Hasogatott a fejem arra keltem. Sehol senkit nem láttam csak arra emlékszem hogy megcsusztam. Hol vagyok? Istenem mi történt.
-Na végre felébredtel - hallottam egy ismerős hangot
-Tyler? Mit keresünk itt? - kérdeztem
-Hát láttam hogy egyedül elindulsz az erdőbe szóval kovettelek amit jól is tettem mert megcsusztal és lecsusztal a dombon és a fejedet beverhetted ezért ájultál el.
-Ohh... És tudod hogy kell visszamenni?
-Hát... - vakarta meg a fejét
-Hát ez remek - mondtam és feláltam
-Nyugi megkapjuk a vissza utat - biztatott
Éreztem hogy valami lefolyt a homlokomon, gyorsan odakaptam mire észrevettem hogy vérzik a fejem. Tylerre néztem aki ijedten elkapta a tekintetét.
-Tyler jól vagy? - kérdeztem döbbenten
-Igen persze, töröld le valamivel a vért - mondta de éreztem hogy torzúl a hangja szóval ijedten elfutottam egy irányba és szerencsémre megkaptan a tábort. Ashley és Lucy már vártak mivel a nevemet kiabálták.
-Nyugi itt vagyok- mondtam
-Jézusom mi történt a fejeddel-kapta a kezét Lucy a szája elé
-Megbotlottam és elestem, ennyi-nyugtattam meg
-Jó de torold le a vért - mondta AshleyA nap további részét a sátorban töltöttem, nem értem mi volt ma Tylerrel de nagyon nem tetszik ez nekem. Miközben gondolkodtam erről álomba merültem.
Egy utcában sétáltam, mikor egy síkítást hallottam. Ijedten fordultam meg mire egy nő holttestét láttam és a nyakabol ömlött a vér. Mire egy alakot láttam meg és futni kezdtem ahogy csak tudtam. De hirtelen elém termett az az alak és döbbenten vettem észre hogy ez egy vámpír nagy fogai voltak és a szája csupa vér volt. Mire a fogait a nyakamba fúrta és felsikítottam.
-Victoria Victoria-halottam a nevem. Uhh akkor csak egy álom volt...
-Ébredj már, na végre - mondta Lucy -tábortuz lesz úgyhogy gyere.
-Rendben megyek - mondtam és felkeltem
Már sötét volt és hideg csak a tűz égett. A tömegben Tylert kerestem de nem láttam sehol. Muszáj beszélnem vele de hol lehet?
A tábortuz után visszamentem a sátorba és próbáltam elaludni. Arra keltem hogy pisilnem kell szóval kimentem.Mire egy síkítást halottam és a hang irányába futtam. Nem hittem a szememnek az egyik lány feküdt a földön és vörösen izzó szemmel egy alak szívta a vérét,majd a lány holtan esett össze. Ez még mi lehet? Egy vámpír?
Gyorsan visszafudtam hogy nehogy meglasson. A lányok aludtak úgyhogy úgy döntöttem senkinek nem beszélek erről...
KAMU SEDANG MEMBACA
Vörös Vér
FantasiAz élet korántsem tündérmese, tele s teli van akadályokkal. Victoria Hale soha nem hitt a természetfelettiben, de éppen ő válik természetfelettivé, vámpírrá. Vajon ez segíteni fogja a további bonyolult életét? Nos egy biztos élete teljesen megválto...