkor ezek a Klein Vámpírok.
Próbáltuk védeni magunkat, de ők erősebbek voltak. Egyszer egy üvöltést hallottam és a hang irányába fordultam. Egy fa karó állt ki Sarah mellkasából.
-Neee! - ordítottam.
De már késő volt Sarah teste fekete csíkokkal lett tele, ami azt jelenti hogy meghalt.
Ekkor elégedett mosollyal távozni akartak a Klein vámpírok, de én az egyikük elé álltam és szíven szúrtam, úgy ahogy Sarahval tettek. Megöltem. Gyilkos vagyok.Mindenki némán figyelte a történeteket, majd arra eszméltem hogy a Klein vampirok eltűntek.
-Jézusom Victoria, mi volt ez? - amuldozott Aria. - mikor megolted azt a vámpírt hirtelen vörös helyett a szemed sötét feketévé vált, irtó ijesztő volt
-Mi én nem tudom, mi lehetett az? - kérdeztem és a többiek felé fordultam
-Fogalmunk sincs - szólaltak meg egyszerreEkkor megpillantottam Sarah holttestét. Iszonyatos látvány volt.
Tyler és Stefan megfogtak Sarah testet és egy gödörbe dobtak és felgyujtottak.
-Mi mit csináltok? - kérdeztem rémülten
-Victoria ez nálunk így megy ha egy vámpir meghalt elégetjük, mivel nem vihessuk emberek elé. - mondta Tyler és megöleltNem jutottam szóhoz csak néztem ahogy elég a teste.
Visszamentunk a házhoz majd megertem Tylert hogy vigyen haza, egy napra ez nekem bőven elég volt...
-Aludj jól Victoria. - mondta Tyler és egy puszit nyomott a homlokamra
-Neked is. - mondtam és megöleltem.Mikor beléptem a házba egy cetlit láttam az asztalon
Szia kicsim, apád hazáért az üzleti útról, úgyhogy elmentunk egyet vacsorázni. Sajnálom hogy te nem tudtál jönni.
Sok puszi, Anya!Akkor egyedül vagyok itthon. Felszaladtam és vettem egy forró fürdőt, csak áztatta magam és néztem a falat. Semmivel sem torodtem csak feküdtem a kádban, mikor feltunt hogy nincs meg a napgyűrűm.
Hihetetlen gyorsasággal szöktem ki a kádból és felöltöztem. Hova lett a gyűrűm? E nélkül elégek a napon.
Szerencsére hamar megkaptam és a szobám felé indultam.
Benyitottam a szobámba, de ült ott valaki.
-Na lám, végre itt vagy. - szólalt meg az a bizonyos alak
Valamit latinul motyogott és erre minden elsötétűlt, elájultam.
VOUS LISEZ
Vörös Vér
FantasyAz élet korántsem tündérmese, tele s teli van akadályokkal. Victoria Hale soha nem hitt a természetfelettiben, de éppen ő válik természetfelettivé, vámpírrá. Vajon ez segíteni fogja a további bonyolult életét? Nos egy biztos élete teljesen megválto...