Katarína neváhala a rozbila zámek dýkou.
,,Jak si se tu dostal ty idiote?!"
Talon ze sebe sundal provazi a retezi.
,,Hledal tveho otce a tebe! Proč si vůbec tady a co to máš na sobě?"
Koukal na Katarinu jak na idiota. Měla na sobě klasický piratsky klobouk s noxickým medajlonem na něm a pečeť piráta na zápěstí.
,,Prostředi je návykové heh. Hádam že si otce neviděl."
Katarina mu podala ruku aby se zvedl a hodila mu čepel co byla položena vedle sudu se zásobama a ostaním harampádím.
,,Ne neviděl a ty by si se měla vrátit do Noxusu!"
Talon ji chytl za zápěstí a tahal ji z lodě.
,,Tak to teda nene! Nemůžu jen tak odejít! Takhle to nefunguje, musím najít tatu Talone."
Vytrhla se mu a ustoupila. Na lodi zuřila bitka a Gankplank zase utíkal Sarah přímo před nosem.
,,Jak to mysliš? Tvůj otec to ma nejspíš za sebou.. nemá to cenu. A ja tady v tomhle smradlavém zapadákově nebudu ani o něco déle."
Talon přednesl a chystal se pryč z lodě.
Kata vstekem sčervenala a dupla nohou.
,,TALONE!!! Za prvy!! Nehodlám to vzdát dokud nemám jasný důkaz že je mrtvý!! Za druhy jak se vůbec opovažuješ mi rozkazovat?! Jsem nastupce mého otce když tu není!! A za třetí bydlel si v stejne smradlavých katakombach tak se nechovej jak nejaky zazobaný princátko!"
Kata na něho jejím klasickým naštvaným hlasem zařvala a hodila mu nůž vedle hlavy do sloupu vedle něho.
Talon si povzdechl a převrátil očima při otočke na naštvanou Katu.
,,Cítim se jak poskok.. Jo vlastně to jsem uhh."
Kata jen založila ruce a povýšenecky pozvedla hlavu.
,,Teď už zavři tu tvou otrávenou tlamu a pohni prdelí jdeme zabít posádku týhle lodě."
Katarína vytáhla dýky a rozběhla se po nejbližím nepřítelovi, sekala je tam na kousky stejně jako sarah střilela na kousky. Talon nechápavě chvíly sledoval Miss Fortune a pak se rozhodl jít do boje pomoct své "nadřízené".Boj se skončil a oheň uhasnul. Gankplank utekl ale o jednu jeho loď méně. Posádka Sarah vybrakovala ostrov i loď a společně s Katarinou a Talonem odpluli do přístavu v severním Bilgewateru.
,,Kdo je ta ženská?.."
Zašeptal Talon Kataríně s neveřícim pohledem na Sarah ktera zadávala kurz.,,Ona? Hodně dobrá kámoška heh."
Katarína mávla rukou a šla si sednout na krabice u kajuty. Talon ji jen s přiblblím usměvem sledoval a založil ruce.,,Ty máš kamarády? Haha."
Kata se jen zamračila a založila taky ruce.
,,Ha-ha moc vtipný."
Řekla sarkasticky a začala se soustředit na brousení dýk.
Vtom Sarah sešla schody a zastavila se u těch dvou.,,Hmm.. Kdo je tenhle mladík?"
Sarah si ho proměřovala podezřívavím pohledem.,,Umm to je Talon bývali žoldák teď poskok mého otce.."
Sarah se zarazila.
,,Talon?.."
Talon jen nechápavě sledoval Sarah jak se hrabala mezi papírama s odměnami. Když v tu chvíly se ji rozářili oči. Odměna za Talona 5000zlatých.,,Berte ho chlapy!"
Sarah mávla rukou a posádka chytla Talonovi ruce a dali ho do pout.,,Cože?! To nemůžeš!!"
Kata se zvedla a seřvala Sarah.,,Ale můžu 5000 zlatek je hodně za cenu nejakého špinavého vraha."
YOU ARE READING
Zlověstná čepel Bilgewateru
AdventurePokračovaní příběhu Katarini Du Coutea. Katarina se při výpravě/pronasledovánim svého otce ocitne v Bilgewateru kvůli potičce na moři. Setká se s novýma hrdinama v Bilgewateri a zažije si na vlastní kúži jaký je to ucítit vítr ve vlasech na palubě l...